kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

مراكز خريد ارمنستان

مركز خريد اسكادا ارمنستان

ASKADA.jpg

 

مركز خريد اسكادا در خيابان هانراپتوتيان شهر ايروان ارمنستان قرار دارد. اسكادا شركتي پركار در زمينه پوشاك بانوان است كه در سال 197888 در مونيخ افتتاح شده است. طراحي ها و بافت منحصر به فرد آن مايه شد اين برند به جايگاه مهمي در پوشاك برسد و شعبه هاي فراواني را در سراسر جهان تاسيس كند. در سال 1994 فعاليت خود را در گويه لباس هاي ورزشي نيز ادامه گسترش داد و سپس به توليد كيف و كفش روي آورد. اكنون اسكادا در ايروان شعبه دارد و يكي از مهمترين مراكز خريد ارمنستان و مراكز خريد ايروان ارمنستان ميباشد.مسافران تور ارمنستان بذاي  خريد مي توانند از اين مركز خريد استفاده كنند.

 

بازار پتاك ارمنستان

POTAK.jpg

بازار پتاك در منطقه ايروان ارمنستان است.اين از دو بخش تشكيل شده در يك قسمت مخصوص فروش عمده اجناس براي مغازه ها و در بخش ديگر عمده فروش هايي هستند كه به مردم جنس مي فروشند و همه چيز از لوازم آشپزخانه تا خشكبار لوازم ماهيگيري لباس و لباس شكار و خوراكي و ظروف و شكلات در اين بازار موجود مي باشد و از نظر قيمت نيز بسيارمناسب مي باشد.

 

بازار ورنيساج ارمنستان

vernicaj.jpg

بازار بزرگ و روباز ورنيساج آخر هفته‌ها (شنبه و يكشنبه) در نزديكي ميدان جمهوري (ريپابليك) تشكيل مي‌شود و يكي از مناطق ديدني و محبوب گردشگران تور ارمنستان است. انواع  جواهرات، نقره‌جات، نقاشي‌ها، صنايع دستي، انواع اشياء آنتيك، كتاب‌ها و چيزهاي ديگر در اينجا به فروش مي‌رسند.
آدرس: ارمنستان، ايروان، نزديك ايستگاه متروي ميدان جمهوري

 

مركز خريد تاشير ايروان ارمنستان

tashir.jpg

مركز خريد تاشير ايروان ارمنستان، يكي از مناسب ترين مراكز خريد ارمنستان محسوب مي  شود. در مركز خريد تاشير ايروان، بوتيك هايي با اجناس و كالاهاي برند وجود دارند. در مركز خريد تاشير ايروان، يكه طبقه به طلا و جواهر و ساير طبقات نيز به البسه و پوشاك اختصاص دارد. مركز خريد تاشير ايروان ارمنستان به نوعي داراي فروشگاه هاي لوكس و برند است وبراي مسافران تور ارمنستان مناسب  است كه دنبال اجناس مارك مي گردند.

جهت مشاوره تور ارمنستان و بهترين قيمت لحظه آخري تور ارمنستان با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

مركز خريد دالما گاردن ايروان ارمنستان

dalmaGarden.jpg

مركز خريد دالما گاردن در منطقه مالاتيا سباستيا ارمنستان در زميني به مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اكتبر 2012 بنا شده است.در اين مركز، 1166 بوتيك وجود دارد و انواع برندهاي معروف همچون تاپ شاپ ، زارا ، ماركس اند اسپنسر ، ماسيمو دوتي داراي شعبه مي باشد.معماري بي نظير و وجود مراكز تفريحي و رستوران ها و كافه هاي مختلف، اين مركز را به يكي از پاساژ هاي معروف اين شهر تبديل كرده است كه مسافران تور ارمنستان مي  توانند از اين مركز خريد زيبا بازديد كنند.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95

تور ارمنستان دي 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان از شيراز

تور ارمنستان از تبريز

تور ارمنستان از كرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد


برچسب: مراكز خريد ارمنستان، مراكز خريد معروف ارمنستان، بهترين مراكز خريد ارمنستان، مكان هاي خريد ارمنستان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۰:۲۹ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :