kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

جاذبه هاي گردشگري مشهد

 موزه مركزي مشهد

موزه مركزي مشهد يكي از مهم ترين موزه هاي جهان محسوب مي شود چراكه اشيا اين موزه از لحاظ كثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را مي زند .موزه ابتدايي در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شيخ بهايي افتتاح شد و 32 سال بعد يعني در سال 1356 به ساختمان فعلي انتقال يافت .اين موزه شامل مجموعه اي از سكه هاي بي همتا از دوره هاي مختلف تاريخ، اشياي عتيقه مسي، سنگي، طلايي، مفرغي و... است. در اين موزه كتيبه هاي تاريخي و نسخه هاي ارزشمند تاريخي ديگري وجود دارد كه به مراجعه كنندگان نمايش داده مي شود. در حال حاضر  11قسمت در اين موزه وجود دارد كه اشياء نفيس و گرانبها را از هم جدا كرده.

 

پارك آبي مشهد

مشهد مقدس با دارا بودن ۳ پارك آبي (همه از نوع سرپوشيده) بيشترين تعداد پارك آبي را در سطح كشور دارد. پارك هاي آبي مشهد عبارتند از "سرزمين موجهاي آبي" "پارك ساحلي آفتاب" و "پارك آبي ايرانيان".پارك آبي مشهد كه بيشتر به نام سرزمين موجهاي آب شناخته مي شود يكي از بزرگترين پارك هاي آبي در خاور ميانه شناخته مي شود. پارك آبي چه از لحاظ بزرگي و چه سرپوشيده بودن در خاورميانه تك و بي نظير مي باشد. همچنين اين پارك در ميان كاملترين پارك هاي آبي مي باشد. اين مكان محيطي خوب و آرام را براي افراد به وجود آورده است. لازم به ذكر است كه با توجه به امكانات تفريحي بالاي پارك آبي, اين مكان يكي از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري مشهد محسوب مي شود. از امكانات تفريحي اين پارك مي توان به سرسره موج, استخر شنا, سونا, جكوزي ,سرسره تاپسي(Topsy Turvy) اشاره كرد.

ساعت كاري از نه تا بيست و دو مي باشد.

بانوان روزهاي زوج امكان استفاده از پارك آبي را دارند و آقايان روزهاي فرد و جمعه ها مي توانند استفاده كنند.
نرخ بليط براي هر فرد بزرگسال 25 هزار تومان و كودكان(باقد بين 100 تا 120 سانتي متر) 15هزار تومان مي باشد.

 

 

روستاي كنگ مشهد

 


كنگ در لغت دو معني دارد اولي به معني پرنده‌اي قوي پنجه كه در مناطق كوهستاني زندگي مي‌كند و ديگري به معني دژ مستحكم ميباشد . روستاي ييلاقي كنگ از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در 19 كيلومتري غرب طرقبه و 29 كيلومتري مشهد، ماسوله اي است متعلق به قبل از اسلام. روستاي كوهستاني كنگ در دامنه جنوبي رشته كوههاي بينالود با آب و هوايي كوهستاني در ارتفاع 1700 متري از سطح دريا واقع شده است. و به دليل وجود كوه‌هاي مرتفع درختان فراوان و  نوزيدن بادهاي خشك داراي آب و هواي معتدلي ميباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقليم و جهت باد و جهت تابش خورشيد در راستاي شمال شرقي جنوب غربي است كه بيشترين بهره‌گيري از انرژي و صرفه‌جويي در مصرف آن ميباشد .چشم انداز ارتفاعات، باغهاي سرسبز و حاشيه رودخانه به ويژه در فصول بهار، تابستان و پاييز بسيار جالب توجه و تماشايي است.روبروي روستا رودخانه اي است كه از ارتفاعات اطراف روستا سرچشمه مي گيرند و در ميان دره اي سرسبز جريان مي يابند.كوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهاي زيبا كنگ يكي از جاذبه‌هاي طبيعي و ديدني حومه مشهدبه شمار رفته و براي فعاليت‌هاي تفريحي و ورزشي بسيار مناسب است .مسجد و تكيه روستا با قدمتي 150 ساله از جمله جاذبه هاي تاريخي روستاي كنگ براي مسافران تور مشهد  است.

 

روستاي خوش دره مشهد

روستاي خوش دره مشهد از روستاهاي استان خراسان رضوي است كه در فاصله ۱۸۰ كيلومتري جنوبي از شهر مشهد مقدس ودر شهرستان مه ولات و در بخش شادمهر واقع شده است. اين روستا همچنين در ارتفاع ۱۲۸۰۰ متري از سطح دريا قرار گرفته است و از نظر موقعيت جغرافيايي نيز در عرض 35 درجه و 14 دقيقه شمالي وطول جغرافيايي 58 درجه 57 دقيقه شرقي واقع شده است. اين روستا همچنين در فاصله 300 كيلومتري جنوب غربي شهرستان تربت حيدريه و در مسير جاده تربت حيدريه به كاشمر قرار گرفته است.روستاي خوش دره مشهد داراي جمعيتي بالغ بر 500 نفر است كه حدود 200 خانوار را تشكيل مي دهند. شغل مردم اين روستا مانند اكثر روستاها كشاورزي و دامداري مي باشد. پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تغييرات عمده در روستا مردم از نعمت آب،برق،تلفن و ساير امكانات رفاهي مانند مخابرات و پست بانك بهره مند شدند.مسافرانتور مشهد مي توانند لحظات آرام و لذت بخشي را در اين روستا سپري نمايند.

جهت رزرو و خريد تور مشهد و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

 

طبيعت اسفجير مشهد

طبيعت اسفجير مشهد كه در فاصله 200 كيلومتري شهر مشهد واقع شده،داراي آب و هوايي معتدل مي باشد. يكي از ويژگي هاي بارز اين منطقه،وجود تاكستان هاي فراوان است كه مسافران تور مشهد ميتوانند از اين طبيعت زيبا بهره مند شوند. اسفجير روستايي است كه به دليل داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباري برخوردار بوده است. پس از گذر از روستا و با حدود يك ساعت پياده روي در كنار رودخانه به ميان دره اي با ديواره هاي بسيار بلند وارد مي شويد كه با ادامه اين مسير به محوطه زيباي آبشار اسفجير خواهيد رسيد، ديواره هايي به ارتفاع بالاي دويست متر كه از زير آنها آبي زلال جاري است. گذشتن از آبشار اسفجير بدون داشتن امكانات حرفه اي كوهنوردي تقريبا محال است. در ادامه مسير نيز آبشارهاي كوچك و بزرگ و طبيعتي منحصربه فرد از انواع گياهان و حيوانات هر بيننده اي را مسحور خود مي كند. صخره هاي سنگي كه آب از ميان آنها به صورت لوله مانند فوران مي كند و وجود افعي هاي بزرگ و بي دم، از تعاريف اهالي از طبيعت پشت آبشار بود.در واقع طبيعت بكر اين منطقه براي مسافران تور مشهد بسيار جذاب و خاطره انگيز خواهد بود.

جهت رزرو و خريد تور مشهد و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردين 96

تور مشهد ارديبهشت 96

تور مشهد از شيراز

تور مشهد از تبريز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از كرمانشاه


برچسب: جاذبه هاي گردشگري مشهد، بهترين جاذبه هاي گردشگري مشهد، مكان هاي گردشگري مشهد، جاذبه هاي ديدني مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۳:۲۷ توسط:zeynab موضوع:

جاذبه هاي گردشگري روسيه

ستون هاي سنگي روسيه

ستون هاي سنگي روسيه يكي از عجايب طبيعي روسيه بوده كه گردشگران تور روسيه براي بازديد از اين سنگ هاي غول پيكر به آنجا مي روند. اين ستون‌هاي سنگي در شمال كوهستان اورال روسيه واقع شده اند و اين صخره‌هاي ناهموار ۳۰ تا ۴۲ متري، با عنوان ۷ مرد‌قوي شناخته شده و تا زماني كه كسي شخصا به آنجا نرود قادر به درك عظمت و بلندي آنها نخواهد بود. افسانه‌هاي محلي گفته اند كه اين ستون‌ها در اصل گروهي از سامويدهاي قوي هيكل (Samoyed) گروهي از عشاير شمال سيبري كه در دوران ديرينه سنگي اروپا مي‌زيسته اند، بوده كه براي غلبه بر مردم مانسي به آنجا رفته اند.ولي هنگامي كه چشم آنها به كوه‌هاي مقدس مانسي افتاد، همه آنها تبديل به سنگ شدند.جدا از اينكه كه اين افسانه داستاني گيرا و جذاب دارد، دليل علمي‌ تر براي شكل گرفتن ستون‌ها اين است كه با توجه به قرارگيري اين صخره‌ها روي تپه‌اي بادخيز، كه براي مدتي طولاني در معرض وزش بادهاي  سرد و  خشن قطب شمال قرار گرفته‌اند،به اين شكل درآمده اند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

كاخ كاترين سنت پترزبورگ روسيه

مكاني به نام تزارسكويه سلو در 30 كيلومتري سنت پترزبورگ، وجود دارد كه به معني دهكده تزارها مي باشد. كاخ كاترين سنت پترزبورگ روسيه در روسيه واقع شده و مردم و مسافران تور روسيه اين كاخ را به دليل نوع معماري قصر خامه اي ناميده اند.در واقع كاخ كاترين يكي از پر بازديد ترين و معروف ترين بناي تاريخي در روسيه مي باشد.

كاخ كاترين سنت پترزبورگ روسيه كه تا قرن هجدهم ميلادي در اشغال كشور سوئد قرار داشت، پس از پيروزي روسيه بر ارتش سوئد بازپس گرفته شد و پيتر كبير در سال 1708 اين منطقه را به همسر خود هديه داد. در بين سال هاي 1717 تا 1723 با دستور كاترين اول، برانشتين معمار بزرگ روس قصري سنگي در آن احداث نمود و چون قصد داشت اين قصر را به عنوان هديه اي غير منتظره به پيتر كبير اهدا كند، بودجه بسيار زيادي را براي آن هزينه  كرد، اما پس از بازگشت پيتر كبير از ميدان نبرد، به جاي خوشحالي كاترين را بسيار سرزنش كرد.در سال هاي 1752 تا 1756 دختر پيتر كبير، اليزابت اول معمار ايتاليايي دربار راسترلي را براي توسعه كاخ به يادبود مادرش به خدمت گرفت. راسترلي اين قصر را توسعه داده و به زيبايي آن كمك زيادي كرد. در واقع قصر بزرگي كه امروزه در دهكده تزارها در سنت پترزبورگ روسيه قرار دارد، حاصل زحمات ايشان بوده است. اين قصر متشكل از سالن بزرگ و مجللي به طول 300 متر با پله هاي بزرگ و اتاق هاي دلنشين مي باشد.در تزئينات اين بنا از آب طلا و آينه كاري استفاده شده و وسايل مورد استفاده خانواده تزار و شخص تزار در اين قصر قرار دارند. در زمان حكومت كاترين كبير، كليساي اختصاصي خانواده تزار، حمام سرد همراه با اتاق عقيق و پارك هاي بزرگي به سبك هاي فرانسوي و انگليسي و همچنين گالري بزرگ كامرون به كاخ تابستاني اضافه شد.كامرون به سبك كلاسيك عشق مي ورزيد، اما راسترلي به سبك باروك ساختمان ها را آرايش مي نمود.اين دوگانگي در سبك هاي معماري، زيبايي فوق العاده اي به اين قصر بخشيده است. همچنين در داخل پارك انواع ساختمان هاي كوچك از جمله ارميتاژ كوچك، ساختمان نيروي دريايي، استراحتگاه تابستاني و مجسمه هاي رومي قرن هجدهم واقع شده اند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مادر ميهن روسيه

اثر تاريخي مادر ميهن روسيه در ولگوگراد (Volgograd) روسيه واقع شده كه وجود 200 پله از پايين تپه تا رسيدن به بناي مجسمه مادر ميهن، نماد 200 روز نبرد استالينگراد مي باشد.در واقع نبرد استالينگراد يكي از مهمترين و سرنوشت سازترين نبردهاي جنگ جهاني دوم و تمام تاريخ  بشر، بوده است كه ارتش آلمان نازي و متحدان آن در اين نبرد به منظور فتح شهر استالينگراد از چندين ماه درگيري خونين، در سوم فوريه ۱۹۴۳ آلمانها شكست خورده و اين شهر توسط ژنرال روكوسوفسكي آزاد شد و فيلدمارشال « فون پاولوس » (Von Paulus) به اتفاق ( ولگوگراد كنوني)، به آن حمله كرده و پس از يورش به ۲۵۰۰ افسر عالي رتبه كه ۲۴ نفر از آنها را ژنرالها تشكيل مي دادند، تسليم ارتش شوروي شدند.در واقع اين مجسمه عظيم و يادبود گرانبها به ياد كشته شدگان جنگ جهاني دوم بنا شده است. اين مجسمه با 85 متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادي در امريكا بوده كه در كتاب ركوردهاي گينس به عنوان بلندترين مجسمه تاريخي ثبت شده است. زن در اين مجسمه نماد كشور روسيه است كه توجه بسياري از گردشگران تور روسيه را به خود جلب نموده است.اين مجسمه در سال ۱۹۶۷ و توسط Yevgeny Vuchetich هنرمند و مجسمه ساز ساخته شده كه  حدود ۷۹۰۰ تن  بتن در اين مجسمه بكار برده است.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

كاخ كرملين مسكو روسيه

از زيبا ترين و بزرگ ترين كاخ هاي روسيه كاخ كرملين است كه در هسته مركزي شهر مسكو «ارگ» يا «كرملين» است. كاخ كرملين روسيه كه مي‌توان آن را مرواريد معماري و يادبود تاريخي روسيه معاصر ناميد از چهار قصر زيبا و چهار كليسا مجلل تشكيل شده ‌كه به منظور اسكان رئيس جمهور روسيه استفاده مي‌گردد. اين كاخ داراي 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎كن، راهرو و اتاق‎هاي اختصاصي براي اعضاي شخص اول مملكت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هايي براي خدمه فني است و كرملين جايي است كه تمام راه‎هاي روسيه به آنجا ختم مي‎شود. ديوارهاي كرملين و برج‌ها در سال‌هاي 1485 تا 1495 توسط استادان ايتاليايي ساخته شدند كه توجه بسياري از مسافران تور روسيه را به خود جلب كرده است. زواياي ناهماهنگ مثلثي شكل ديواركاخ كرملين روسيه محوطه‌اي به مساحت 275000 متر مربع (68 جريب) را در بر مي‌گيرد. كف پوش برخي تالارهاي كاخ كرملين روسيه از پاركت است كه از 20 نوع چوب‌هاي گوناگون درست شده و چنين پاركتي يادآور نقش و نگار حك شده بر فرش است. در طي مدت 160 سال اين كاخ تغييرات زيادب كرده است. در اينجا ايوان مخوف و استالين حكومت كردند، «ناپلئون» از كرملين آتش‎گرفتن مسكو را تماشا كرد، «لنين» ديكتاتوري پرولتاريا را شكل داد، «گورباچف» مبتكر دگرگون‎سازي بود، «يلتسين» سعي كرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولاديمير پوتين» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسيه در رديف 10 كشور پيشرفته جهان تلاش كرد. كاخ كرملين روسيه در روزهاي پنجشنبه باز نيست و مسافران تور روسيه مي توانند در روزهاي ديگر از انجا ديدن نمايند و عكاسي داخل كاخ هاي آن ممنوع مي باشد.

 

درياچه بايكال روسيه

درياچه بايكال روسيه درياچه ‌اي در جنوب سيبري در كشور روسيه، مياني فرمانروايي ايركوتسك و بورياتيا از زيبا ترين عجايب روسيه مي باشد . اين درياچه در فهرست ميراث جهاني يونسكو ثبت شده است. بايكال كهن ترين و عميق‌ ترين درياچه ي آب شيرين دنيا مي باشد. از آنجايي كه اين درياچه خيلي قديمي و دور افتاده‌ مي باشد. داراي جانوراني ناياب است كه تنها در اين درياچه يافت مي‌شود اين جانوران شامل تعداد زيادي از بي‌ مهرگان، چندين نوع از ماهي‌ها و فك آب شيرين درياچه بايكال مي‌باشند. فك آب شيرين بايكال تنها فك آب شيرين دنيا است و دائماً در آب شيرين زندگي مي‌كند ؛دانشمندان بر اين باور هستند كه خوك‌هاي آبي اين درياچه در زمان هاي قديم از اقيانوس شمالي (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالاي رودخانه، به اين درياچه رسيده‌ اند. درياچه بايكال روسيه وسيع ترين منبع آب شيرين دنيابه آمار مي‌آيد. تقريباً ۲۰ درصد تمام آب شيرين روي كره زمين در اين درياچه پيمان دارد. اين درياچه ۳۱۵۰۰ كيلومتر چهارگوش پهناوري دارد.گردشگران تور روسيه مي توانند از ديدن اين منظره نهايت لذت را از تماشاي اين منظره ببرند.

 مطالب مرتبط:

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96

تور روسيه بهار 96

تور روسيه فروردين 96

تور روسيه ارديبهشت 96

تور روسيه از شيراز

تور روسيه از تبريز

تور روسيه از اصفهان

تور روسيه از كرمانشاه

تور روسيه از مشهد


برچسب: جاذبه هاي گردشگري روسيه، بهترين جاذبه هاي گردشگري روسيه، مكان هاي گردشگري روسيه، جاذبه هاي ديدني و گردشگري روسيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۱:۴۸ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي آنتاليا

هتل رويال الحمرا آنتاليا

هتل رويال الحمرا آنتاليا 5 ستاره در منطقه زيبا سيده آنتاليا قرار دارد.اين هتل لوكس جز هتل هاي STONE مي باشدو در سال 2012 افتتاح شده است. اين هتل لوكس داراي كناره اختصاصي به مساحت 60 هزار متر در نزديكي درياي مديترانه است.ساحل طلايي درياي مديترانه از يه جهت باغ‌هاي سرسبز از سوي ديگر اين هتل محيطي آرامش بخش را براي گردشگران تور آنتاليا فراهم مي كند.سرويس دهي اين هتل بصورت UALL مي باشد.از هتل رويال الحمرا تا فرودگاه آنتاليا حدود 40 كيلومتر و تا مركز آنتاليا حدود 65 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات اتاق ها:

اين هتل از 579 اتاق تشكيل شده است كه شامل 395 اتاق ممتاز، 22 جونيور سوئيت، 60 سوئيت الحمرا،48 اتاق خانوادگي دوبلكس،46 اتاق خانوادگي متصل بهم،3 كينگ سوئيت و 5 اتاق ويژه معلولين مي باشد كه تمامي اتاق ها داراي خدماتي نظير تهويه مطبوع، تلويزيون، ميني‌بار، تلفن، لوازم بهداشتي حمام، دمپايي، سشوار، سرويس بهداشتي، حمام با وان يا دوش، صندوق امانات و بالكن اختصاصي رو به درياي بي  كران مديترانه مي باشد. مسافران تور آنتاليا در اين هتل مي توانند احساس راحتي كنند.

امكانات هتل رويال الحمرا آنتاليا:

رستوران اصلي، رستوران BISTRO، رستوران LILI،رستوران آلاكارته ( انواع غذاهاي چيني، تركي، ايتاليايي،دريايي و مكزيكي) براي مسافران آنتاليا سرو مي كنند.

 

 استخر روباز با 3 سرسره آبي، استخر سرپوشيده و 2 استخر مخصوص كودكان (با سرسره هاي آبي) مي‌باشد.

مركز SPA، حمام تركي، حمام بخار، سونا و جكوزي، ماساژ،  تنيس روي ميز، واليبال ساحلي، دارت، ايروبيك، واترپلو، تيراندازي ، بولينگ، ميني ديسكو براي كودكان، كلاب‌هاي شبانه، ديسكو، موزيك، آواز و نمايش‌هاي موزيكال است كه به فراخور زمان هر شب اجرا مي‌گردند.بهترين خدمات و سرويس دهي در اين اتاق ها توسط پرسنلي ورزيده ، به گردشگران تور آنتاليا ارائه شده و در كم ترين زمان ممكن به امور ميهمانان رسيدگي مي كنند.

 

هتل سيده آلگريا آنتاليا

 

 

هتل سيده آلگريا آنتاليا 5 ستاره در منطقه زيبا سيده آنتاليا قرار دارد.اين هتل لوكس در زميني به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده و داراي ساحل اختصاصي مي باشد.هتل سيده آلگوريا در سال 2014 مورد بازسازي قرار گرفته است و سرويس دهي آن بصورت ALL مي باشد. فاصله هتل تا مركز آنتاليا حدود 65 كيلومتر، تا مركز سيده حدود 4 كيلومتر و تا فرودگاه آنتاليا حدود 55 كيلومتر مي‌باشد.اين هتل از 297 اتاق تشكيل شده كه تمامي اتاق ها داراي تهويه مطبوع، ميني‌بار، تلويزيون، كف پوش لمينيت و بالكن اختصاصي رو به فضاي سبز مي باشد.

امكانات هتل سيده آلگريا آنتاليا:

داراي 2 رستوران مي باشد كه رستورانم اصلي با ظرفيت 300 نفر كه انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي مسافران تور آنتاليا سرو مي كنند.

2 رستوران آلاكارته كه انواع غذاهاي ايتاليايي و سنتي تركيه سرو مي كنند.

2 استخر سر پوشيده و سر باز و كودكان، سرسره آبي،مركز SPA، حمام تركي، سونا، ماساژ، مركز تناسب اندام، جكوزي، اتاق تلويزيون، بيليارد، تنيس روي ميز، نايت كلاب، نمايش و... بهترين خدمات و سرويس دهي در اين اتاق ها توسط پرسنلي ورزيده ، به گردشگران تور آنتاليا  ارائه شده و در كم ترين زمان ممكن به امور ميهمانان رسيدگي مي كنند.

 

هتل كرنليا دياموند آنتاليا 

هتل كرنليا دياموند آنتاليا 5 ستاره در منطقه ساحلي بلك آنتاليا قرار دارد. اين هتل لوكس در شمار هتل هاي ساحلي آنتاليا قرار دارد.از نظر موقعيت جغرافيايي اين هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل هاي انبوه كاج ، ساحلي شني و آب هاي زلال و شفاف درياي مديترانه احاطه شده است . از اين هتل شيك تا مركز شهر آنتاليا ۴۵ كيلومتر و تا فرودگاه بين المللي آنتاليا ۳۵ كيلومتر مي باشد .سرويس دهي اين هتل بصورت  UALL مي باشد. گردشگران  تور آنتاليا نوروز 96   كه قصد رزرو هتل در هتل كرنليا دياموند آنتاليا  را دارند رزروهتل كرنليا دياموند آنتاليا  را با توجه به امكانات بي نظيرش در ذهن داشته باشند.

امكانات اتاقها:

 

اين هتل در مجموع 571 اتاق كه شامل ( استاندارد ، خانوادگي ، دلوكس و سوئيت)  است كه تمامي اتاق ها داراي طراحي و چيدمان شيك و مدرن مي باسد و تمامي اتاق ها داراي خدماتي نظير مبلمان شيك،تهويه مطبوع،رنگ اميزي شاد،لاندري ،ميني بار،وان و... در اختيار گردشگران تور آنتاليا نوروز 96 قرار مي دهد . داراي بالكن اختصاصي رو به فضاي سبز است .امكان دسترسي مستقيم از برخي اتاق ها به استخر و باغ نيز فراهم شده است و مسافران تور آنتاليا نوروز 96 در اين هتل احساس آرامش مي كنند.

امكانات هتل كرنليا دياموند آنتاليا :

زمين گلف ، زمين تنيس ، 8 استخر روباز و سرپوشيده ، سونا و جكوزي ، ماساژ و اسپا ، حمام تركي و بخار ، مركز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازي ، ورزش هاي آبي ، سرويس نگه داري از كودك ، فوتبال ،  بولينگ ، بيليارد ، تخت هاي حمام آفتاب ،صرافي ، خدمات كپي و فكس ، تهويه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مركز تجاري ، فروشگاه ، پذيرش شبانه روزي ، ترانسفر فرودگاهي ، پارك آبي با سرسره هايي مختلف ، اجراي كنسرت و برنامه هاي شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل كه داراي طراحي و غذاهايي متنوع و لذيذ بوده و مسافران تور آنتاليا نوروز 96 از اين غذاها لذت ميبرند.

 جهت رزرو  تور آنتاليا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد. 

 

هتل بايا لارا آنتاليا

 هتل بايا لارا آنتاليا 5 ستاره در سال 2009 در زميني به مساحت 57 هزار مترمربع در نزديكي ساحل مديترانه در منطقه لاراآنتاليا افتتاح شده است. هتل بايا لارا تا كنون موفق به كسب 22 جايزه و 7 گواهي‌نامه معتبر شده است. سرويس‌دهي اين هتل با شكوه به صورت UALL مي‌باشد.از هتل بايا لارا تا فرودگاه آنتاليا  16 كيلومتر و از مركز شهر 30 كيلومتر فاصله دارد.اين هتل زيبا از 399 اتاق و 862 تخت تشكيل شده است مسافران تور آنتاليا با انتخاب اين هتل سفر خوبي را سپري مي كنند.

اتاق هاي اين هتل بصورت سوئيت،خانوادگي و... است كه تمامي اتاق ها داراي طراحي و دكوراسيون شيك مي باشند و در تمامي اتاق ها داراي بالكن اختصاصي رو به طبيعت است و همچنين خدماتي نظير تلويزيون صفحه تخت،ميني بار،تهويه مطبوع،صندوق امانات و... مي باشد.

امكانات و عكس هاي هتل:

 سونا بخار، سونا خشك، جكوزي، حمام تركي، 13 اتاق ماساژ، استخرهاي سرپوشيده و روباز ، باشگاه بدن‌سازي ، استخر مخصوص كودكان ، پارك آبي با 3 سرسره آبي، ميني ديسكو ، زمين فوتبال، واليبال، واليبال ساحلي، واتر پلو، و ايروبيك به مسافران تور آنتاليا ارائه مي دهد.

جهت رزرو بيشتر از تور آنتاليا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نماييد.

هتل كاليستا لاكچري آنتاليا 

هتل كاليستا لاكچري آنتاليا در منطقه بلك شهر آنتاليا قرار دارد.اين هتل 5 ستاره لوكس در سال 2007 در زميني به مساحت 120000 متر مربع احداث شده است .اين هتل به الهه زيبايي در بين هتل هاي اين منطقه معروف است.هتل كاليستا لاكچري داراي كناره و پلاژ اختصاصي مي باشد و تا زمين گلف 7 مايل فاصله دارد.از هتل تا مراكز خريد شهر آنتاليا ۳۵ كيلومتر ، تا فرودگاه بين المللي آنتاليا ۲۷ كيلومتر و تا مركز بلك ۴ كيلومتر است . هتل كاليستا لاكچري لوكس 600 اتاق  كه شامل  اتاق خانوادگي، استاندارد، سوئيت، سوئيت شاه نشين و ويلا دارد كه طراحي و چيدمان آن منحصر به فرد است و تمامي اتاق ها داراي بالكن اختصاصي رو به دريا يا كوهستان دارد و مسافران تور آنتاليا با انتخاب اين هتل سفر خوشي را سپري مي كنند.

 

امكانات هتل كاليستا لاكچري آنتاليا :

سرسره هاي آبي ، زمين گلف ، آموزش تنيس ، استخر روباز و سرپوشيده براي كودكان و بزرگسالان ، سونا و جكوزي ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام تركي و بخار ، مركز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازي ، ورزش هاي آبي ، سرويس نگه داري از كودك ، سينما  ، بولينگ ، بيليارد ، تخت هاي حمام آفتاب ، تفريحات ساحلي ، كلوب كودكان ، ورزش هاي آبي مثل اسكي روي آب و جت اسكي ، پاراشوت ، آموزش قايق سواري ،سالن زيبايي ، اجراي موسيقي زنده و برنامه هاي مفرح توسط گروه هاي هنري و نمايشي ، برگزاري مسابقات ورزشي ،مركز تجاري ، اجراي برنامه هاي شاد شبانه و فعاليت هاي ورزشي و صبحگاهي ، رستوران هاي باشكوه ، بار كافي شاپ ، صبحانه بوفه ، دسترسي به اينترنت پر سرعت رايگان ، سالن كنفرانس و . . . اشاره كرد.

 هتل خدمات منحصربه فردي را به مسافران تور آنتاليا ارائه مي دهد كه شما گردشگران عزيز با اقامت در اين هتل خاطرات خوب و به يادماندني را درذهن خود حكاكي كنيد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا زمستان 95

تور آنتاليا اسفند 95 

تور آنتاليا نوروز 96

تور آنتاليا بهار 96

 تور آنتاليا فروردين 96

تور آنتاليا ارديبهشت 96

 

تور آنتاليا از شيراز

تور آنتاليا از اصفهان

تور آنتاليا از مشهد

تور آنتاليا از كرمانشاه

تور آنتاليا از تبريز


برچسب: هتل هاي آنتاليا، بهترين هتل هاي آنتاليا، لوكس ترين هتل آنتاليا، مجلل ترين هتل آنتاليا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۷:۲۵ توسط:zeynab موضوع:

رستوران هاي كيش

رستوران كوه سنگي كيش

kohsangi.jpg

رستوران كوه سنگي كيش يا ظرفيت 40 نفر آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و در اين رستوران انواع غذاهاي ايراني سرو مي شود.اگر علاقه داريد تا غذاي خود را در يك مجموعه متفاوت ميل كنيد ما به شما رستوران كوه سنگي كيش را پيشنهاد مي كنيم.

آدرس: كيش، روبروي بازار پرديس، واحد 44

kohsangi1.jpg

 

رستوران قصر سفيد كيش

ghasrsefid.jpg

رستوران قصر سفيد كيش در جزيره زيباي كيش قرار دارد. ظرفيت اين رستوران 100 نفر مي باشد و سطح قيمت غذاهاي اين رستوران خوب مي باشدو در اين رستوران انواع غذاهاي ايراني سرو مي شود.رستوران قصر سفيد داراي محدوديت كشيدن سيگار است.مسافران تور كيش مي توانند از غذاهاي اين رستوران لذت ببرند.

ghasrsefid1.jpg

ghasrsefid2.jpg

آدرس: كيش، انتهاي بلوار انديشه ، قطعه RF13

 

 

رستوران كوكوبانا كيش

koko1.jpg

رستوران كوكوبانا كيش ، رستوران يكي از بازيگران ايراني خانم روناك يونسي است كه مورد توجه مسافران تور كيش قرار گرفته است. رستوران كوكوبانا علاوه بر بخش رستوران داراي كافي شاپ هم هست كه مسافران تور كيش مي توانند سفارش دهند.با اينكه زمان كمي از افتتاح اين رستوران گذشته ولي توانسته بين رستوران هاي كيش جايگاه خوبي را داشته باشد. مسافران تور كيش ميتوانند از اين رستوران استفاده كنند و لذت ببرند.

آدرس: كيش،خيابان فردوسي، پاساژ مركزي

رستوران سورنا كيش

sorena_1.jpg

اين رستوران در فاز 2 شهرك صدف ، بازارچه گلستان با ظرفيت 70 نفر آماده پذيرايي از مسافران تور كيش ميباشد.رستوران سورنا انواع غذاهاي ايراني براي مسافران كيش سرو مي كند، منو غذاي اين رستوران غذاهاي ايراني كه باب ميل مسافران تور كيش است.اين رستوران زيبا نظر مسافران تور كيش را به خود جلب مي كند.

رستوران اسپاگتي كيش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتي كيش در جزيره زبياي كيش قرار دارد. اين رستوران علاوه بر غذاهاي ايراني غذاهاي ايتاليايي را براي مسافرانتور كيش هم سرو مي كند و داراي موسيقي زنده مي باشد..قيمت غذا در اين رستوران متوسط مي باشد. رستوران اسپاگتي كيش داراي امكاناتي نظير سرويس بهداشتي, رزرو ميز براي مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : كيش ، هتل پارميس

مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96

تور كيش بهار 96 

تور كيش فروردين 96 

تور كيش ارديبهشت 96 

تور كيش از شيراز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از تبريز

تور كيش از مشهد

تور كيش از كرمانشاه


برچسب: رستوران هاي كيش، بهترين رستوران هاي كيش، رستوران هاي خوب كيش، رستوران هاي مناسب كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۵:۴۱ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي دبي

هتل اوبريو دبي

obriohotel.jpg

obriohotel2.jpg

هتل اوبريو دبي لوكس در شهر دبي قرار دارد.اين هتل 5 ستاره زيبا دسترسي آساني به دبي مال با 56 دقيقه رانندگي و فاصله هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 18 كيلومتر است. مسافراني كه به دنبال هتلي با قيمت مناسب هستند اين هتل گزنه مناسبي است. هتل اوبريو از 252 اتاق تشكيل شده است. تمامي اتاق ها زيبا و مجهز تلويزيون، ميني بارو بالكن اختصاصي رو به فضا باز است.

obriohotel3.jpg

obriohotel5.jpg

امكانات هتل اوبريو دبي:

آرايشگاه،  استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، سالن ورزشي، پاركينگ رايگان، مركز خريد، ترانسفر فرودگاهي و ...در اختيار گردشگران تور دبي نوروز 96 قرار مي دهد.

 obriohotel1.jpg

obriohotel4.jpg

address: Downtown Burj Khalifa Street, 71847 Dubai, United Arab Emirates

گردشگران تور دبي نوروز 96 مي توانيد با همكاران ما در بخش رزرواسيون از طريق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نماييد.

هتل فيرمونت دبي

firmont.jpg

هتل فيرمونت دبي در شمار هتل هاي 5 ستاره لوكس دبي قرار دارد. از نظر موقعيت مكاني در مقابل مترو و مركز تجارت جهاني قرار گرفته و تا فرودگاه بين المللي دبي 10 كيلومتر ، تا مركز خريد 20 دقيقه و تا برج خليفه فاصله كوتاهي دارد.اين هتل زيبا در مجموع 394 اتاق دارد كه تمامي اتاق ها داراي رنگ آميزي شاد و چيدمان تاق ها مدرن است كه اتاق ها مجهز به پنجره‌هاي تمام قدي با منظره 360 درجه‌ي خليج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبي با انتخاب اين هتل احساس راحتي و آرامش مي كنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فيرمونت دبي:

رستوران براي صرف شام در رستوران نوير و كافه سوشي كه نقطه ملاقات سنت و نوآوري است،استيك‌هاي رستوران اكسچنج گريل و يا در فضاي خودماني دوكوز كه رستوراني تركي روي پشت‌بام است، لذت ببريد.

 

جكوزي ، دو استخر روبازبرروي پشت بام ، سونا ، مركز سلامت و آبگرم ، سولاريوم ، حمام تركي و بخار،صرافي، آرايشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردي را به ميهمانان تور دبي ارائه مي دهد كه شما گردشگران عزيز با اقامت در اين هتل خاطرات خوب و به يادماندني را درذهن خود حكاكي كنيد.

هتل تايم اوك دبي

taimook.jpg

هتل تايم اوك دبي 4 ستاره در دبي واقع شده است. اين هتل زيبا  تا مجتمع تجاري امارات مال 5 دقيقه با خودرو فاصله دارد.هتل تايم اوك داراي اتاق هاي زيبا كه تمامي اتاق ها داراي خدماتي نظير بالكن، تلويزيون صفحه تخت، سيستم سرمايشي گرمايشي و چاي ساز مي باشد مسافران تور دبي در اين هتل احساس آرامش مي كنند.اين هتل زيبا داراي 4 رستوران مي باشد كه در آن انواع غذاهاي خاورميانه اي و مديترانه اي را براي مسافران تور دبي سرو مي كنند.

taimook2.jpg

taimook1.jpg

taimook3.jpg

امكانات هتل تايم اوك دبي:

استخر Waves و عرشه افتاب،امكانات باربيكيو، استخر روباز،باغ، تراس، زمين گلف، تنيس روي ميز، مركز فيتنس، ماساژ،پاركينگ، سرويس بليط، نگهداري چمدان ها،سرويس نگهداري از كودك، اتاق جلسه، مركز تجارت، سالن زيبايي، امكانات اتاق VIP و... 

taimook5.jpg 

taimook4.jpg

جهت خريد تور دبيبا شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد

هتل دلمون پالاس دبي

delmonpalas.jpg

هتل دلمون پالاس دبي 4 ستاره در منطقه ديره دبي قرار دارد.اين هتل از نظر موقعيت مكاني در نزديكي بازار و 5 كيلومتر تا فرودگاه بين المللي دبي فاصله دارد و به مكان هاي گردشگري برج ساعت و آب نماي دبي نزديك مي باشد. مسافران تور دبي با انتخاب اين هتل مي توانند سفر خوشي را سپري كنند.

امكانات هتل دلمون پالاس دبي:

تلويزيون ال سي دي ، تلفن ، ميني بار ، صندوق امانات ، دسترسي به اينترنت پر سرعت  ، سرويس اتو و سيستم تهويه مطبوع ، رستوران ، پذيرش شبانه روزي ، بالكن ، استخر روباز، سونا ، اتاق و امكانات براي معلولين، مركز بدنسازي ، فروشگاه و ... در اختيار گردشگران تور دبي قرار مي دهد.

delmonpalas1.jpg

delmonpalas3.jpg

گردشگران تور دبي با اقامت در اين هتل خاطرات خوب و به يادماندني را درذهن خود حكاكي كنيد

هتل اركيد دبي

هتل اركيد دبي

هتل اركيد دبي در شمار هتل هاي 3 ستاره دبي قرار دارد و در قلب ديره و در مكاني مناسب در خيابان شيك Al Rigga واقع شده است،اين هتل در مجاورت آبنماي دبي و بسياري از جاذبه هاي گردشگري شهر قرار گرفته است از اين بسيار مورد توجه گردشگران تور دبي مي باشد. هتل اركيد دبي داراي 84 اتاق تميز ميباشد. رستوران بين المللي هتل، كه در پخت خوراكهاي قاره اي و دريايي محلي مهارت دارد انواع غذاهاي لذيذ را براي ميهمانان تور دبي سرو مي كند. همچنين با استفاده از سرويس ترانسفر هتل گردشگران تور دبي قادرند به يكي از سواحل زيباي عمومي دبي دست يابند. اين هتل از لحاظ دسترسي به اقصي نقاط ناحيه پررفت و آمد ديره در مكاني عالي واقع شده و به راحتي ميتوان از هتل به مراكز خريد بيشماري از جمله بازار عربي طلا دست يافت.

امكانات هتل اركيد دبي :

رستوران، گاوصندوق، تهويه، بار، كرايه اتومبيل بنا به درخواست مسافران تور دبي ، فكس و كپي، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشكشويي، اتوكشي، صرافي، پذيرش شبانه روزي ، باشگاه هاي شبانه متعدد ، ترياهاي مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دماي كنترل شده، جكوزي، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل اركيد دبي

هتل اركيد دبي

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبي اسفند 95

تور دبي نوروز 96

تور دبي زمستان 95

تور دبي بهار 96 

تور دبي فروردين 96

 تور دبي ارديبهشت 96 

تور دبي از شيراز

تور دبي از تبريز

تور دبي از اصفهان

تور دبي از كرمانشاه

 تور دبي از مشهد


برچسب: هتل هاي دبي، بهترين هتل هاي دبي، لوكس ترين هتل دبي، مجلل ترين هتل دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۳:۴۱ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي 4 ستاره ارمنستان

هتل آرارات ايروان ارمنستان

يكي از هتل هاي مشهور و قديمي و معروف در ايروان ارمنستان هتل 4 ستاره آرارات است كه در سال ۲۰۰۰ بعد از يك باز سازي كلي با معماري و طراحي زيبا تر و با سرويس هايي عالي تر، در اختيار مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. اين هتل شايد چيزي حدود يك قرن قدمت دارد و در زمان شوروي سابق يكي از بهترين و بزرگترين هتل ها به شمار مي رفته است. هتل آرارات ايروان ارمنستان يك پيست اسب سواري مخصوص مسافران تور ارمنستان مهيا كرده است تا مسافران به اسب سواري بروند. اين هتل داراي 46 اتاق زيبا و مجهز مي باشد كه در سه كلاس متفاوت يعني استاندارد و سوپريور و سوييت لوكس و اكسلوتيو ايجاد شده اند كه هر كدام متناسب با سليقه و خواست مسافران تور ارمنستان مي باشد.

امكانات هتل آرارات ايروان ارمنستان:

استخر سرپوشيده ,سالن هاي بدن سازي,  خدمات ماساژ, سشوار و تلويزيون كابلي و ماهواره, اينترنت, رستوران با انواع غذاهاي شرقي مخصوص مسافران تور ارمنستان, كافه, دو سالن كنفرانس و همايش, پيست اسب سواري و... كه در اختيار مسافران تور ارمنستان مي باشد.

 

هتل نورك رزيدنس ايروان ارمنستان

بهترين و زيبا ترين هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورك رزيدنس ايروان ارمنستان است كه خيابان مولدواكان ايروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورك رزيدنس ايروان ارمنستان داراي 36 اتاق زيبا و تميز با امكانات عالي و بالكني بسيار زيبا و چشم اندازي فوق العاده در اختيار مسافران تور ارمنستان مي باشد. در لابي اين هتل انواع نوشيدني ها، ككتل و اسنك هاي خوشمزه موجود مي باشد. اين هتل داراي رستوراني با انواع غذاهاي بين المللي، ايراني و ارمني مخصوص مسافران تور ارمنستان مي باشد. هتل نورك رزيدنس ايروان ارمنستان تا فرودگاه ايروان 20 دقيقه رانندگي، تا ايستگاه راه آهن ايروان 15 دقيقه رانندگي و تا ايستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امكانات آبي و تفريحي هتل نورك رزيدنس ايروان ارمنستان مي توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاريوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بيليارد و... براي مسافران تور ارمنستان مي باشد.

امكانات هتل نورك رزيدنس ايروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاريوم براي مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بيليارد، پذيرش 24 ساعته، خدمات گردشگري، خدمات بليت، لاندري، اتوكشي، اتاق جلسه، مركز بيزنس، فكس، كپي، روم سرويس، آسانسور، كرايه اتومبيل، سيستم تهويه، واي فاي رايگان، پاركينگ رايگان و ... كه در اختيار مسافران تور ارمنستانمي باشد. 

 

هتل اپرا سوييت ايروان ارمنستان

يكي از هتل هاي خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوييت ايروان ارمنستان است كه در شهر ايروان و با اپرا ارمنستان 500 كيلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوييت ايروان ارمنستان داراي اتاق هايي با دكوراسيون خاص و شيك، فضايي آرامش بخش و با امكاناتي عالي نظير سيستم گرمايشي و سرمايشي، ميني بار، يخچال، كتري برقي، تلويزيون صفحه تخت با امكان اتصال به شبكه هاي جهاني و محلي در اختيار مسافران تور ارمنستان مي باشد. از امكانات خوب اين هتل مي توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسيون، اينترنت رايگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشكشويي، اتاق امكانات، خدمات تورگردي، اجاره ماشين و ... كه مخصوص مسافران تور ارمنستان مي باشد. كافه مخصوص كه داراي انواع نوشيدني‌ها و دسر ها و همچنين در رستوران آن انواع غذاهاي بين المللي, ايتاليايي براي مسافران تور ارمنستان مي باشد. هتل اپرا سوييت ايروان ارمنستان 8 دقيقه پياده روي به ايستگاه مترو , به ميدان جمهوري 1.8 كيلومتر , قطار شهري ايروان نيز 6 كيلومترو 15 كيلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بين المللي زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفريحي و سرگرمي هتل اپرا سوييت ايروان ارمنستان مي توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مركز سلامت, آبگرم, مركز بدنسازي و ... كه مخصوص مسافران تور ارمنستان مي باشد.

امكانات هتل اپرا سوييت ايروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مركز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرويس نگهداري كودكان, مركز بدنسازي ,  خانه داري, امكانات جلسه و ضيافت, لباسشويي, خشكشويي, آرايشگاه , اتو كشي, صرافي, خدمات كفش و واكس, كرايه ماشين , خدمات تورها,  فكس و كپي,  مركز تجارت, خدمات تهيه بليط , رستوران, پذيرش شبانه روزي - روزي, اتاقهاي پاك و بدون سيگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص كشيدن سيگار, بار و ... كه در اختيار مسافران تور ارمنستان مي باشد. 

 

هتل يوروپ ارمنستان

هتل يوروپ ارمنستان واقع در مركز سنت پترزبورگ در نزديكي اكثر سفارتخانه ها و شركت ها، و در فاصله 10 دقيقه اي از  فرودگاه بين المللي زوارتنوتس در سال 2003 و در مجموع 47 اتاق شاخته شده است  و جز بهترين هتل هاي 4 ستاره ارمنستان مي باشد. اتاق هاي هتل44 ستاره يوروپ ايروان داراي تلويزيون كابلي، دو خط تلفن مستقيم ، دسترسي به اينترنت، سشوار، ميني بار و حسگرها آتش، كنترل آب و هوا فردي مي باشد.اين هتل با ۳۴ اتاق دو نفره، ۱۰ اتاق يك نفره، دو سوئيت جوانان و يك سوئيت لوكس و كادري مجرب  و كار ازموده  و مسلط به چند زبان در تمام شبانه روز اماده خدمات دهي و پذيرايي به ميهمانان عزيز تور ارمنستان مي باشند.

 

 

امكانات هتل يوروپ ارمنستان :

اين هتل 4 ستاره ارمنستان داراي ستوران، پذيرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سيستم تهويه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، اينترنت وايرلس، ميني بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا،مركز تناسب اندام، خشكشويي، پرستار كودك، مركز تناسب اندام،امكانات اتاق كنفرانس، پاركينگ رايگان و... براي مسافران محترم تور ارمنستان  مي باشد.

 

هتل بست وسترن كانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن كانگرس ارمنستان يكي از بهنرين هتل هاي چهار ستاره در مركز شهر ايروان ارمنستان و در فاصله 5 دقيقه با ميدان جمهوري و جاذبه هاي متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، كليساي سركيس سرپ Surp و كليساي جامع لوساووريچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن كانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحي ايده ال و منحصر به فرد مجهز به تهويه مطبوع، دسترسي اينترنت، تلويزيون ماهواره‌اي و قهوه و چاي ساز و يخچال مي باشد. رستوران ايتاليايي “رافائلو” با سرو غذاهاي ارمني و ايتاليايي و كافه بار ۲۴ ساعته “ونيز” فضاهاي دل نشيني را براي گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امكانات هتل بست وسترن كانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشيده،سونا ،مركز سلامت و آبگرم ،مركز بدنسازي ،امكانات جلسه و ضيافت،لباسشويي،خشكشويي،صبحانه در اتاق ، اتو كشي ،كرايه ماشين،فكس و كپي ،مركز تجارت،سرويس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، تهويه، تريا، گرمايش، بوفه ، ورود و ترخيص سريع مسافر ، پذيرش 24 ساعته، صرافي ، فروشگاه و ساير خدمات براي رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهيا كرده است.


برچسب: هتل هاي 4 ستاره ارمنستان، بهترين هتل هاي ارمنستان، مجلل ترين هتل هاي ارمنستان، لوكس ترين هتل هاي ارمنستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۱:۲۸ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي 5 ستاره مشهد

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زميني به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. اين هتل در مجموع از 228 اتاق تشكيل شده است. فاصله بسيار نزديك با نمايشگاه بين المللي مشهد و ييلاقات تفريحي طرقبه و شانديز از ويژگي هاي اين هتل مي باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امكانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، فروشگاه، پاركينگ، آسانسور، آرايشگاه، صندوق امانات، لابي، چايخانه تابستاني، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانك، آتليه عكاسي، سالن همايش، آمفي تئاتر، امكانات جلسه و ضيافت، سالن بدنسازي، باشگاه ماهيگيري، استخر، اسپا، سونا، جكوزي، استخر كودكان، دارت، زمين تنيس، اسكواش، بيليارد، ماساژ، اينترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

_5.jpg

 


برچسب: هتل هاي 5 ستاره مشهد، لوكس ترين هتل هاي مشهد، بهترين هتل مشهد، مجلل ترين هتل مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۹:۰۶ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي كيش

هتل ارم بزرگ كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم كيش Kish Eram Hotel يكي از بزرگترين هتل هاي جزيره مي باشد كه با درجه 4 ستاره در بلندترين نقطه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است. هتل ارم كيش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زير بناي چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوييت آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. اكثر اتاق هاي هتل ارم كيش با توجه به ساخت پلكاني هتل، مشرف به دريا مي باشند و محيط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه هاي گياهي متنوع محيطي دلنشين و به ياد ماندني را براي گردشگران تور كيش رقم ميزند. هتل ارم كيش در مجاورت هتل داريوش بوده و با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد كيش از جمله بازارهاي پرديس جزيره كيش بسيار نزديك مي باشد. رستوران هاي گردان ، رويال و صدف هتل ارم كيش با انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي ، دريايي و فست فود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشند و همچنين كافي شاپ هتل ارم كيش با انواع نوشيدني ها به صورت 24 ساعته از ميهمانان هتل پذيرايي مي كند. چايخانه سنتي هتل ارم كيش با سبك معماري و طراحي دوران صفويه مي تواند گزينه مناسبي براي عصرگاه باشد. هتل ارم كيش داراي دو سالن آمفي تئاتر و يك سالن كنفرانس با تجهيزات به روز براي برگزاري مراسم و جلسات مي باشد. لازم به ذكر است ويلاهاي ساحلي هتل ارم كيشبا كيفيت 3 ستاره درجه بندي مي شود و با ساختمان اصلي هتل متفاوت مي باشد.

هتل آريان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Arian Hotel

هتل آريان كيش جز هتل هاي 4 ستاره خوب جزيره كيش محسوب مي شود و متعلق به شركت هواپيمايي كيش اير است كه در سال 1378 در مركز شهر در خيابان رودكي كيش بنا شده است. هتل آريان كيش در زميني به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوييت تميز و زيبا با امكانات مجهز و اينترنت بي سيم ميتواند گزينه مناسبي براي اقامت مسافران و گردشگران تور كيش باشد. هتل اريان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر مراكز خريد همچون مركز خريد پانيذ ، پرديس 1 ، پرديس 2 ، زيتون ، مرواريد نزديك بوده و همچنين ميدان امير كبير حدود 500 متر با هتل ارين فاصله دارد. محيط مطبوع و آرامش بخش هتل آريان كيش ، امكان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور كيش در يك تعطيلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را ميسر ميسازد. رستوران هتل اريان كيش با انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي ، دريايي و فست فود با مواد اوليه با كيفيت و همچنين صبحانه بوفه رايگان از ميهمانان تور كيش پذيرايي ميكند. هتل آريان كيش داراي يك سالن كنفرانس با تمامي تجهيزات به روز براي برگزاري جلسات مسافران و گردشگران كاري تور كيش مي باشد. هتل آريان كيش داراي بازسازي هاي متعددي بوده كه در سال 1392 آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

هتل هليا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Helia Hotel

هتل هليا كيش يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 1383 در مركز شهر و بين دو ميدان اميركبير و ساحل جزيره كيش بنا شده است. هتل هليا كيش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زيبا و تميز شامل اتاق هاي دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور كيش مي باشد. اتاق هاي هتل هليا داراي تمامي امكانات و تجهيزات مورد نياز از قبيل تهويه مطبوع ، گاو صندوق ، ميني بار و... مي باشند. فاصله هتل هليا كيش از مراكز خريد ، گردشگري و ساحل دريا به دليل مركزيت خود بسيار نزديك بوده و لابي زيبا هتل هليا همراه با كافي شاپ و اينترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گويي به ميهمانان تور كيش مي باشد. رستوران هتل هليا كيش با صبحانه بوفه كامل در صبح ها ميزبان ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين مسافران تور كيش مي توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نيز استفاده نمايند و محوطه دلنشين و سرسبز هتل هليا در عصرگاهي همراه با آبنماهاي زيبا و كافي شاپ ، سرويس چاي و قليان ميتواند گزينه مناسبي باشد. گردشگران تور كيش ميتوانند از ساير خدمات هتل هليا از قبيل خدمات اجاره اتومبيل و ساير خدمات گردشگري استفاده نمايند. هتل هليا كيش در سال 1395 آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامينگو كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامينگو كيش به عنوان هتلي 4 ستاره با كيفيت بالا در سال 1376 شمسي در مركز شهر كيش و بلوار دريا بنا شده است. هتل فلامينگو كيش در زميني به وسعت بيست و هفت هزار متر مربع با فضاي سبز دلنشين در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوييت و ويلاي تميز و زيبا آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل فلامينگو كيش در دو فاز 1 و 2 با سبك طراحي مجزا بنا شده است و تمامي اتاق ها و سوييت هاي هتل بسيار تميز و زيبا و داراي تجهيزات به روز رفاهي و خدماتي مي باشند. فضاي سبز ، محيط هتل فلامينگو كيش را روح انگيز و دلنشين نموده و مسافران تور كيش مي توانند از فضاي سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچيق هاي هتل لذت ببرند. هتل فلامينگو كيش با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد جزيره كيش همچون مركز خريد پرديس 1 و پرديس 2 ، مركز تجاري كيش ، پاساژ زيتون و... نزديك مي باشد و فاصله هتل فلامينگو كيش تا مراكز گردشگري و تفريحي جزيره نزديك مي باشد. رستوران و كافي شاپ هتل فلامينگو كيش با انواع غذاهاي بين المللي و سرويس سلف سرويس و انواع نوشيدني ها آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش هتل مي باشد. هتل فلامينگو كيش در سال هاي متوالي بازسازي شده است و با كيفيت و امكانات خود يكي از هتل هاي تاپ 4 ستاره جزيره كيش مي باشد. همچنين هتل فلامينگو كيش داراي چندين سالن جلسات و آمفي تئاتر براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي مسافران تور كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

 تور كيش نوروز 96 


برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، لوكس ترين هتل كيش، مجلل ترين هتل كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۶:۲۹ توسط:zeynab موضوع:

جاذبه هاي گردشگري كيش

خانه مردم شناسي بوميان كيش

خانه مردم شناسي بوميان كيش يكي از جاذبه هاي تاريخي و ديدني جزيره زيباي كيش مي باشد كه در زميني به مساحت 1200 متر مربع و با قدمت 200 ساله بنا گرديده است. اين مجموعه تاريخي داراي 15 باب اتاق و 2 حياط مي باشد. اين خانه تاريخي به صورت بومي ساخته شده است و هدف از ساختن اين مجموعه نشان دادن فرهنگ ، آداب و رسوم ، تاريخ و همچنين صنايع دستي كه مختص افراد كيش مي باشد پايه گذاري شده است. صاحب اصلي اين مجموعه تاريخي تاجر مرواريد و صاحب يكي از بزرگترين لنج هاي بادباني در زمان گذشته به نام حاج عبدالله بن شاهين بوده است. اين بناي تاريخي در قديمي ترين منطقه جزيره كيش محله سفين قرار گرفته است. از قسمت هاي مختلف اين بناي تاريخي مي توان به اتاق ميهمان مردان ، اتاق زمستاني ، اتاق ميهمان زنان ، اتاق خواب ، آشپزخانه و .... اشاره كرد. خانه مردم شناسي بوميان كيش براي توريست هاي تور كيش كه به بناهاي تاريخي علاقه مند مي باشند مي توانند از اين مجموعه بسيار زيبا ديدن كنند.

mardomshenasikish1jpg.jpg

mardomshenasikish2jpg.jpg

mardomshenasikish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خريد تور كيش  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

باغ راه ايراني كيش

باغ راه ايراني كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني جزيزه زيباي كيش مي باشد كه در زميني به مساحت 32 هكتار براي گردشگران تور كيش بنا شده است. باغ راه ايراني كيش داراي 8 باغ ايراني و 9 دروازه و اثر تاريخي شهرهاي كشور مي باشد كه هدف از اين مجموعه ديدني معرفي فرهنگ مختلف كشور به توريست هاي داخلي و خارجي مي باشد. از جمله اين آثار تاريخي مي توان به دروازه قرآن شيراز ، سي و سه پل اصفهان ، دروازه هارونيه مشهد ، پل دختر لرستان ، دروازه ارگ عليشاه تبريز ، دروازه طاق بستان كرمانشاه و...... اشاره كرد كه در آخر با نماد سردر باغ ملي تهران به پايان مي رسد. اين مجموعه تاريخي طولاني ترين باغ راه كشور به حساب مي آيد كه شامل 11 آبنما به صورت رودخانه اي مي باشد. گردشگران تور كيش نوروز 96 كه به آثار تاريخي علاقه مند هستند ديدن از اين مجموعه تفريحي و گردشگري را از دست ندهند. 

 baghrahkish1jpg.jpg

 baghrahkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

پارك شهر كيش

پارك شهر كيش يكي ديگر از مكان هاي زيبا و ديدني جزيره زيباي كيش مي باشد كه در زميني به مساحت 10.8 هكتار براي گردشگران تور كيش بنا گرديده است. اين پارك داراي فضاي سبز، پيست دوچرخه سواري ، درياچه مصنوعي ، زمين اسكيت ، آب نماي زيبا و .... براي گردشگران تور كيش نوروز 96 مي باشد. درياچه مصنوعي كه در اين پارك وجود دارد اولين درياچه بزرگ جزيره كيش مي باشد كه در آن 30 تا قايق پدالو وجود دارد كه گردشگران تور كيش مي توانند بهترين لحظات را سپري كنند. همچنين وجود آلاچيق هاي زيبا جلوه خاصي به اين پارك داده است كه گردشگران تور كيش نوروز 96 مي توانند اوقاتي را به استراحت در فضاي سبز اين پارك بگذرانند. در ضمن قرار است براي رفاه و آسايش گردشگران تور كيش يك پاركينگ در زميني به مساحت 1 هكتار ساخته شود. 

 parkkish1jpg.jpg

 parkkish2jpg.jpg

 parkkish3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

كارتينگ كيش 

كارتينگ يكي از ورزش هاي هيجان انگيز و مفرح مي باشد كه هرساله اين مجموعه تفريحي پذيراي زيادي از گردشگران تور كيشمي باشد. اين مجموعه تفريحي اولين پيست كارتينگ در ايران به حساب مي آيد كه زمين آن به طول 800 متر و عرض 7 متر مي باشد. يكي از بزرگ ترين پيست هاي خاورميانه و ماشين هاي كنترل از راه دور هم در اين مجموعه وجود دارند. كارتينگ كيش يكي از بهترين مجموعه تفريحي و گردشگري براي گردشگران عزيز تور كيش نوروز 96 مي باشد كه مي توانند بهترين و به يادماندني ترين لحظات را در كنار عزيزانشان سپري كنند. 

 kartingkish1jpg.jpg

 

kartingkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

آب انبار سنتي كيش

آب انبار سنتي كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني و جذاب جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 1372 خورشيدي در يك آب انبار باستاني كه به منظور جمع آوري آب هاي سطحي  ساخته شده بود براي گردشگران تور كيش نوروز 96 بنا گرديده است. اين آب انبار از 2 گنبد و 5 بادگير تشكيل شده است و نحوه معماري آن به شيوه و سبك معماري يزد مي باشد. اين باد گير ها به منظور خنك نمودن فضاي داخلي اين آب انبار احداث شده است. از آنجا كه ايران در منطقه كم‌باران واقع شده، ايرانيان در گذشته براي ذخيره آب آشاميدني، اقدام به ساخت آب‌انبار مي‌كردند كه در حال حاضر مي‌توان بقاياي اين سازه‌هاي ارزشمند را در گوشه و كنار سرزمين پهناورمان (به ويژه در نقاط كم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آب‌هاي سطحي منتهي به آب‌ انبارهاي سنتي، امروزه از دستگاه آب‌ شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي‌شود. آب انبار سنتي كيش هر ساله پذيراي گردشگران تور كيش نوروز 96 مي باشد. 

ab_anbar_kish_2_hpg.jpg

 

ab_anbar_kish_1_jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط :  

تور كيش زمستان 95 

 تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش از اصفهان

تور كيش از مشهد

تور كيش ارديبهشت 96






برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي گردشگري كيش، جاذبه هاي ديدني و گردشگري كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۸:۳۷ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي لوكس استانبول

هتل مارمارا تكسيم استانبول

marmarais3jpg.jpg

هتل مارمارا تكسيم استانبول يكي از بهترين و لوكس ترين هتل هاي 5 ستاره منطقه تكسيم استانبول مي باشد كه در سال 1976 ميلادي براي گردشگران تور استانبول بنا شده است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك حدود 20 دقيقه فاصله دارد. اين هتل در نزديكي پل بسفر و مراكز خريد قرار گرفته است به همين دليل گردشگران تور استانبول كه در اين هتل اقامت دارند به راحتي مي توانند به بازارها و مراكز تجاري دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل مارمارا تكسيم استانبول :

هتل مارمارا تكسيم استانبول در 19 طبقه و 388 اتاق را در برگرفته است كه اتاق ها مدرن بوده و با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق هاي هتل شامل امكاناتي از جمله يخچال ، تلويزيون ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و..... براي گردشگران تور استانبول نيز مي باشند. در رستوران هتل مارمارا تكسيم استانبول انواع غذاهاي محلي ، بين المللي و .... طبخ مي شود و توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل غذاهاي مورد علاقه خود را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل مي توان به باشگاه بدنسازي ، سونا و استخر ، اتاق ماساژ ، حمام تركي ، آبگرم و ..... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل مارمارا تكسيم استانبول :

سالن زيبايي ، خدمات مخصوص معلولين ، ترانسفر فروردگاه ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، صندوق امانات ، ميني بار ، پذيرش 24 ساعته و.....

 marmarais2jpg.jpg

 marmarais4jpg.jpg

 marmarais7jpg.jpg

 marmarais6jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول   و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل سلطانيه استانبول

-سلطانيه-استانبول.gif

هتل سلطانيه استانبول يكي از هتل هاي 5 ستاره و لوكس مي باشد كه بين مناطق سيركچي و سلطان احمد استانبول واقع شده است. اين هتل در سال 2010 ميلادي براي گردشگران تور استانبول افتتاح شده لست. هتل سلطانيه استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها 14 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل سلطانيه استانبول :

هتل سلطانيه استانبول در 5 طبقه و 43 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها با دكوراسيون خاصي و به سبك سنتي عثماني طراحي شده اند. اتاق ها مجهز به يخچال ، واي فاي ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... مي باشند. گردشگران تور استانبولمي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و ..... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل سلطانيه استانبول مي توان به اتاق ماساژ ، استخر ، سونا ، جكوزي و .... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد. از خدمات هتل مي توان به صرافي ، صندوق امانات ، خدمات نگهداري از كودكان ، پاركينگ و ..... اشاره كرد. 

 SOLTANIEIS2JPG.jpg

 SOLTANIEIS1JPG.jpg

 SOLTANIEIS3JPG.jpg

 جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل هيلتون بومونتي استانبول

هتل هيلتون بومونتي استانبول يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه بومونتي شهر استانبول قرار گرفته است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك تنها 35 كيلومتر فاصله دارد و با منطقه تكسيم 3.5 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل هيلتون بومونتي استانبول :

هتل هيلتون بومونتي استانبول داراي 829 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و از امكاناتي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان شيك ، واي فاي و ...... اشاره كرد. گردشگران تور استانبول مي توانند در رستوران هاي هتل هيلتون بومونتي استانبول انواع غذاهاي محلي ، بين المللي و ... براي توريست هاي تور استانبول طبخ مي شود. از جمله امكانات رفاهي كه هتل براي گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است مي توان به حمام تركي ، استخر سرپوشيده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره كرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل لامارتين استانبول

lamartinis5jpg.jpg

هتل لامارتين استانبول از هتل هاي خوب و 4 ستاره منطقه تكسيم استانبول به شمار مي آيد. اين هتل تا فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها 22 كيلومتر فاصله دارد. هتل لامارتين استانبول به مراكز خريد و جاذبه هاي تاريخي از جمله كاخ تاريخي گالاتا و كاخ دولما باغچه نزديك مي باشد به همين دليل دسترسي گردشگران تور استانبول كه در اين هتل اقامت دارند به اين مناطق و مراكز به راحتي امكان پذير مي باشد. 

امكانات هتل لامارتين استانبول :

هتل لامارتين استانبول داراي 67 اتاق مي باشد كه اتاق ها از امكانات خوبي از جمله يخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ ، تلويزيون ، واي فاي و..... برخوردار مي باشند. اين هتل داراي 2 رستوران مي باشد كه توريست هاي تور استانبول مي توانند انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و ..... را در اين رستوران ها سفارش داده و در كنار عزيزانشان ميل كنند. از خدمات هتل لامارتين استانبول مي توان به پذيرش 24 ساعته ، صرافي ، صندوق امانات ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، ترانسفر فرودگاه ، سالن زيبايي و .... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد. 

lamartinis2jpg.jpg

lamartinis4jpg.jpg

lamartinis3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل سمينال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمينال استانبول هتلي 4 ستاره مي باشد كه با ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد 120 متر فاصله دارد. اين هتل با فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها 20 كيلومتر فاصله دارد. هتل سمينال استانبول در سال 2007 براي گردشگران تور استانبول مورد بازسازي قرار گرفته است. اين هتل به جاذبه هاي توريستي و مناطق تاريخي نزديك مي باشد و گردشگران تور استانبول كه در اين هتل اقامت دارند به آساني مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل سمينال استانبول :

هتل سمينال استانبول داراي 7 طبقه و 88 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها از امكاناتي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و ...... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد. گردشگران تور استانبول مي توانند در رستوران هتل سمينال استانبول انواع غذاهاي محلي تركي ، بين المللي و .... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل مي توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام تركي ، استخر سرپوشيده و ..... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد.

ديگر امكانات و خدمات هتل سمينال استانبول :

پذيرش 24 ساعته ، صرافي ، كتابخانه ، سونا و ......

 seminalis2jpg.jpg

 seminalis3jpg.jpg

 seminalis4jpg.jpg

 جهت رزرو و خريد تور استانبول  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط : 

تور استانبول نوروز 96 

تور استانبول ارديبهشت 96


 

 



برچسب: هتل هاي لوكس استانبول، بهترين هتل هاي استانبول، لوكس ترين هتل استانبول، مجلل ترين هتل استانبول، هتل هاي استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۵:۰۴ توسط:zeynab موضوع: