kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي كيش

هتل ارم بزرگ كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم كيش Kish Eram Hotel يكي از بزرگترين هتل هاي جزيره مي باشد كه با درجه 4 ستاره در بلندترين نقطه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است. هتل ارم كيش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زير بناي چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوييت آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. اكثر اتاق هاي هتل ارم كيش با توجه به ساخت پلكاني هتل، مشرف به دريا مي باشند و محيط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه هاي گياهي متنوع محيطي دلنشين و به ياد ماندني را براي گردشگران تور كيش رقم ميزند. هتل ارم كيش در مجاورت هتل داريوش بوده و با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد كيش از جمله بازارهاي پرديس جزيره كيش بسيار نزديك مي باشد. رستوران هاي گردان ، رويال و صدف هتل ارم كيش با انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي ، دريايي و فست فود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشند و همچنين كافي شاپ هتل ارم كيش با انواع نوشيدني ها به صورت 24 ساعته از ميهمانان هتل پذيرايي مي كند. چايخانه سنتي هتل ارم كيش با سبك معماري و طراحي دوران صفويه مي تواند گزينه مناسبي براي عصرگاه باشد. هتل ارم كيش داراي دو سالن آمفي تئاتر و يك سالن كنفرانس با تجهيزات به روز براي برگزاري مراسم و جلسات مي باشد. لازم به ذكر است ويلاهاي ساحلي هتل ارم كيشبا كيفيت 3 ستاره درجه بندي مي شود و با ساختمان اصلي هتل متفاوت مي باشد.

هتل آريان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Arian Hotel

هتل آريان كيش جز هتل هاي 4 ستاره خوب جزيره كيش محسوب مي شود و متعلق به شركت هواپيمايي كيش اير است كه در سال 1378 در مركز شهر در خيابان رودكي كيش بنا شده است. هتل آريان كيش در زميني به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوييت تميز و زيبا با امكانات مجهز و اينترنت بي سيم ميتواند گزينه مناسبي براي اقامت مسافران و گردشگران تور كيش باشد. هتل اريان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر مراكز خريد همچون مركز خريد پانيذ ، پرديس 1 ، پرديس 2 ، زيتون ، مرواريد نزديك بوده و همچنين ميدان امير كبير حدود 500 متر با هتل ارين فاصله دارد. محيط مطبوع و آرامش بخش هتل آريان كيش ، امكان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور كيش در يك تعطيلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را ميسر ميسازد. رستوران هتل اريان كيش با انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي ، دريايي و فست فود با مواد اوليه با كيفيت و همچنين صبحانه بوفه رايگان از ميهمانان تور كيش پذيرايي ميكند. هتل آريان كيش داراي يك سالن كنفرانس با تمامي تجهيزات به روز براي برگزاري جلسات مسافران و گردشگران كاري تور كيش مي باشد. هتل آريان كيش داراي بازسازي هاي متعددي بوده كه در سال 1392 آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

هتل هليا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Helia Hotel

هتل هليا كيش يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 1383 در مركز شهر و بين دو ميدان اميركبير و ساحل جزيره كيش بنا شده است. هتل هليا كيش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زيبا و تميز شامل اتاق هاي دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور كيش مي باشد. اتاق هاي هتل هليا داراي تمامي امكانات و تجهيزات مورد نياز از قبيل تهويه مطبوع ، گاو صندوق ، ميني بار و... مي باشند. فاصله هتل هليا كيش از مراكز خريد ، گردشگري و ساحل دريا به دليل مركزيت خود بسيار نزديك بوده و لابي زيبا هتل هليا همراه با كافي شاپ و اينترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گويي به ميهمانان تور كيش مي باشد. رستوران هتل هليا كيش با صبحانه بوفه كامل در صبح ها ميزبان ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين مسافران تور كيش مي توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نيز استفاده نمايند و محوطه دلنشين و سرسبز هتل هليا در عصرگاهي همراه با آبنماهاي زيبا و كافي شاپ ، سرويس چاي و قليان ميتواند گزينه مناسبي باشد. گردشگران تور كيش ميتوانند از ساير خدمات هتل هليا از قبيل خدمات اجاره اتومبيل و ساير خدمات گردشگري استفاده نمايند. هتل هليا كيش در سال 1395 آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامينگو كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامينگو كيش به عنوان هتلي 4 ستاره با كيفيت بالا در سال 1376 شمسي در مركز شهر كيش و بلوار دريا بنا شده است. هتل فلامينگو كيش در زميني به وسعت بيست و هفت هزار متر مربع با فضاي سبز دلنشين در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوييت و ويلاي تميز و زيبا آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل فلامينگو كيش در دو فاز 1 و 2 با سبك طراحي مجزا بنا شده است و تمامي اتاق ها و سوييت هاي هتل بسيار تميز و زيبا و داراي تجهيزات به روز رفاهي و خدماتي مي باشند. فضاي سبز ، محيط هتل فلامينگو كيش را روح انگيز و دلنشين نموده و مسافران تور كيش مي توانند از فضاي سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچيق هاي هتل لذت ببرند. هتل فلامينگو كيش با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد جزيره كيش همچون مركز خريد پرديس 1 و پرديس 2 ، مركز تجاري كيش ، پاساژ زيتون و... نزديك مي باشد و فاصله هتل فلامينگو كيش تا مراكز گردشگري و تفريحي جزيره نزديك مي باشد. رستوران و كافي شاپ هتل فلامينگو كيش با انواع غذاهاي بين المللي و سرويس سلف سرويس و انواع نوشيدني ها آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش هتل مي باشد. هتل فلامينگو كيش در سال هاي متوالي بازسازي شده است و با كيفيت و امكانات خود يكي از هتل هاي تاپ 4 ستاره جزيره كيش مي باشد. همچنين هتل فلامينگو كيش داراي چندين سالن جلسات و آمفي تئاتر براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي مسافران تور كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

مطالب مرتبط:

تور كيش نوروز 96

تور كيش زمستان 95

تور كيش اسفند 95


برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۱:۵۱ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي لوكس استانبول

هتل هيلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هيلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel يكي از هتل‌هاي خيلي خوب و قديمي 5 ستاره مي‌باشد كه در سال 1955 ميلادي در مركز قسمت اروپايي و منطقه سيسلي شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقيقه با خيابان تكسيم استانبول فاصله دارد. اين هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوييت مجلل و زيبا خود لحظات شاد و خوشي را براي گردشگران تور استانبول به ارمغان مي‌آورد. مناطق تجاري و گردشگري استانبول مانند تكسيم و خيابان استقلال تنها چند دقيقه با هتل فاصله دارند و اماكن توريستي و تاريخي استانبول نظير مسجد آبي ، بازار بزرگ ، كاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌هاي توريستي نزديك به هتل هيلتون بسفر استانبول مي‌باشند. هفت رستوران و كافه هتل از قبيل رستوران تراس هتل مشرف به تنكه بسفر ، كافه استخر و... با انواع غذاهاي بين المللي ، ميان وعده‌ها و انواع نوشيدني‌ها آماده پذيرايي از مسافرانتور استانبول مي‌باشند.فاصله هتل هيلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول حدود 22 كيلومتر مي‌باشد. همچنين اين هتل با دارا بودن 27 سالن كنفرانس و ضيافت با ظرفيت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاري مجالس،كنفرانس‌ها،ضيافت‌ها و... شما مي‌باشد. اين هتل آخرين بار در سال 1997 به طور كامل باز طراحي شده است.هتل هيلتون بسفر استانبول جزء زير مجموعه هتل‌هاي هيلتون مي‌باشد و در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هيلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل هيلتون بسفر استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع اتاق‌ها،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،اينترنت پرسرعت بي‌سيم رايگان،كافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درماني و SPA،سالن ورزشي و بدنسازي،زمين تنيس،حمام سنتي تركي،پاركينگ،27 سالن كنفرانس و ضيافت و...

-هيلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هيلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هيلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هيلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel يكي از هتل‌هاي 5 ستاره ساحلي مي‌باشد كه در سال 2011 ميلادي در قسمت آسيايي و منطقه كاديكوي شهر استانبول بنا شده است. اين هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوييت مجلل با طراحي و چشم انداز بي‌نظير مكان مناسبي براي گذراندن تعطيلات تور استانبول مي‌باشد. اقامت در اين هتل همراه با كاوش در منطقه آسيايي شهر استانبول مانند بازارهاي سنتي،باغ چاي،معماري‌هاي عثماني،كليساهاي تاريخي و اتاق‌هاي مشرف به درياي مرمره و بافت قديمي و سنتي شهر استانبول لحظات خوبي را براي شما به ارمغان مي‌آورد. شما به راحتي مي‌توانيد با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسكله كاديكوي براي بازديد از اماكن تاريخي و توريستي قسمت اروپايي شهر استانبول اقدام به عمل آوريد. رستوران بين المللي و كافه هتل با انواع غذاهاي مديترانه‌اي و نوشيدني‌ها آماده پذيرايي هر چه تمام تر از ميهمانان تور استانبول مي‌باشند.فاصله هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 18 كيلومتر مي‌باشد.اين هتل جزء زير مجموعه هتل‌هاي هيلتون مي‌باشد و در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،پشتيباني از چند زبان،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،استخر و جكوزي پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشي و بدنسازي،اينترنت بي‌سيم رايگان،پاركينگ،حمام سنتي تركي،خشك شويي و لاندري و... .

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل فورسيزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسيزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel يكي از هتل‌هاي خوب 5 ستاره مي‌باشد كه در سال  ميلادي از يك كاخ عثماني قرن نوزدهم به يك هتل مدرن تبديل شده است.اين هتل در كناره تنگه بسفر و منطقه بشيكتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوييت مجلل و زيبا مكان مناسبي براي اقامت گردشگران تور استانبول مي‌باشد.جاذبه‌هاي تاريخي و توريستي شهر استانبول مانند مسجد سليمانيه،مسجد آبي،بازار ادويه و... تنها كمتر از يك كيلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسيزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 25 كيلومتر مي‌باشد. ميهمان تور استانبول مي‌توانند در فضايي رو به تنگه بسفر از غذاهاي تركي و ايتاليايي رستوران هتل لذت ببرند.همچنين شما مي‌توانيد با پرداخت شارژ بيشتر از ترانسفر با قايق فرودگاه تا هتل همراه با قايق لوكس بهره ببريد.اين هتلجزء زير مجموعه هتل‌هاي چهارفصل مي‌باشد.اين هتل در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسيزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل فورسيزن بسفر استانبول :

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جكوزي،ماساژ درماني و SPA،حمام سنتي تركي،سالن ورزشي،لاندري و خشكشويي،پاركينگ،ترانسفر فرودگاهي و... .

-فورسيزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ترويا تكسيم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترويا تكسيم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel يك از هتل هاي 4 ستاره منطقه تكسيم استانبول است كه در محله تپه باشي در سال 1990 ميلادي بنا شده است. اين هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوييت همراه با اينترنت رايگان،بدون استعمال دخانيات،تهويه مطبوع و سيستم گرمايشي و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعاليت ميكند. فاصله هتل ترويا تكسيم استانبول تا اماكان تاريخي و توريستي همچون كاخ توپكاپي،اياصوفيه،مركز همايش هاي لطفي كردار و... نزديك بوده و مراكز تجاري و خريد استانبول همچون ميدان تكسيم استانبول،خيابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنين فاصله هتل ترويا تكسيم استانبول تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 19 كيلومتر ميباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمايي از شاخ طلايي استانبول دعوت ميكنيم و گردشگران تور استانبول ميتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهاي تركيه اي و يوناني لذت ببرند. قهوه ترك معطر و شيريني هاي خوشمزه كافه هتل ترويا تكسيم استانبول نيز به شما ميهمان تور استانبول پيشنهاد ميگردد. ميهمانان هتل ميتوانند از سالن بدنسازي و سونا در طول اقامت به صورت رايگان استفاده نمايند. هتل ترويا تكسيم استانبول تنها 250 متر تا ميدان تقسيم فاصله دارد اكثر رستوران ها و تئاترهاي معروف استانبول در گوشه و كنار هتل واقع شده اند. اين هتل در سال 2008 به صورت كامل و در سال 2013 به صورت دوره اي بازسازي شده است. هتل ترويا تكسيم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تكسيم و منطقه تاريخي بي اوغلو واقع شده است و انتخاب ايده آل براي اقامت ميباشد.

-ترويا-تكسيم-استانبول.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-1.jpg

 

عكس ها، تصاوير و امكانات هتل ترويا تكسيم استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران بين المللي،كافه بار،خدمات تحويل بار و چمدان،تهويه مطبوع,روم سرويس 24 ساعته،اينترنت WIFIرايگان،آسانسور،پاركينگ اختصاصي،سالن بدنسازي و سونا،سالن برگزاري جلسات و... .

-ترويا-تكسيم-استانبول-2.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-3.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-4.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل سمير دلوكس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Samir Deluxe Hotel

هتل سمير دلوكس استانبول Istanbul Samir Deluxe Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره استانبول تركيه است كه در سال 1998 در منطقه تاريخي و توريستي، منطقه فاتح استانبول بنا شده است. اين هتل در 5 طبقه و در مجموع با 40 اتاق شامل 8 اتاق سينگل،32 اتاق دابل آماده استقبال از گردشگران تور استانبول مي باشد. مسجد اياصوفيه،كاخ عثماني توپكاپي و مسجد آبي در فاصله 20 دقيقه اي بصورت پياده روي و 4 دقيقه اي به وسيله تراموا مي باشند. اتاق هاي هتل سمير دلوكس استانبول داراي تهويه مطبوع،تلويزيون ماهواره اي و اينترنت بي سيم رايگان،ميني بار،ميز كار مي باشند. ميهمانان تور استانبول مي توانند از صرف غذاهاي محلي در رستوران و نوشيدني هاي سرد و گرم كافه بار هتل لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول در فاصله پياده روي 10 دقيقه اي از هتل سمير دلوكس استانبول واقع شده و ايستگاه مترو Vezneciler و ايستگاه تراموا لاللي در نزديكي هتل قرار دارند و همچنين هتل به ساير نقاط شهر و منطقه تكسيم استانبول دسترسي مناسبي دارد. فاصله هتل سمير دلوكس استانبولتا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 12 كيلومتر ميباشد. هتل سمير دلوكس استانبول يك انتخاب عالي براي مسافران تور استانبول مي باشد كه علاقه فراواني به آثار تاريخي و موزه ها دارند. اين هتل در سال 2016 به آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

 -سمير-دلوكس-استانبول.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-1.jpg

عكس ها،تصاوير و امكانات هتل سمير دلوكس استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران،كافه بار،تهويه مطبوه و سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،لاندري و خشك شويي،خدمات SPA،آسانسور،سالن برگزاري جلسات،روف گاردن و... .

-سمير-دلوكس-استانبول-2.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-3.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-4.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.


مطالب مرتبط :

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96







برچسب: هتل هاي لوكس استانبول، بهترين هتل هاي استانبول، لوكس ترين هتل استانبول، مجلل ترين هتل استانبول، هتل هاي استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۲۴:۰۸ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي ارزان كيش

هتل پرديس كيش 

هتل پرديس كيش جزء هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد. اين هتل داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته براي گردشگران تور كيش مي باشد. همچنين گردشگران تور كيش مي توانند در رستوران هتل غذاي مورد علاقه خود راسفارش داده و سرو كنند. هتل پرديس كيش داراي امكاناتي از جمله يخچال ، تلويزيون ، واي فاي ، نماز خانه ، لابي ، سوئيت و ..... براي گردشگران تور كيش نيز مي باشد. درضمن فاصله هتل تا دريا 20 دقيقه مي باشد. 

 pardis_kish1jpg.jpg

 pardis_kish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل آرا كيش 

hotel_ara_kish_1jpg.jpg

هتل آرا كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه قبلاً نام هتل آرام بوده و به تازگي مورد بازسازي قرار گرفته است. اين هتل داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته براي گردشگران تور كيش مي باشد. هتل آرا كيش به دليل نزديكي به مراكز خريد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور كيش مي باشد. از امتيازات هتل آرا كيش داشتن كاركنان خوب و با تجربه بوده كه مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور كيش ارائه بدهند. 

امكانات هتل آرا كيش :

رستوران با انواع غذاهاي ايراني ، لابي ، كافي شاپ ، نماز خانه ، واي فاي ، سوئيت و .....

 hotel_ara_kish_3jpg.jpg

 hotel_ara_kish_2jpg.jpg

 جهت رزرو و خريد تور كيش  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل ديدار كيش

هتل ديدار كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه به تازگي براي گردشگران تور كيش مورد بازسازي قرار گرفته است. اين هتل وابسته به مخابرات مي باشد و به مركز جزيره دور مي باشد. هتل ديدار كيش براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند در هتلي به دور از هياهو و شلوغي اقامت داشته باشند مناسب مي باشد. در ضمن اين هتل به اسكله ميرمهنا و همچنين بازار عرب ها نزديك مي باشد. هتل ديدار كيش داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته مي باشد. 

امكانات هتل ديدار كيش :

تلويزيون ، يخچال ، كافي شاپ ، رستوران ، واي فاي ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل آسيا كيش

هتل آسيا كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد. اين هتل از مركز جزيره و مراكز خريد دور مي باشد و براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با آرامش و به دور از هياهو داشته باشند مناسب مي باشد. هتل آسيا كيش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا مي باشد و براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند در هتلي با قيمت مناسب اقامت داشته باشند بهترين گزينه مي باشد. در ضمن هتل آسيا كيش پذيراي توريست هاي خارجي كه ويزاي كيش را دارند مي باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل خاتم كيش

هتل خاتم كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد و در نزديكي بازار عرب ها قرار گرفته است. اين هتل داراي 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب مي باشد. هتل خاتم كيش براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با قيمت مناسب داشته باشند مي تواند بهترين گزينه باشد. از مزاياي ديگر اين هتل براي گردشگران تور كيش نزديكي به مراكز خريد مي باشد كه توريست هاي تور كيش به راحتي مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند.  

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط :  

تور كيش زمستان 95 

 تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 


 




برچسب: هتل هاي ارزان كيش، قيمت هتل هاي كيش ، امكانات هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۸:۳۳ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي لوكس آنتاليا

 هتل بليس آنتاليا

blisan1jpg.jpg

هتل بليس آنتاليا جزء هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه بلك آنتاليا قرار گرفته است. اين هتل در سال 1992 ميلادي در يك محوطه ي بزرگ و وسيع كه سر تا سر آن با درختان نخل پوشيده شده است براي گردشگران تور آنتاليا افتتاح شده است. همچنين هتل داراي ساحل اختصاصي براي گردشگران تورآنتاليا نيز مي باشد. در ضمن هتل بليس آنتاليا در سال 2013 مورد بازسازي قرار گرفته است و خدمات هتل براي گردشگران تور آنتاليا به صورت UALL مي باشد. اين هتل تا فرودگاه 31 كيلومتر و با مركز شهر 40 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل بليس آنتاليا :

هتل بليس آنتاليا داراي 557 اتاق لوكس مي باشد كه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخودار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم ، واي فاي و .... براي گردشگران تور آنتاليا اشاره كرد. هتل بليس آنتاليا داراي 5 كافي شاپ و 4 رستوران مي باشد كه انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي و ..... در اين رستوران ها براي گردشگران تور آنتاليا طبخ مي شود. همچنين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله سالن تناسب اندام ، حمام تركي ، سونا ، زمين واليبال و فوتبال ، زمين تنيس ، 5 استخر روباز ، 1 پارك آبي ، استخر سرپوشيده و .... بر اي گردشگران عزيز تور آنتاليا نيز مي باشد. 

 blisan2jpg.jpg

 blisan5jpg.jpg

 blisan4jpg.jpg

blisan3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل ريور گاردن هاليدي آنتاليا

riveran4jpg.jpg

هتل ريور گاردن هاليدي آنتاليا جز هتل هاي 5 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه بلك آنتاليا قرار گرفته است. اين هتل تا فرود گاه بين المللي تنها 30 كيلومتر فاصله دارد. هتل ريور گاردن هاليدي آنتاليا داراي ساحل اختصاصي براي گردشگران تور آنتاليا مي باشد. اين هتل مجلل در سال 2011 در زميني به مساحت 65 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2014 براي گردشگران تور آنتاليا مورد بازسازي قرار گرفته است. 

امكانات هتل ريور گاردن هاليدي آنتاليا :

هتل ريور گاردن هاليدي آنتاليا در مجموع 360 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات خاصي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و .... براي گردشگران تور آنتاليا اشاره كرد. اتاق ها داراي بالكن مي باشند كه چشم اندازي زيبا به سوي باغ دارند. همچنين در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و .... براي گردشگران تور آنتاليا نيز طبخ مي شود. هتل ريور گاردن هاليدي آنتاليا داراي امكانات رفاهي از جمله باشگاه تناسب اندام ، زمين تنيس و گلف ، استخر ، سونا ، حمام تركي و .... براي گردشگران عزيز تورآنتاليا مي باشد. در ضمن خدمات هتل به صورت UALL نيز مي باشد. 

 

 riveran6jpg.jpg

RIVERAN8JPG.jpg

RIVERAN7JPG.jpg

riveran2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل گرين مكس آنتاليا

Greenan1jpg.jpg

هتل گرين مكس آنتاليا از هتل هاي 5 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه بلك آنتاليا قرار گرفته است. اين هتل مجلل با فرودگاه آنتاليا 31 كيلومتر و با مركز شهر 30 كيلومتر فاصله دارد. گردشگران تور آنتاليا نوروز 96 با اقامت در اين هتل مي توانند از ساحل خصوصي هتل بهره ببرند و بهترين لحظات را سپري كنند. 

امكانات هتل گرين مكس آنتاليا :

هتل گرين مكس آنتاليا داراي 8 طبقه و 440 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. همچنين اتاق ها مجهز به واي فاي ، تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب و.... مي باشند. در ضمن برخي از اتاق ها داراي بالكن مي باشند كه نمايي زيبا و رو به درياي مديترانه دارند. از امكانات رفاهي هتل براي گردشگران تور آنتاليا نوروز 96 مي توان به سالن بدنسازي ، ورزش هاي آبي ، زمين تنيس ، اتاق بازي مخصوص كودكان ، حمام تركي ، اتاق ماساژ ، سونا ، جكوزي و ..... اشاره كرد. در رستوران هتل گرين مكس آنتاليا انواع غذاهاي اروپايي و بين المللي براي توريست هاي تور آنتاليا نوروز 96 طبخ مي شود. از امتيازات هتل داشتن كاركنان مجرب بوده كه مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور آنتاليا نوروز 96 ارائه بدهند. خدمات هتل به صورت uall براي گردشگران تور آنتاليا نوروز 96 ارائه مي شود.

 greenan3jpg.jpg

greenan2jpg.jpg

greenan4jpg.jpeg

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل گلدن رينگ آنتاليا

هتل گلدن رينگ آنتاليا يكي از هتل هاي لوكس و 4 ستاره شهر آنتاليا مي باشد. اين هتل براي گردشگران تور آنتاليا از موقعيت جغرافيايي خوبي برخوردار مي باشد. هتل گلدن رينگ آنتاليا در مجموع 80 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها داراي امكاناتي مي باشند. از جمله اين امكانات مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و .... اشاره كرد. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي گردشگران تور آنتاليا طبخ مي شود. همچنين هتل گلدن رينگ آنتاليا داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، زمين تنيس ، سالن تناسب اندام ، زمين بازي مخصوص كودكان و ..... براي توريست هاي تور آنتاليا مي باشد. همچنين هتل داراي ساحل اختصاصي نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل گلدن رينگ آنتاليا :

كافي نت ، كافي شاپ ، امكانات ويژه معلولين ، خدمات خشكشويي ، فروشگاه ، پاركينگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل آكا كارلوس آنتاليا

 

هتل آكا كارلوس آنتاليا هتلي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه كمر شهر آنتاليا قرار دارد اين هتل زيبا در سال 2003 ميلادي تاسيس شده و در سال 2005 براي گردشگران تور آنتاليا بازسازي شده است .

امكانات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

هتل آكا كارلوس آنتاليا داراي اتاق هاي استاندارد و اتاق خانواده و به ويژه اتاق مخصوص معلولين مي باشد. گردشگران تور آنتاليامي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي را سفارش داده و ميل كنند. گردشگران تور آنتاليا مي توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بيليارد ، سالن ماساژ سپري كنند.

ديگر امكانات و خدمات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

سالن بدنسازي ، سالن زيبايي ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا زمستان 95 

تور آنتاليا اسفند 95 

تور آنتاليا نوروز 96   






برچسب: هتل هاي لوكس آنتاليا، بهترين هتل هاي آنتاليا، لوكس ترين هتل آنتاليا، مجلل ترين هتل آنتاليا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۳:۲۳ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي گرجستان

هتل يوروپ تفليس گرجستان

urupgorji1jpg.jpg

هتل يوروپ تفليس گرجستان يكي از هتل هاي 3 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس گرجستان واقع شده است. اين هتل تا فرودگاه 18 كيلومتر و با ميدان آزادي 5 كيلومتر فاصله دارد.  هتل يوروپ تفليس گرجستان داراي 14 اتاق مي باشد كه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ،واي فاي ، تخت خواب و ..... مي باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي ، بين المللي و ... را سفارش داده و سرو كنند. از ديگر خدمات و امكانات هتل مي توان به صندوق امانات ، تهويه مطبوع ، خدمات خشكشويي ، ماهواره و .... براي گردشگران تور گرجستان نوروز 96 اشاره كرد. در ضمن هتل يوروپ تفليس گرجستان به دليل نزديكي به جاذيه هاي تفريحي و توريستي هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور گرجستان مي باشد. 

 

 urupgorji2jpg.jpg

 urupgorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور گرجستان نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل ديپلمات تفليس گرجستان

diplomatgorji2jpg.jpg

هتل ديپلمات تفليس گرجستان يكي از هتل هاي 3 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل در مجموع 20 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و .... مي باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و گرجي راسفارش داده و ميل كنند. در ضمن كاركنان هتل مجرب بوده و به زبان هاي انگليسي و روسي تسلط كامل دارند و مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. هتل ديپلمات تفليس گرجستان داراي فروشگاه هاي زيادي نيز مي باشد. 

 diplomatgorji4jpg.jpg

 diplomatgorji3jpg.jpg

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل لايك گرجستان 

هتل لايك گرجستان يكي از هتل هاي 3 ستاره منطقه تفليس شهر گرجستان مي باشد. اين هتل 3 ستاره تا تئاتر اپرا و باله تفليس 12 كيلومتر و تا فرودگاه 22 كيلومتر فاصله دارد. همچنين هتل لايك گرجستان به مراكز خريد نزديكي دارد و گردشگران تور گرجستان كه در اين هتل اقامت دارند به آساني مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل لايك گرجستان :

هتل لايك گرجستان داراي 18 اتاق مي باشد . از امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال و ... اشاره كرد. توريست هاي تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي و اروپايي را سفارش داده و سرو كنند. همچنين هتل لايك گرجستان داراي اتاق بيليارد و ميز تنيس براي گردشگران تور گرجستان مي باشد.

ديگر امكانات و خدمات هتل لايك گرجستان:

خدمات خشكشويي ، خدمات ويژه معلولين ، خدمات نگهداري از كودك و .....

جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل پاتريوتي گرجستان 

patriotigorji6jpg.jpg

هتل پاتريوتي گرجستان هتلي 4 ستاره و شيك مي باشد كه در منطقه تفليس گرجستان واقع شده است. اين هتل در سال 2015 براي گردشگران تور گرجستان بنا گرديده است. هتل پاتريوتي گرجستان با ميدان آزادي كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر گرجستان مي باشد 10 كيلومتر و با بازار تفليس و مركز خريد 5 دقيقه فاصله دارد. همچنين اين هتل با فرودگاه بين المللي تفليس 25 كيلومتر فاصله دارد. گردشگران تورگرجستان كه در اين هتل اقامت دارند به آساني مي توانند به مراكز خريد دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل پاتريوتي گرجستان :

هتل پاتريوتي گرجستان در مجموع داراي 53 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات خوبي برخوردار مي باشند. ازجمله امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و ..... اشاره كرد. گردشگران تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي ، بين المللي و ..... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل پاتريوتي گرجستان مي توان به جكوزي ، ميز بيليارد ، زمين بازي ، سالن تناسب اندام و .... براي گردشگران تور گرجستان اشاره كرد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل پاتريوتي گرجستان :

خدمات نگهداري از كودكان ، خدمات ويژه معلولين ، پاركينگ ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، پذيرش 24 ساعته و .......

 patriotigorji2jpg.jpg

 patriotigorji4jpg.jpg

 

 

هتل سيتروس گرجستان 

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سيتروس گرجستان هتلي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس گرجستان واقع شده است. اين هتل تا ميدان آزادي كه مهم ترين ميدان در شهر گرجستان مي باشد 7 دقيقه و با تئاتر تفليس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سيتروس گرجستان با ايستگاه قطار 6 كيلومتر و با فرودگاه تفليس 16 كيلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در اين هتل مي توانند به آساني به مناطق توريستي دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل سيتروس گرجستان :

هتل سيتروس گرجستان داراي 36 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به يخچال ، تلويزيون ، واي فاي ، مبلمان ، تخت خواب و .... مي باشند. گردشگران تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي محلي ، بين المللي و .... را سفارش داده و سرو كنند. از ديگر امكانات و خدمات هتل سيتروس گرجستان مي توان به پذيرش 24 ساعته ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، خدمات ويژه معلولين و .... براي گردشگران تور گرجستان اشاره كرد. 

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور گرجستانو اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 


مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95   

تور گرجستان اسفند 95  

 تور گرجستان نوروز 96


برچسب: هتل هاي گرجستان ، مجلل ترين هتل هاي گرجستان، بهترين هتل هاي گرجستان، لوكس ترين هتل هاي گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۹:۲۳ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي لوكس استانبول

هتل سلطانيه استانبول

-سلطانيه-استانبول.gif

هتل سلطانيه استانبول يكي از هتل هاي 5 ستاره و لوكس مي باشد كه بين مناطق سيركچي و سلطان احمد استانبول واقع شده است. اين هتل در سال 2010 ميلادي براي گردشگران تور استانبول افتتاح شده لست. هتل سلطانيه استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها 14 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل سلطانيه استانبول :

هتل سلطانيه استانبول در 5 طبقه و 43 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها با دكوراسيون خاصي و به سبك سنتي عثماني طراحي شده اند. اتاق ها مجهز به يخچال ، واي فاي ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... مي باشند. گردشگران تور استانبولمي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و ..... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل سلطانيه استانبول مي توان به اتاق ماساژ ، استخر ، سونا ، جكوزي و .... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد. از خدمات هتل مي توان به صرافي ، صندوق امانات ، خدمات نگهداري از كودكان ، پاركينگ و ..... اشاره كرد. 

 SOLTANIEIS2JPG.jpg

 SOLTANIEIS1JPG.jpg

 SOLTANIEIS3JPG.jpg

 جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

 

 

هتل هيلتون بومونتي استانبول

هتل هيلتون بومونتي استانبول يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه بومونتي شهر استانبول قرار گرفته است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك تنها 35 كيلومتر فاصله دارد و با منطقه تكسيم 3.5 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل هيلتون بومونتي استانبول :

هتل هيلتون بومونتي استانبول داراي 829 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و از امكاناتي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان شيك ، واي فاي و ...... اشاره كرد. گردشگران تور استانبول مي توانند در رستوران هاي هتل هيلتون بومونتي استانبول انواع غذاهاي محلي ، بين المللي و ... براي توريست هاي تور استانبول طبخ مي شود. از جمله امكانات رفاهي كه هتل براي گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است مي توان به حمام تركي ، استخر سرپوشيده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره كرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل كلاس استانبول

klasis1jpg.jpg

هتل كلاس استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه شهزاده باشي استانبول واقع شده است. اين هتل زيبا در سال 1986 ميلادي افتتاح شده است و در سال 2008 ميلادي براي گردشگران تور استانبول مورد بازسازي قرار گرفته است. هتل كلاس استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها 13 كيلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقيقه فاصله دارد. اين هتل به دليل نزديكي به مراكز خريد و همچنين اماكن تاريخي هرساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. 

امكانات هتل كلاس استانبول :

هتل كلاس استانبول در 5 طبقه و داراي 129 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها داراي امكاناتي مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزون ، واي فاي ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره كرد. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و ... براي گردشگران تور استانبول نيز طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل كلاس استانبول مي توان به حمام تركي ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... براي گردشگران تور استانبول اشاره كرد. همچنين هتل داراي خدماتي از قبيل پذيرش 24 ساعته ، صرافي ، صندوق امانات ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، اجاره اتومبيل و ..... براي توريست هاي تور استانبول مي باشد. 

 klasis2jpg.jpg

 klasis3jpg.jpg

 klasis4jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل كناك استانبول

konak_is_1jpg.jpg

هتل كناك استانبول هتلي 4 ستاره مي باشد كه با ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد 7 دقيقه فاصله دارد. اين هتل زيبا در سال 1972 ميلادي براي گردشگران تور استانبول بنا گرديده است. درضمن هتل كناك استانبول در سال 2012 ميلادي بازسازي شده است. همچنين اين هتل تا فرودگاه آتاتورك 18 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل كناك استانبول :

هتل كناك استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و .... مي باشند. همچنين اتاق ها با تلفيقي از شيوه سنتي و مدرن طراحي شده اند . هتل كناك استانبول داراي 2 رستوران مي باشد كه گردشگران تور استانبول نوروز 96 مي توانند انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و .... را سفارش داده و سرو كنند. از ديگر امكانات و خدمات هتل مي توان به پذيرش 24 ساعته ، صرافي ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، پاركينگ ، صندوق امانات ، امكانات ويژه معلولين و ... براي گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره كرد. 

 konak_is_2_jpg.jpg

 konak_is_3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل آلكاوكلر كبان استانبول

 kebanis1jpg.jpg

هتل آلكاوكلر كبان استانبول از هتل هاي 4 ستاره شهر استانبول به حساب مي آيد. اين هتل با ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي اين شهر مي باشد 150 متر فاصله دارد. هتل داراي موقعيت جغرافيايي خوبي مي باشد به همين خاطر هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. 

امكانات هتل آلكاوكلر كبان استانبول :

هتل آلكاوكلر كبان استانبول داراي 84 اتاق مي باشد كه اتاق ها مجهز به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و ..... مي باشند. در ضمن اتاق ها به سبك و شيوه ي آرت دكو طراحي شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند. همچنين هتل آلكاوكلر كبان استانبول داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، جكوزي ، حمام تركي و .... براي گردشگران تور استانبول نوروز 96 مي باشد .

 kebanis2jpg.jpg

kebanis4jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

مطالب مرتبط : 

تور استانبول نوروز 96 

 





برچسب: هتل هاي لوكس استانبول، بهترين هتل هاي استانبول، لوكس ترين هتل استانبول، مجلل ترين هتل استانبول، هتل هاي استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۴:۳۸ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي 4 ستاره دبي

هتل راين تري دبي

RINTERIDU1JPG.jpg

هتل راين تري دبي يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در قلب شهر دبي واقع شده است. اين هتل در سال 2014 براي گردشگران تور دبي بنا گرديده است. هتل راين تري دبي تا فرودگاه بين المللي دبي تنها 3 كيلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبيبا اقامت در اين هتل مي توانند به آساني به مراكز خريد دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل راين تري دبي :

هتل راين تري دبي در مجموع داراي 112 اتاق مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون ويژه اي طراحي شده اند. از امكانات اتاق ها براي توريست هاي تور دبي مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و ..... اشاره كرد. در رستوران هتل انواع غذاهاي عربي ، اروپايي و .... براي گردشگران تور دبي طبخ مي شود. همچنين هتل راين تري دبي داراي امكانات رفاهي از قبيل سالن بدنسازي ، استخر ، سونا ، جكوزي و .... براي توريست هاي تور دبي مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل راين تري دبي :

پاركينگ ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، پذيرش 24 ساعته ، صندوق امانات ، كافي شاپ و .....

 RINTERIDU4JPG.jpg

 RINTERIDU3JPG.jpg

 RINTERIDU2JPG.jpg

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

 

 

 

 

هتل فلورا گرند دبي

flora_du_1_jpg.jpg

هتل فلورا گرند دبي يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه تجاري شهر دبي قرار گرفته است. اين هتل زيبا در سال 2007 ميلادي براي توريست هاي تور دبي نوروز 96 افتتاح شده است. هتل فلورا گرند دبي تنها 10 دقيقه تا فرودگاه بين المللي فاصله دارد. اين هتل 4 ستاره به دليل نزديكي به مراكز خريد هرساله پذيراي زيادي از گردشگران تور دبي مي باشد. 

امكانات هتل فلورا گرند دبي :

 هتل فلورا گرند دبي داراي 200 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و ..... مي باشند. اين هتل داراي 4 رستوران مي باشد كه در اين رستوران ها انواع غذاهاي عربي ، مديترانه اي ، دريايي و .... براي توريست هاي تور دبي نوروز 96 طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل فلورا گرند دبي براي توريست هاي تور دبي نوروز 96 مي توان به استخر روباز ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و .... اشاره كرد. 

 ديگر امكانات و خدمات هتل فلورا گرند دبي :

خدمات نگهداري از كودك ، پذيرش 24 ساعته ، خدمات لباسشويي و خشكشويي و ....

 flora_du_2_jpg.jpg

 flora_du_3_jpg.jpg

 flora_du_4_jpg.jpg

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل لندمارك ريكا دبي

هتل لندمارك ريكا دبي يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس شهر دبي مي باشد. اين هتل با فرودگاه بين المللي دبي تنها 10 دقيقه فاصله دارد. همچنين هتل لندمارك ريكا دبي تا ايستگاه مترو ميدان يونيون كمتر از 5 دقيقه فاصله دارد.

 امكانات هتل لندمارك ريكا دبي :

هتل لندمارك ريكا دبي دارابي 84 اتاق لوكس مي باشد كه از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم ، يخچال ، تلويزيون و ..... اشاره كرد. توريست هاي تور دبي مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي عربي ، بين المللي و... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل لندمارك ريكا دبي براي گردشگرانتور دبي مي توان به باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و... اشاره كرد.

ديگر امكانات و خدمات هتل لندمارك ريكا دبي :

صرافي ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، امكانات ويژه معلولين و ......

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل فورچون گرند دبي

هتل فورچون گرند دبي يكي از هتل هاي شيك و 4 ستاره شهر دبي مي باشد كه در مركز شهر قرار گرفته است. اين هتل 12 دقيقه با ساحل و كمتر از 4 كيلومتر با مركز شهر ديره فاصله دارد. هتل فورچون گرند دبي در سال 2010 ميلادي براي توريست هاي تور دبي افتتاح شده است.

امكانات هتل فورچون گرند دبي :

هتل فورچون گرند دبي داراي 98 اتاق لوكس و زيبا مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب و... مي باشند. توريست هاي تور دبي مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي سنتي و اروپايي را سفارش داده و ميل كنند. گردشگران تور دبي مي توانند اوقات استراحت خود را از امكانات رفاهي كه هتل براي آنها در نظر گرفته كه شامل استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام مي باشد بهترين بهره را ببرند. 

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد


 

هتل تاورز روتانا دبي

هتل تاورز روتانا دبي هتلي زيبا و 4 ستاره شهر دبي مي باشد كه در خيابان شيخ زايد واقع شده است. اين هتل با مركز خريد دبي مال و ساحل جميرا تنها 10 دقيقه فاصله دارد. در ضمن هتل تاورز روتانا دبي در مقابل بلند ترين ساختمان جهان كه برج خليفه نام دارد قرار گرفته است. اين هتل با فرودگاه بين المللي دبي تنها 12 كيلومتر فاصله دارد. هتل تاورز روتانا دبي به دليل موقعيت مكاني خوبي كه دارد مي تواند بهترين انتخاب براي توريست هاي تور دبي باشد. 

 امكانات هتل تاورز روتانا دبي :

هتل تاورز روتانا دبي در مجموع داراي 372 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال ، تلويزيون و .... مي باشند. هتل تاورز روتانا دبي داراي 5 رستوران مي باشد كه توريست هاي عزيز تور دبي مي توانند انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي و .... را در اين رستوران ها سفارش داده و سرو كنند. همچنين اين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله استخر روباز ، تراس آفتاب ، سالن تناسب اندام و... براي گردشگران تور دبي مي باشد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

.مطالب مرتبط :

تور دبي نوروز 96 

 

 




برچسب: هتل هاي 4 ستاره دبي، بهترين هتل هاي دبي، معروف ترين هتل هاي دبي، هتل هاي خوب دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۰:۵۷ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي خوب كيش

هتل گامبرون كيش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون كيش هتلي 5 ستاره و مجلل با نماي سفيد و طراحي زيبا با مساحت 10500 متر مربع مابين ميدان سيري و ميدان داريوش واقع شده است. اين هتل داراي فضاي سبزي زيبا همراه با آب‌ نماها و آلاچيق هاي شيك و دل‌ نواز  مي باشد. گامبرون به معني خرچنگ، نام قديمي بندر عباس در زمان حضور پرتقالي ها بوده است كه بعد از بيرون كردن پرتقالي ها در دوران شاه عباس صفوي اين شهر به بندر عباس تغيير نام يافت و به يك شهر گردشگري خوب تبديل شد.اين هتل در شرق جزيره زيبايكيش و در نزديكي دريا قرار گرفته و پارك آهوان از جاذبه هاي گردشگري نزديك هتل،مي باشد كه گردشگران تور كيش مي توانند از آن ديدن كنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امكانات هتل گامبرون كيش:

از امكانات هتل گامبرون كيش مي توان به:رستوران، اينترنت واي فاي،سالن همايش، استخر، سونا، جكوزي،استخر روباز، خشكشويي، سالن بدنسازي، سالن بيليارد، سالن ماساژ، روم سرويس، صندوق امانات، ماهواره، تاكسي سرويس، عابر بانك، فضاي سبز، خدمات پزشكي، كتابخانه، آرايشگاه مردانه و زنانه، زمين تنيس، قايق سواري و جت اسكي، لاندري و...اشاره كرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 هتل پارميدا كيش

هتل پارميدا 5 ستاره كيش در خيابان رودكي، جنب ساختمان ديپلمات، در اوايل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروي پارك شهر جزيره زيباي كيش واقع شده است.

هتل پارميدا كيش فاصله كمي با مراكز تجاري - خريد و اماكن ديدني و  گردشگري دارد و با امكانات مدرن در جزيره بنا شده است . از اين رو نظر ميهمانان محترم تور كيش را به خود جلب كرده است.

هتل پارميدا كيش مجهز به اتاق هاي زيبا و مدرن با سيستم هاي تهويه مناسب و امكانات رفاهي با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان هاي عربي و انگليسي ميباشد كه سعي در ايجاد آسايش و رفاه حال مسافران عزيز را دارند تا لحظاتي به ياد ماندني را براي مسافران تور كيش رقم بزند.

 

امكانات رفاهي - تفريحي و ورزشي هتل پارميدا كيش:

روم سرويس، پذيرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، كافي نت، اينترنت (در اتاق ها و لابي) ، رستوران (با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي - ارائه بهترين غذاهاي سنتي و دريايي) ، سرويس (فرنگي - ايراني) ، ميني بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشكشوئي، نمازخانه، سالن ( همايش - كنفرانس) و  استخر، سالن اسپا، جكوزي، سونا بخار - ماساژ، بيليارد و سالن بدنسازي 

از اين رو در هتل پارميدا كيش با حضور در كافي شاپ ( ارائه سرويس بصورت 24 ساعته )، كافه سنتي و پياده روي در محوطه فضاي سبز و فضاي باغ در هتل لحظاتي لذت بخش و خاطره انگيز را براي مسافران عزيز تور كيش مهيا ميكند. ميهمانان محترم ميتوانند با اجاره ماشين بدون راننده سفر خوشي را در جزيره زيباي كيش با مناظره طبيعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

هتل سورينت مريم كيش

 هتل سورينت مريم هتلي زيبا با نمايي متاثر از سبك معماري اروپايي (باروك) در چهار طبقه متشكل از 56 اتاق و سوئيت بنا شده است . فاصله كم هتل تا ساحل و اسكله تفريحي ، تالار شهر،مراكز اصلي خريد مانند بازارهاي مرواريد ، پرديس 1 و 2 ، مركز تجاري ،هايپر ماركت و... اين امكان را به مسافران تور كيش مي دهد تا در صورت تمايل مسيرها را در فصول مناسب پياده طي كنيد و از هواي مطبوع جزيره بهره مند شويد.  تا خدمات شايسته تري را به مسافران تور كيش عرضه كند.

امكانات  هتل سورينت مريم كيش:

هتل سورينت مريم جزو معدود هتل هايي است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) براي خدمت رساني به ميهمانان استفاده مي كند . با تجهيز هتل به سيستم هوشمند ، وسايل الكترونيكي هر اتاق مانند روشنايي ، تهويه مطبوع ، سرمايش و گرمايش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودكار فعال مي شوند . امكانات اين سيستم مدرن شرايط مناسب تري براي تامين آسايش و آرامش ميهمانان تور كيش فراهم ميكند.

يكي ديگر از خدمات هتل سورينت مريم امكان استفاده از تلوزيون اينترنتي ( IPTV) است. اين سيستم علاوه بر پخش شبكه هاي تلويزيوني داراي آرشيو ديداري شنيداري ، مشاهده صورتحساب ، دسترسي به اينترنت، اطلاعات مراكز گردشگري ، اعلام اوقات شرعي و وضعيت آب و هوا مي باشد.
با اقامت در هر يك از 56 اتاق هتل سورينت مريم ، ميتوانيد از روم سرويس ، رستوران ،اينترنت بي سيم پر سرعت ، صندوق امانات، ميني بار و تشريفات فرودگاهي (رفت و برگشت) استفاده كنيد.

 كافي لانژ هتل

كافي لانژهتل سورينت مريم 24 ساعته با طنين دلنواز پيانو پذيراي مهمانان گرامي است. انواع نوشيدني هاي سرد و گرم ، با بهترين كيفيت سرو مي گردد. كافي لانژهتل سورينت مريم محيط آرام و دلپذيري را براي شما مسافران تور كيش  فراهم مي كند.

 

هتل شايلي كيش

هتل سه ستاره شايلي كيش (هتل عالي قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گرديد و در سال ۱۳۹۴ آخرين بازسازي اين مجموعه انجام شده است. اين هتل داراي ۴۰ واحد با ظرفيت ۸۷ تخت مي باشد كه در ۲ طبقه بدون آسانسور براي مسافران تور كيش بنا گرديده است. هتل شايلي با امكاناتي همچون: رستوران با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي، كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم، فضاي سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و ديگر امكانات با پرسنلي مجرب و آموزش ديده آماده پذيرايي و خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد. گردشگراني كه قصد رزرو تور كيش را دارند اين هتل يكي از بهترين هتل هاي 4 ستاره در كيش ميباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عكس ها و امكانات هتل شايلي كيش
تلويزيون,لابي,اينترنت,كافي شاپ,بار,ميني بار,سيستم تهويه مطبوع,صندوق امانات,سرويس فرنگي و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دريافت اطلاعات بيشتر راجع به تور كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل هليا كيش

يكي از هتل هاي چهار ستاره جزيره زيباي كيش هتل هليا كيش است كه در سال 1382 در بنايي با ظرفيت 160 نفر، روبروي بازار زيتون بنا شده است. اين هتل در موقعيت مناسبي در شهر واقع شده و به مراكز خريد و تفريحي و دريا فاصله كمي دارد، همچنين فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقيقه با ماشين تخمين زده شده است.

HELIAaaa.jpg 

 

هتل 4 ستاره هليا كيش در نزديكي ميدان امير كبير، در ساختماني شيك با آب نماهاي متنوع ساخته شده است. هتل هليا كيش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامي امكانات ميزبان ميهمانان تور كيش ميباشند. همچنين هتل با پذيرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگيزي را براي مسافران محترم تور كيش، مهيا ميكند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امكانات رفاهي هتل هليا كيش شامل: سوئيت و اتاق هاي شيك، با وجود امكانات كامل و آشپزخانه و سيستم تهويه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترين غذاهاي سنتي ), كافي شاپ ( با ارائه نوشيدني هاي تازه به ميهمانان عزيز تور كيش), دسترسي به اينترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصي, خشكشوئي, سالن كنفرانس و ... ميشود.

همچنين با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبيل براي گشت در شهر, نگهداري از كودكان ميهمانان تور كيش، و ... نظر مسافران تور كيش را جلب كرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

 

مطالب مرتبط

تور كيش نوروز 96 

 


 


برچسب: هتل هاي خوب كيش، بهترين هتل هاي كيش، لوكس ترين هتل كيش، مجلل ترين هتل كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۷:۱۳ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي مشهد

هتل آزادي مشهد

هتل آزادي مشهد هتلي 4 ستاره وزيبا مي باشد. هتل آزادي مشهد به دليل نزديكي به حرم مطهر امام رضا (ع ) هر ساله پذيراي زيادي از زائران و ميهمانان تور مشهد نوروز 96 مي باشد. 

امكانات هتل آزادي مشهد

هتل آزادي مشهد داراي 11 طبقه و 50 واحد آپارتمان 1و 2 خوابه ، 29 سوئيت و40 اتاق با امكاناتي از جمله تلويزيون ، يخچال ، اينترنت ، چاي ساز، مبلمان و ... مي باشد. زائران تور مشهد نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي خانگي  و فرنگي كه با بهترين مواد غذايي تهيه شده است را سفارش دهند و در كنار عزيزانشان بهترين لحظات را سپري كنند. هتل آزادي مشهد چشم اندازي زيبا رو به فضاي سبز هتل و همچنين باغ نادري دارد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل آزادي مشهد

پاركينگ ، مركز خريد ، صندوق امانات ، سرويس رفت وآمد به هتل ، كافي شاپ و ....

 

جهت رزرو و خريد تور مشهد نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

  هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خيابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. اين هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازي كامل شده و داراي محوطه زيبايي ميباشد. 

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در نزديكي ميدان بيت المقدس در فاصله بسيار كمي تا حرم واقع شده و به اكثر مراكز خريد مشرف است. اين هتل اقامتگاهي خوب براي زائران بارگاه ملكوتي امام رضا (ع) ميباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش ديده، همچنين با وجود بهترين خدمات رفاهي ميزبان ميهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه كامل ترين امكانات رفاهي سفر خاطره انگيزي را يراي مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم ميكند. اين هتل در 10 طبقه داراي 445 تخت ميباشد.

ميهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامي خدمات رفاهي در بنايي زيبا، لحظاتي به ياد ماندني را خواهند داشت.

امكانات رفاهي هتل مشهد مشهد:

 سرويس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سيستم تهويه مطبوع, رستوران با انواع غذاهاي ايراني و سنتي براي ميهمانان عزيز تور مشهد نوروز 96، كافي شاپ با متنوع ترين نوشيدني هاي تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اينترنت, كافي نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

mashhad21.jpg

 

 

هتل بين المللي قصر طلايي مشهد

 يكي از مجلل ترين هتل هاي 5 ستاره مشهد مقدس، در خيابان امام رضا، هتل بين المللي قصر طلايي مشهد است.

.JPG

 اين هتل در سال 1389، با وسعت 70000 متر مربع در 20 طبقه و 610 واحد در بنايي لوكس بنا شده است. هتل بين المللي قصر طلايي مشهد با حضور پرسنل مجرب و امكانات رفاهي و تفريحي, ميزبان 24 ساعته مسافران تور مشهد نوروز 96 ميباشند. اين هتل در جايگاهي مناسب نسبت به مراكز خريد و تجاري ، همچنين جاذبه هاي گردشگري قرار گرفته، از اين رو اقامتگاهي مجلل براي زائرين حرم علي بن موسي الرضا (ع) شده است. مسافران تور مشهد نوروز 96 لحظاتي به ياد ماندني را در اين هتل خواهند داشت.

 

5.jpg

 2.jpg

امكانات رفاهي ارائه شده در هتل بين المللي قصر طلايي مشهد:

پذيرش 24 ساعته، اتاق و سوئيت هاي شيك با تمامي امكانات و ميني بار اتاق و پذيرايي عصرانه بصورت رايگان، سرويس روم، رستوران هاي مجلل از جمله رستوران ترنم، رستوران سنتي ترمه، رستوران پنج قاره زوشا ( با ارائه متنوع ترين غذاهاي بين المللي براي ميهمانان عزيز تور مشهد نوروز 96)، همچنين ارائه صبحانه به صورت بوفه آزاد بصورت رايگان ، كافي شاپ ( با بهترين نوشيدني هاي تازه)، استخر، سونا، جكوزي، سالن بدنسازي، اينترنت، ترانسفر رفت و برگشت براي ميهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، پاركينگ اختصاصي و همچنين كارواش بدون دريافت هزينه، كتابخانه و ... . با تمامي اين امكانات رفاهي و ورزشي نظر اكثر مسافران تور مشهد نوروز 96 را به خود جلب كرده است.

 3.jpg

 

 4.jpeg

 

هتل درويشي مشهد

يكي از لوكس ترين هتل هاي پنج ستاره مشهد، هتل درويشي مشهد با نمايي مجلل است. هتل درويشي مشهد در بين خيابان امام رضا 24 و 26 در سال 1386 در زميني به مساحت هشتصد متر مربع در 25 طبقه واقع شده است كه اين هتل در نزديكي حرم مطهر به فاصله 1400 متر ميباشد.

_درويشي_مشهد1.jpg

_درويشي_مشهد6.jpg

اين هتل شيك در جايگاه مناسبي نسبت به مراكز خريد و تفريحي بنا شده است. فاصله هتل درويشي مشهد تا مركز شهر 10 دقيقه و همچنين 15 دقيقه تا فرودگاه فاصله دارد. در هتل درويشي مشهد، با حضور پرسنل مجرب و ارائه تمامي امكانات رفاهي و تفريحي، اقامتگاه مناسبي براي ميهمانان تور مشهد نوروز 96 ميباشد. در هتل درويش مشهد تمامي خدمات رفاهي به زائران تور مشهد نوروز 96، ارائه ميشود. 

_درويشي_مشهد3.jpg

از امكانات رفاهي و ورزشي هتل درويشي مشهد ميتوان به سرويس 24 ساعته به ميهمانان عزيز تور مشهد نوروز 96، رستوران هاي متنوع با ارائه بهترين غذاهاي سنتي و بين المللي ، كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي تازه، چايخانه سنتي، سالن بدنسازي، سالن آمفي تئاتر، كافي نت و اينترنت با سرعت ، آتليه عكاسي، استخر و همچنين استخر ويژه كودكان، سونا (خشك و بخار) و جكوزي، محوطه بازي براي ميهمانان عزيز تور مشهد نوروز 96، فروشگاه، پاركينگ اختصاصي ، آرايشگاه و اتاق عقد، خشكشوئي و ترانسفر فرودگاهي و ....  را نام برد. تمامي ميهمانان تور مشهد با اقامت در اين هتل لوكس سفر خاطره انگيزي را خواهند داشت.

_درويشي_مشهد4.jpg

_درويشي_مشهد2.jpg

 

هتل مدينه الرضا مشهد

يكي از مجلل ترين هتل هاي پنج ستاره، هتل مدينه الرضا مشهد، واقع در خيابان شيرازي با معماري بي نظيري ميباشد. اين هتل در جايگاهي خوب در شهر، با امكانات لوكس بنا شده و تنها 150 متر تا حرم مطهر فاصله دارد. همچنين فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقيقه و فاصله هتل تا مركز شهر 10 دقيقه تخمين زده ميشود.

 

_مدينه_الرضا_مشهد6.png

 

هتل با ارائه امكانات كامل, در محوطه دلنشين، با حضور پرسنل مجرب ميزبان زائران تور مشهد نوروز 96 هستند. اين هتل 5 ستاره با ارائه امكانات مجلل از جمله " 400 اتاق و سوئيت هاي شيك با سيستم تهويه مطبوع با تزئينات زيبا، TV (ماهواره) و سرويس دهي مناسب به طور شبانه روزي در خدمت ميهمانان تور مشهد نوروز 96 ميباشند. 

 

 

_مدينه_الرضا_مشهد4.jpg

 

هتل مدينه الرضا, با توجه به خدمات رفاهي و تفريحي و فاصله كوتاهي كه به حرم دارد، جز ويژه ترين اقامتگاه ها براي ميهمانان تور مشهد نوروز 96 شده است.

 

 _مدينه_الرضا_مشهد5.jpg

 

 امكانات رفاهي هتل مدينه الرضا مشهد :

اين امكانات شامل: پذيرش 24 ساعته، اتاق هاي رو به حرم مطهر، رستوران هاي مختلف با ارائه متنوع ترين غذاهاي بين المللي، رستوران سنتي و همچنين رستوران در فضاي باز، رستوران گردان براي مسافران تور مشهد نوروز 96، اينترنت در لابي و اتاق ها، سالن ( همايش، كنفرانس، تشريفات، جلسات) جهت ميهمانان تور مشهد نوروز 96، استخر، سونا (خشك و بخار )، جكوزي، فروشگاه و مراكز خريد سوغاتي براي زائران تور مشهد نوروز 96، صندوق امانات، پاركينگ اختصاصي، كافي شاپ با ارائه تازه ترين نوشيدني ها، خدمات براي معلولين و ... ميشود.

 

_مدينه_الرضا_مشهد2.jpg

در اين هتل با وجود بهترين امكانات در محيطي آرام و ارائه تاكسي سرويس بصورت شبانه روزي، سفري به ياد ماندني را براي مسافران تور مشهد نوروز 96 آرزو ميكند.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96


 


برچسب: هتل هاي مشهد، هتل هاي خوب مشهد، هتل هاي ارزان مشهد، هتل هاي مجلل مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۳:۲۳ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي مشهد

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خيابان امام رضا احداث شده و يكي از نزديكترين هتل هاي 4 ستاره به حرم امام رضا مي باشد. در اين هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و براي كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.

هتل جواد مشهد

امكانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابي، كافي شاپ، اينترنت در لابي و واحد، لاندري، خشكشويي، اتاق بار و چمدان، كرايه اتومبيل با راننده، خدمات بيدار باش، فكس و كپي و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

هتل 5 ستاره مدينه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدينه الرضا مشهد در آستانه ورود به حريم مجموعه رضوي احداث شده به صورتي كه با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. اين هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئيت متنوع تشكيل شده است. همچنين هتل با فرودگاه بين المللي هاشمي نژاد مشهد 25 دقيقه و با مركز شهر فقط 10 دقيقه فاصله دارد.

هتل مدينه 1

امكانات هتل مدينه الرضا مشهد:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، ترانسفر فرودگاهي، صندوق امانات، مركز خريد، تهويه، اينترنت پر سرعت رايگان، سالن همايش و آمفي تئاتر، آسانسور، كافي شاپ،رستوران گردان، انبار بار و چمدان، سرويس نگه داري از كودك، چهار طبقه پاركينگ استخرسرپوشيده و روباز، سونا، جكوزي، سالن تنيس، ميز بيليارد، سالن بدنسازي، كتابخانه، كافي نت، نماز خانه، لاندري، كليد الكترونيكي، باند هلي كوپتر، آرايشگاه، دستگاه خودپرداز، خدمات خانه داري، خدمات تعمير لباس، كپي و فكس، خدمات شستشوي لباس، صرافي و...

هتل مدينه 3

هتل مدينه5

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل هاي 4 ستاره مشهد بوده  كه در بهترين منطقه ييلاقي خوش آب و هواي شهر مقدسمشهد با چشم اندازي زيبا، رو به كوهستان مشرف به پارك شادي و جنگل وكيل آباد در ابتداي جاده طرقبه واقع شده  است.اين هتل با امكانات رفاهي و تفريحي مناسب و فضايي دل انگيز همراه با پرسنلي مجرب و آموزش ديده آماده پذيرايي از مسافران تور مشهد مي باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امكانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد داراي امكااتي همچون: پاركينگ اختصاصي، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتي، لابي، كافي شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشي شامل فوتسال، هندبال، واليبال و بسكتبال، زمين اختصاصي تنيس، زمين مخصوص ميني گلف، تالار همايش و كنفرانس ها، سالن مراسم ضيافت و مجالس، لاندري، اينترنت و وسايل بازي كودكان ،يخچال، تلويزيون، سوئيت، سرويس فرنگي، نمازخانه،، ماهواره و...مي باشد كه در اختيار ميهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خريد تور مشهد و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

هتل محيا مشهد

هتل محيا از جمله هتل آپارتمان هاي مشهد است كه در خيابان عنصري و در نزديكي حرم مطهر رضوي واقع شده است.  ايم هتل آپارتمان اقامتگاهي مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگيري در مركز شهر از موقعيت مكاني بسيار مناسبي برخوردار است.فاصله اين هتل تا فرودگاه 20 قيقه و تا ايستگاه راه آهن 15 دقيقه مي باشد. همچنين مسافران تور مشهد نوروز 96 مي توانند با 133 دقيقه پياده روي براي زيارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امكانات هتل محيا مشهد :

از جمله امكانات هتل محيا مشهد مي توان به آسانسور، لابي، تاكسي سرويس،اينترنت داخل لابي و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش ديده و مجرب و....اشاره كرد كه ميهمانان تور مشهد نوروز 96 مي توانند با استفاده از اين امكانات سفر آرام و بدون دغدغه اي را در مشهد مقدس تجربه نمايند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خريد تور مشهد نوروز 96 و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خيابان امام رضا و در ميدان بيت‌المقدس احداث شده است. اين هتل از دو ساختمان شمالي و جنوبي با 200 اتاق تشكيل شده است. اين هتل با فرودگاه 20 دقيقه فاصله دارد. همچنين حرم مطهر در فاصله 33 دقيقه اي از اين هتل قرار گرفته است. ايستگاه راه آهن نيز 15 دقيقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشي را براي ميهمانان تور مشهد خود بجا مي گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امكانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گشت درون شهري و برون شهري، كافي شاپ، فولبرد، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي، سالن ورزشي، فروشگاه، خدمات خانه داري، صندوق امانات اختصاصي و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

مطالب مرتبط:

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96


برچسب: هتل هاي مشهد، هتل هاي خوب مشهد، هتل هاي ارزان مشهد، هتل هاي مجلل مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۳:۲۶ توسط:zeynab موضوع: