kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي كيش

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با يك  بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است. هتل سورينت صدف كيشداراي 555 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانانتور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 244 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 500 نفر با تمام  امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

 

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 13811 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي  و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 13922 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل ايران كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 13933 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران  كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و  تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد.  استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 1200 نفر نيز مجهز مي باشد.

 

هتل مارينا پارك كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارينا پارك كيش Kish Marina Park Hotel يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 13900 هجري شمسي در زميني به وسعت ده هزار متر مربع و در نزديكي بلوار مرجان جزيره كيش بنا شده است. هتل مارينا پارك كيش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و آرامش بخش آماده پذيرايي از مسافران و گردشگران تور كيش مي باشد. تمامي اتاق هاي استاندارد هتل داراي امكاناتي همچون تهويه مطبوع،سيستم گرمايشي،تلويزيون LED،حمام مجزا،مبل راحتي،گاو صندوق،چاي ساز و... مي باشند و اتاق ها فضاي بزرگتري نسبت به ساير هتل ها دارند. گردشگران تور كيش در نظر داشته باشند كه هتل  مارينا پارك كيش به دليل مكان بكر و منحصر بفرد خود كمي تا مركز شهر و اماكن گردشگري و تاريخي كيش فاصله دارد. هتل مارينا پارك كيش در ساحل جزيره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجاني بسيار زيبايي وجود دارد. هتل مارينا پارك كيش داراي دو رستوران لوتوس و باغ مي باشد كه انتخاب صرف غذا در محيط داخلي و خارجي براي ميهمانان تور كيش امكان پذير مي كند و همچنين ميهمانان  هتل ميتوانند از سه كافي شاپ موجود و نوشيدن يك فنجان چاي و قهوه لذت ببرند. هتل مارينا پارك كيش داراي بخش هاي ديگري چون استخر و سونا،ماساژ وSPA،مركز تجاري،اجاره اتومبيل و... ميباشد. همچنين هتل مارينا پارك كيش داراي دو سالن براي برگزاري ضيافت و جلسات با ظرفيت پذيرايي 4000 نفر مي باشد.هتل مارينا پارك كيش يكي از بهترين هتل هاي جزيره كيش ميباشد و در سال 92 به عنوان بهترين هتل جزيره كيش لوح افتخار دريافت نموده است.

 

هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 13800 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با  32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و  بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از  تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.



برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۵:۰۶ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي 5 ستاره كيش

هتل ترنج كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج كيش Kish Toranj Hotel در حال حاضر يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره كيش و اولين هتل دريايي ايران است كه در سال 1394 در سواحل شمال غربي جزيره كيش بنا شده است. هتل ترنج كيش با 100 عدد سوئيت منحصر به فرد خود كه بر روي آب هاي خليج هميشه فارس واقع شده اند از گردشگران ويژه تور كيش استقبال ميكند كه اين واحدهاي اقامتي با متراژهاي 40 ، 60 و 120 متري با اسكله چوبي به طول 1 كيلومتر به يكديگر متصل شده اند. از ويژگي هاي خاص سوييت هاي هتل ترنج كيش مي توان به كف شيشه اي تمام سوييت ها اشاره كرد كه ميهمانان تور كيش مي توانند از داخل سوييت، كف دريا را تماشا كنند و همچنين براي رفاه حال مسافران تور كيش رفت و آمد در هتل با ماشين هاي گلف صورت مي گيرد. هتل ترنج كيش به دليل استفاده از مواد اوليه و طراحي دوستدار محيط زيست، اولين و تنها هتل ايران مي باشد كه موفق به دريافت تنديس دوستدار و حامي محيط زيست گرديده است. مسافران تور كيش مي توانند در طول سفر خود از صرف وعده هاي غذايي در رستوران بين المللي،فست فود،كافي شاپ و... هتل ترنج كيش با نمايي از غروب و طلوع آفتاب در دريا نهايت لذت را ببرند. همچنين لازم به ذكر مي باشد كه هتل ترنج كيش در دو فاز طراحي شده است كه فاز اول (بر روي آب مي باشد) كه تكميل گرديده و فاز دوم بر روي ساحل مي باشد كه در حال تكميل شدن است. هتل ترنج كيش يكي از بهترين و لوكس ترين هتل هاي جزيره كيش است كه مسافران تور كيش در صورت رزرو اين هتل مي توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج كيش استفاده نمايند.

 

هتل مارينا پارك كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارينا پارك كيش Kish Marina Park Hotel يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 1390 هجري شمسي در زميني به وسعت ده هزار متر مربع و در نزديكي بلوار مرجان جزيره كيش بنا شده است. هتل مارينا پارك كيش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و آرامش بخش آماده پذيرايي از مسافران و گردشگران تور كيش مي باشد. تمامي اتاق هاي استاندارد هتل داراي امكاناتي همچون تهويه مطبوع،سيستم گرمايشي،تلويزيون LED،حمام مجزا،مبل راحتي،گاو صندوق،چاي ساز و... مي باشند و اتاق ها فضاي بزرگتري نسبت به ساير هتل ها دارند. گردشگران تور كيش در نظر داشته باشند كه هتل مارينا پارك كيش به دليل مكان بكر و منحصر بفرد خود كمي تا مركز شهر و اماكن گردشگري و تاريخي كيش فاصله دارد. هتل مارينا پارك كيش در ساحل جزيره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجاني بسيار زيبايي وجود دارد. هتل مارينا پارك كيش داراي دو رستوران لوتوس و باغ مي باشد كه انتخاب صرف غذا در محيط داخلي و خارجي براي ميهمانان تور كيش امكان پذير مي كند و همچنين ميهمانان هتل ميتوانند از سه كافي شاپ موجود و نوشيدن يك فنجان چاي و قهوه لذت ببرند. هتل مارينا پارك كيش داراي بخش هاي ديگري چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مركز تجاري،اجاره اتومبيل و... ميباشد. همچنين هتل مارينا پارك كيش داراي دو سالن براي برگزاري ضيافت و جلسات با ظرفيت پذيرايي 400 نفر مي باشد. هتل مارينا پارك كيش يكي از بهترين هتل هاي جزيره كيش ميباشد و در سال 92 به عنوان بهترين هتل جزيره كيش لوح افتخار دريافت نموده است.

 

هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

 

هتل ايران كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

 

هتل شايان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shayan Hotel

هتل شايان كيش Kish Shayan Hotel يكي از هتل هاي قديمي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 1388 به گروه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان كيش در زميني به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترين منطقه جزيره كيش واقع در روبروي اسكله تفريحي كيش بنا شده است. اين هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتي شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلكس،30 سوييت ساحلي،2 ويلاي ساحلي،8 سوييت رويال،1 سوييت رويال دوبلكس با نماهاي رو به دريا و رو به جزيره آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. هتل شايان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر بازارها و مراكز تجاري جزيره كيش و همچنين ساير جاذبه هاي ديدني كيش نزديك مي باشد. اين هتل داراي چندين رستوران مي باشد كه با انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و از جمله رستوران ها مي توان رستوران شمبلير،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتي و... را نام برد. هتل شايان كيش يكي از قديمي ترين هتل هاي كيش ميباشد كه در سال 1351 شمسي ساخته شده و سال هاي اخير به طور كامل بازسازي شده است و يكي از هتل هاي با كيفيت جزيره كيش مي باشد.

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96


برچسب: هتل هاي 5 ستاره كيش، بهترين هتل هاي كيش، معروف ترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۱:۲۲ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي 5 ستاره كيش

هتل شايلي كيش l.gifl.gifl.gif  shaili hotel kish

هتل شايلي كيش يكي از هتل هاي 3 ستاره كيش ميباشد كه در سال 1394 باز سازي شده است.اين هتل 2 طبقه و 40 واحد با ظرفيت87 تخت دارد. رستوران هتل انواع غذاهاي لذيذ سنتي، ايراني، دريايي و فرنگي تهيه مي‌كند. پرسنل آموزش ديده هتل آماده‌ي ارائه بهترين خدمات به مهمانان ارجمند تور كيش هستند. فاصله هتل تا فرودگاه نيز 7 كيلومتر ميباشد.

امكانات هتل شايلي كيش:

رستوران،لابي،استقبال فرودگاهي،پاركينگ،كافي شاپ،پذيرش 24 ساعته،خدمات اينترنتي،سرويس ايراني و فرنگي،زمين بازي،سيستم هاي حفاظتي و ... ميباشد.

_شايلي_كيش_1.jpg

_شايلي_كيش_2.jpg

_شايلي_كيش3.jpg

_شايلي_كيش4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ستاره طلايي كيشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلايي كيش از دسته هتل هاي سه ستاره كيش ميباشد كه فاصله آن تا مركز شهر 2 دقيقه و تا فرودگاه 10 دقيقه با ماشين ميباشد.اين هتل  درنزديكي برخي جاذبه هاي زيباي گردشگري جزيره كيش ازجمله پارك آهوان قرار گرفته البته اين هتل ازمراكزخريد كمي دوراست به همين علت هتل ستاره طلايي براي ميهمانان و مسافران تور كيش خود سرويس حمل و نقل ترتيب داده تا ازاين نظر كمبودي احساس نشود.هتل ستاره طلايي كيش داراي ۴۲ اتاق هست كه ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تك خوابه و ۸ واحد آن با ظرفيت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفيت 5 نفر آماده ارائه خدمات به مسافرين تور كيش مي باشد.

امكانات هتل ستاره طلايي كيش:

رستوران،كافي شاپ،فروشگاه،تاكسي سرويس،خشكشويي،اينترنت بيسيم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگري،ترانسفر فرودگاهي،لابي،رستوران با غذاهاي متنوع و لذيذ،صندوق امانات شخصي و ... ميباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل سيمرغ كيش N.gifN.gifN.gif Simorgh Hotel Kish

هتل سيمرغ كيش هتلي 3 ستاره در زميني به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقي جزيره كيش ،ابتداي جاده جهان احداث شده است.هتلي ساحلي با محوطه اي سبز كه با درختان نخل و گل هايي زيبا پوشيده شده است. اين هتل در بلندترين ناحيه سياحتي جزيره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترين گزينه ها براي خانواده هايي است كه خواستار اقامتي كم هزينه در چند قدمي ساحل هستند. هتل سيمرغ كيش علاوه بر نزديكيش به دريا در كنار مسير دوچرخه سواري جزيره قرار گرفته و نيز فاصله چنداني تا باغ پرندگان،آكواريوم ندارد، بنابراين داراي موقعيت مكاني بسيار مناسبي است. تخفيفات قابل توجه در بازديد از جاذبه هايي چون باغ پرندگان، دلفيناريوم و كلوپ مريم از جمله امتيازاتي است كه هتل سيمرغ كيش براي گردشگران تور كيش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسيار زيبايي كه در اين هتل وجود دارد گردشگران تور كيش با اقامت در اين هتل احساس ارامش خاصي نيز خواهند داشت.

امكانات هتل سيمرغ كيش:

رستوران،كافي شاپ،سالن كنفرانس،فضاي سبز،تاكسي سرويس،خشكشويي،پاركينگ،نمازخانه،لابي،اينترنت،صندوق امانات،اعلان حريق،كانتر خدمات گردشگري و ... ميباشد.

si1.gif

si2.gif

si3.gif

si4.gif

si5.gif

si6.gif

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل مهتاب كيش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب كيش از جمله هتل هاي 4 ستاره جزيره كيش به شمار مي رود. اين هتل در سال 1393 در واحد هاي آپارتماني ساخته و افتتاح گرديد و در خيابان امير كبير كيش واقع شده است.اين هتل نوساز داراي خدمات مدرن و منحصر به فرد براي مسافران تور كيش مي باشد و از بهترين امكانات رفاهي برخوردار است. بيشتر اتاق هاي اين هتل رو به دريا هستند كه همين موضوع موجب شده تا طرفدار زيادي بين مسافران تور كيش پيدا كند. موقعيت اين هتل 4 ستاره بسيار خوب و نزديك بازار هاي خريد است.تمام اتاق هاي اين هتل مجهز و تميز و شيك است.پذيرش 24 ساعته كاركنان هتل موجب شده است تا مسافران تور كيش هر وسيله اي كه احتياج دارند به سرعت در اختيارشان قرار بگيرد.

امكانات هتل مهتاب كيش:

كافي شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهي،اينترنت،مستر،سرويس بهداشتي فرنگي،امكانات رفاهي و ... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل پالاس كيش Palas hotel kish

هتل پالاس كيش يكي از هتل هاي 5 ستاره اي  است كه به منظور ارتقاء بستر گردشگري در جزيره كيش به همت بخش خصوصي در دستور كار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس كيش در زميني به مساحت 10.500 مترمربع در يكي از بهترين نقاط كيش در حال تكميل ميباشد. نكته قابل توجه هتل پالاس كيش كه طرفداران زيادي را در تور كيش به  سمت خود خواهد كشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنين وجود سالن سينما با ظرفيت 264 صندلي و نيز سالن مجلل فرهنگي براي برگزاري نمايشگاه هاي مختلف هنري و فرهنگي و رسمي ميباشد.

 امكانات هتل پالاس كيش:

رستوران،اينترنت پر سرعت،سرويس فرنگي،سرويس ايراني،پاركينگ،تاكسي سرويس،ترانسفر فرودگاهي،لابي،ماهواره،كافي شا پ،استخر روباز، سوئيت،تلويزيون،يخچال و ...مقررات هتل پالاس كيش: همراه داشتن مدرك شناسايي ميهمانان عزيز و همراهان الزامي است. ساعت ورود به هتل ملاك نيست و زمان تحويل اتاق بعد از ساعت 14 و تخليه اتاق مطابق مقررات هتل مي باشد. ميهمان موظف است در پايان (رزرو) نسبت به تخليه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نمايد و در صورت تمايل به تمديد با هماهنگي و توافق هتل ممكن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

مطالب مرتبط:

تور كيش دي 95

تور كيش زمستان 95

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95


برچسب: هتل هاي 5 ستاره كيش، بهترين هتل هاي كيش، معروف ترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۷:۲۱ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي كيش

هتل شايلي كيش l.gifl.gifl.gif  shaili hotel kish

هتل شايلي كيش يكي از هتل هاي 3 ستاره كيش ميباشد كه در سال 1394 باز سازي شده است.اين هتل 2 طبقه و 40 واحد با ظرفيت87 تخت دارد. رستوران هتل انواع غذاهاي لذيذ سنتي، ايراني، دريايي و فرنگي تهيه مي‌كند. پرسنل آموزش ديده هتل آماده‌ي ارائه بهترين خدمات به مهمانان ارجمند تور كيش هستند. فاصله هتل تا فرودگاه نيز 7 كيلومتر ميباشد.

امكانات هتل شايلي كيش:

رستوران،لابي،استقبال فرودگاهي،پاركينگ،كافي شاپ،پذيرش 24 ساعته،خدمات اينترنتي،سرويس ايراني و فرنگي،زمين بازي،سيستم هاي حفاظتي و ... ميباشد.

_شايلي_كيش_1.jpg

_شايلي_كيش_2.jpg

_شايلي_كيش3.jpg

_شايلي_كيش4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل پارس نيك كيش  Nick Kish Pars Hotel

هتل سه ستاره پارس نيك كيش در ميدان اميركبير جزيره كيش در محيطي آرام نزديك به اسكلهتفريحي قرار گرفته است. هتل در سه طبقه داراي 38 اتاق متنوع دلباز و شيك با خدماتي درخور هتل هاي سه ستاره مي باشد. هتل پارس نيك كيش با ارائه ي بهترين خدمات در قلب جزيره ي زيباي كيش نظر همه ي مسافران را به خود جلب كرده است. صبحانه بصورت بوفهه ميباشد و داراي اتاق نگهداري كودك خاطره خوشي را براي شما بوجود مياورد.  هتل پارس نيك كيش در فاصله كمتر از دهه دقيقه از بازار زيتون، مريم، مرواريد، ونوس و همچنين مركز جزيره واقع شده است. هتل پارس نيك با كادري مجرب و امكانات رفاهي نظير استقبال فرودگاهي، اينترنت پرسرعت، رمپ ورودي ويژهه معلولين، فضاي سبز زيبا، دوچرخه سواري، فوتبال دستي، پينگ پنگ، دارت ميزبان ميهمانان عزيز تور كيش مي باشد. هتل پارس نيك كيش 15 دقيقه با ماشين تا فرودگاه فاصله دارد. قيمت اتاق ها در اين هتل نسبت به هتل هاي 333 ستاره ديگر جزيره مناسب تر مي باشد.

pa1.gif

pa2.gif

pa3.gif

pa4.gif

 pa5.gif

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ستاره طلايي كيشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلايي كيش از دسته هتل هاي سه ستاره كيش ميباشد كه فاصله آن تا مركز شهر 2 دقيقه و تا فرودگاه 10 دقيقه با ماشين ميباشد.اين هتل  درنزديكي برخي جاذبه هاي زيباي گردشگري جزيره كيش ازجمله پارك آهوان قرار گرفته البته اين هتل ازمراكزخريد كمي دوراست به همين علت هتل ستاره طلايي براي ميهمانان و مسافران تور كيش خود سرويس حمل و نقل ترتيب داده تا ازاين نظر كمبودي احساس نشود.هتل ستاره طلايي كيش داراي ۴۲ اتاق هست كه ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تك خوابه و ۸ واحد آن با ظرفيت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفيت نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرين تور كيش مي باشد.

 

امكانات هتل ستاره طلايي كيش:

رستوران،كافي شاپ،فروشگاه،تاكسي سرويس،خشكشويي،اينترنت بيسيم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگري،ترانسفر فرودگاهي،لابي،رستوران با غذاهاي متنوع و  لذيذ،صندوق امانات شخصي و ... ميباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل گراند كيشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند كيش يكي از بهترين هتل هاي چهار ستاره كيش مي باشد كهدر زميني به مساحت 6400 متر مربع در موقيعت خوبي نسبت به دريا و بازارها مراكز خريد كيش احداث شده است به طوري كه پياده تا دريا حدود 7 دقيقه و تا بازار ونوس 5 دقيقه راه است.برايساخت اين هتل كه چهار سال به طول انجاميده است، معادل 500 ميليارد ريال هزينه شده است.اين هتل داراي  60 اتاق مجهز و تزيين شده ميباشد.هتل گراند كيش با دارا بودن امكانات رفاهي و كادر مجرب آماده ي پذيرايي از ميهمانان تور كيشميباشد.

امكانات هتل گراند كيش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , آرايشگاه مردانه , صندوق امانات , لابي , سرويس بهداشتي،غذا و نوشيدني هتل كافي شاپ , رستوران , كافي شاپ 24 ساعته امكانات ورزشي تفريحي خانه دارت , زمين تنيس , سالن بيليارد , پينگ پنگ , فوتبال دستي , صندلي ماساژ . ابب نما هتل و آكواريوم اب شيرين از امكانات خاص هتل ميباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل گلديس كيشc.gifc.gif Goldis hotel kish

هتل گلديس كيش از دسته هتل هاي 2 ستاره ميباشد كه در سال  در بلوار ايران 1369 افتتاح گرديد.اين هتل در زميني به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلديس كيش در سال 1379 با تغييراتي كه در سازمان عمران جزيره كيش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارايه خدمات به مسافران خارجي تور كيش شد.

امكانات هتل گلديس كيش:

لابي،كافي شاپ،اينترنت،فروشگاه،سونا،جكوزي،تاكسي سرويس،صندوق امانات اختصاصي،رستوران،ترانسفر،فضاي سبز،خشكشويي،ميني بار و ... ميباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96


برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۲:۱۰ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي ارزان كيش

هتل ديدار كيش

هتل ديدار كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه به تازگي براي گردشگران تور كيش مورد بازسازي قرار گرفته است. اين هتل وابسته به مخابرات مي باشد و به مركز جزيره دور مي باشد. هتل ديدار كيش براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند در هتلي به دور از هياهو و شلوغي اقامت داشته باشند مناسب مي باشد. در ضمن اين هتل به اسكله ميرمهنا و همچنين بازار عرب ها نزديك مي باشد. هتل ديدار كيش داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته مي باشد. 

امكانات هتل ديدار كيش :

تلويزيون ، يخچال ، كافي شاپ ، رستوران ، واي فاي ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل آسيا كيش

هتل آسيا كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد. اين هتل از مركز جزيره و مراكز خريد دور مي باشد و براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با آرامش و به دور از هياهو داشته باشند مناسب مي باشد. هتل آسيا كيش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا مي باشد و براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند در هتلي با قيمت مناسب اقامت داشته باشند بهترين گزينه مي باشد. در ضمن هتل آسيا كيش پذيراي توريست هاي خارجي كه ويزاي كيش را دارند مي باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل خاتم كيش

هتل خاتم كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد و در نزديكي بازار عرب ها قرار گرفته است. اين هتل داراي 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب مي باشد. هتل خاتم كيش براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با قيمت مناسب داشته باشند مي تواند بهترين گزينه باشد. از مزاياي ديگر اين هتل براي گردشگران تور كيش نزديكي به مراكز خريد مي باشد كه توريست هاي تور كيش به راحتي مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند.  

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل اليت كيش

هتل اليت كيش يكي از هتل هاي 2 ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه اخيراً بازسازي شده است. هتل اليت كيش داراي موقعيت مكاني خوبي مي باشد و در نزديكي بازار مرجان و پرديس قرار گرفته است. اين هتل براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند به راحتي به مراكز خريد دسترسي داشته باشند مي تواند بهترين انتخاب باشد. از مزاياي اين هتل داشتن يك رستوران شيشه اي روي آب و همچنين قيمت مناسب مي تواند باشد. 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

هتل آپارتمان فارابي كيش

هتل آپارتمان فارابي كيش از هتل هاي 2 ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد. اين هتل كه به صورت آپارتمان بوده و داراي سوئيت هاي 1 خوابه در 60 واحد ، سوئيت هاي 2 خوابه در 50 واحد ، سوئيت 2 تخته در 8 واحد و سوئيت هاي 2 نفره در 18 واحد به بالا مي باشد. اين هتل براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با قيمت مناسب داشته باشند مي تواند بهترين انتخاب باشد. از امكانات رفاهي هتل براي گردشگران تور كيش مي توان به ميز بيليارد اشاره كرد. در ضمن هتل فارابي داراي سفره خانه سنتي براي توريست هاي تور كيش مي باشد. 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط :  

تور كيش زمستان 95 

 تور كيش دي 95 

 تور كيش بهمن 95 

 تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش از اصفهان


 



برچسب: هتل هاي ارزان كيش، قيمت هتل هاي كيش ، امكانات هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۳:۲۱ توسط:zeynab موضوع:

جاذبه هاي گردشگري كيش

جت اسكي كيش

يكي از بهترين تفريحات جزيره زيباي كيش جت اسكي كيش است. جت اسكي كيش سرشار از سرعت و هيجان بر روي آب هاي خليج فارس جز لذت بخش ترين لحظات براي گردشگران تور كيش ميباشد. اين ورزش با بهترين جت اسكي ها از نظر سيستم و قدرت موتور ، تفريحي خاطره انگيز را براي ميهمانان عزيز تور كيش ايجاد خواهد كرد.

 

شرايط دريافت جت اسكي كيش براي مسافران تور كيش 
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسكي داده نميشود مگر با همراهي مربي كلوپ و يا همراه بالاي 20 سال اجاره كننده
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد
4. پوشيدن جليقه نجات براي گردشگران عزيز تور كيش الزاميست
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكي بطور همزمان داده نميشود.
7. پر كردن فرم مربوطه و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.

نخلستان هاي جزيره كيش

در قرون گذشته پرورش نخل در جزيره زيباي كيش يكي از متداول ترين شغل هاي مردم اين جزيره بوده و رواج بسياري داشته است و امروزه وجود اين نخلستان ها گواه بر اين موضوع مي باشد. باغ بهشت كيش تنها نخلستان از دوره هاي پيش مي باشد كه امروزه يكي از جاذبه هاي ديدني و گردشگري براي گردشگران تور كيش به حساب مي آيد. اين نخلستان در غرب محله سفين قرار گرفته است و از جمله ويژگي اين نخلستان هنگام غروب آفتاب مي باشد كه چشم اندازي زيبا و ديدني دارد. 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

خانه مردم شناسي بوميان كيش 

خانه مردم شناسي بوميان كيش يكي از جاذبه هاي ديدني و تاريخي جزيره زيباي كيش مي باشد. اين خانه با مساحت يك هزار و دويست متر مربع در حدود 200 سال پيش بنا شده است. خانه مردم شناسي بوميان كيش داراي 15 اتاق و 2 حياط مي باشد. اين خانه در قديمي ترين محله كيش يعني سفين قديم واقع شده است. اين خانه نمادي از فرهنگ و آداب و رسوم گذشته و سبك معماري آن كاملا بومي مي باشد. گردشگران تور كيش كه به موزه و جاذبه هاي تاريخي علاقه دارند خانه مردم شناسي بوميان كيش بهترين انتخاب مي تواند باشد. در ضمن صاحب اصلي اين خانه تاجر مرواريد و صاحب يكي از بزرگترين لنج هاي بادباني آن زمان به نام حاج عبدالله بن شاهين بوده است.

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

 

بوستان آهوان كيش

اگر علاقه به باغ وحش داريد مي تونيد سري به بوستان آهوان در كيش بزنيد. جايي كه بوستاني 2 هكتاري با فضاي سبز خوب و البته انواع حيوانات مختلف نگهداري مي شود. در اين بوستان همه حيوانات به جز اهوها در قفس نگهداري مي شوند. اهوهايي كوچ و بزرگ به صورت آزادانه در سرتاسر جزيره حركت مي كنند و با كودكان بازي مي كنند. شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند. آهوها برخلاف ساير حيوانات كه در قفس نگهداري مي شوند به صورت آزاد در اين بوستان زندگي مي‌كنند. همچنين در اين بوستان، وسايل بازي كودكان نيز نصب شده است.

zoo0.jpg

zoo1.jpg

zoo2.jpg

zoo3.jpg

zoo4.jpg

zoo5.jpg

 

روستاي باغو

 يكي از ديدني هاي جزيره زيباي كيش روستاي باغو است كه با داشتن درختان كهنسال در منطقه اي بومي و خوش آب و هوا و همچنين با وجود مسجد تاريخي محمد كه به دوران قاجاريه ( 8811 ه.ق ) ميرسد، جز جاذبه هاي گردشگري كيش شده است. به تمامي گردشگران تور كيش حضور در اين روستاي زيبا با طبيعتي چشم نواز، با درختان لور پيشنهاد ميشود. اين آبادي زيبا در قسمت جنوب غربي جزيره كيش ميباشد. افراد معدودي كه در اين روستا زندگي ميكنند به دامداري مشغولند. دليل نامگذاري روستاي باغو به ننه باغو، پيرزن صد ساله ميرسد. از اين رو گذراندن لحظاتي به ياد ماندني براي مسافران تور كيش در اين بيشه  دلپذير خالي از لطف نيست.

 rostaye_bagho.jpg

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95 

تور كيش اسفند 95 


 

 



برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي ديدني كيش، جاذبه هاي گردشگري وديدني كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۴۹:۴۰ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي 5 ستاره كيش

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.






برچسب: هتل هاي 5 ستاره كيش، بهترين هتل هاي كيش، معروف ترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۴۵:۱۹ توسط:zeynab موضوع:

هتل هاي كيش

هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

هتل ترنج كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج كيش Kish Toranj Hotel در حال حاضر يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره كيش و اولين هتل دريايي ايران است كه در سال 1394 در سواحل شمال غربي جزيره كيش بنا شده است. هتل ترنج كيش با 100 عدد سوئيت منحصر به فرد خود كه بر روي آب هاي خليج هميشه فارس واقع شده اند از گردشگران ويژه تور كيش استقبال ميكند كه اين واحدهاي اقامتي با متراژهاي 40 ، 60 و 120 متري با اسكله چوبي به طول 1 كيلومتر به يكديگر متصل شده اند. از ويژگي هاي خاص سوييت هاي هتل ترنج كيش مي توان به كف شيشه اي تمام سوييت ها اشاره كرد كه ميهمانان تور كيش مي توانند از داخل سوييت، كف دريا را تماشا كنند و همچنين براي رفاه حال مسافران تور كيش رفت و آمد در هتل با ماشين هاي گلف صورت مي گيرد. هتل ترنج كيش به دليل استفاده از مواد اوليه و طراحي دوستدار محيط زيست، اولين و تنها هتل ايران مي باشد كه موفق به دريافت تنديس دوستدار و حامي محيط زيست گرديده است. مسافران تور كيش مي توانند در طول سفر خود از صرف وعده هاي غذايي در رستوران بين المللي،فست فود،كافي شاپ و... هتل ترنج كيش با نمايي از غروب و طلوع آفتاب در دريا نهايت لذت را ببرند. همچنين لازم به ذكر مي باشد كه هتل ترنج كيش در دو فاز طراحي شده است كه فاز اول (بر روي آب مي باشد) كه تكميل گرديده و فاز دوم بر روي ساحل مي باشد كه در حال تكميل شدن است. هتل ترنج كيش يكي از بهترين و لوكس ترين هتل هاي جزيره كيش است كه مسافران تور كيش در صورت رزرو اين هتل مي توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج كيش استفاده نمايند.

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل پارميدا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.



برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۲:۱۵ توسط:zeynab موضوع:

جاذبه هاي گردشگري كيش

    آب انبار كيش

يكي از جاذبه هاي گردشگري و ديدني جزيره زيباي كيش، آب انبار كيش است كه در سال 1372 در منطقه شهر حريره، در مجاورت درخت سبز، با معماري چشم نواز بنا شده است.

به تمامي گردشگران تور كيش تماشاي اين مركز تفريحي پيشنهاد ميشود. در گذشته در آب انبار كيش، آب آشاميدني مورد نياز محوطه به همراه 5 بادگير ذخيره مي شد. البته بادگير ها وظيفه خنك كردن آب انبار را نيز داشتند كه امروزه آب انبار كيش جز يكي از مراكز توريستي جزيره شده، همچنين اين جاذبه گردشگري به سبك شهر يزد ساخته شده است و نظر اكثر گردشگرانتور كيش را جلب كرده است. 

روستاي باغو كيش

روستاي باغو كيش كه در جنوب غربي جزيره واقع شده است،از آبادي هاي قديمي جزيره كيش است. امروزه در اين آبادي تنها چند خانوار دامدار،زندگي مي كنند.جدا از اين جمعيت بومي طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند كه داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص هستند.روستاي باغو كيش بسيار حاصلخيز و سرسبز بوده و بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در اين منطقه وجود دارد.ساكنان كيش در گذشته دور در سه منطقه روستايي واقع در بخش هاي جنوب غربي، شرق و شمال شرقي اين جزيره زندگي مي كرده اند. اين روستا تنها روستاي به جامانده از دوران كهن بوده كه بافت سنتي آن تا به امروز باقي مانده است.علت نامگذاري اين روستا يعني باغو، به اين دليل بوده كه از زمان پرتغاليها در اين روستا، پيرزني ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در اين روستا زندگي مي كرده است، اين منطقه همچنين به نام افسانه ي ننه باغو شهرت پيدا كرده است.از اماكن جالب توجه اين روستا مسجدي به نام محمد بوده كه بر روي ديوار اين مسجد سال ۸۸۱ هجري قمري درج شده و گواه قدمت زندگي در اين روستاي زيباست.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

پاراسل و تيوب سواري كيش

پاراسل و تيوب سواري كيش يكي از تفريحات آبي هيجان انگيز براي جوانان بر فراز دريا است. اين ورزش آبي بصورتي است كه گردشگران كيش سوار چتر پارسل شده و توسط يك ريسمان به طول حدود 150 متر توسط يك  قايق با سرعت نسبتا بسيار بر روي دريا كشيده مي شوند.ديدن ساحل كيش و مناظر سواحل نقره فام  زير آسمان آبي و روي آب هاي نيلگون در ارتفاع  50 لغايت 60 متري لذت و آرامشي وصف ناپذير را به گردشگران تور كيش به ارمغان مي آورد. گردشگران تور كيش مي توان از اين مكان زيبا لذت ببرند.

 خانه مردم شناسي بوميان كيش

خانه مردم شناسي بوميان كيش كه در قديمي ترين محله جزيره كيش واقع شده، به همت بوميان كيش راه اندازي شده و قدمتي 200 ساله دارد.اين مكان داراي 200 متر مربع مساحت بوده و متشكل از 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي مي باشد و به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري،با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان كيش تبديل شده كه نمادي از اصالت ميهمان نوازي مردمان جزيره كيش مي باشدخانه مردم شناسي براي بوميان كيش به ويژه اهالي سفين قديم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي بوده و به حاج عبدالله ابن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته،اين شخص تاجر مرواريد و صاحب يكي از بزرگترين لنج هاي بادباني آن زمان بود كه به حرفه نجاري و گلافي ( لنج سازي ) نيز مهارت داشته و اين منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

حدود هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن نيز با استفاده از مصالح بومي بازسازي شده است.حياط آن داراي دو ايوان و دو اتاق بزرگ براي پذيرايي از مسافران تور كيش است.لازم به ذكر است كه زنان در گذشته در اين حياط رفت و آمد نداشتند اما حياط خانوادگي يا همان (زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غريبه اجازه ورود به اين محوطه را نداشته اند. اين مكان همچنين از بخش هايي مثل مجلس (اتاق مهمان مردان)، اتاق زمستاني ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شيره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بيت العود ( اتاق خواب ) ، بيت الافروخ ( مكتب خانه ) ، بيت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشكيل شده است.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

پارك ساحلي سيمرغ كيش

پارك ساحلي سيمرغ كيش از جمله  جاذبه هاي گردشگري كيش و يكي از پارك هاي ساحلي آن بوده كه در ضلع جنوب شرقي جزيره كيش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سيمرغ، هتل ماريناپارك و مجموعه دلفيناريوم كيش واقع شده است. اين پارك در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ايي و بين جاده جهان و جاده دوچرخه سواري ،با كيفيتي خوب و عالي و با چشم اندازي زيبا احداث شده است.

در پارك ساحلي سيمرغ كيش فضاهايي جهت تفريح و سرگرمي كودكان ايجاد شده كه مي توان به مكان هايي مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اشاره كرد. اين پارك مكاني مناسب براي مسافران و گردشگران تور كيش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندي از آرامش خاص ساحل خليج فارس مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95 

تور كيش دي 95 

تور كيش بهمن 95 

تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش از شيراز

تور كيش از تبريز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از كرمانشاه

 

تور كيش از مشهد


برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي ديدني كيش، جاذبه هاي گردشگري وديدني كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۰:۳۸ توسط:zeynab موضوع:

اخبار تور كيش

دومين نمايشگاه طلا و جواهر، سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي با حضور بيش از 80 غرفه داخلي و خارجي در مساحتي بالغ بر 5 هزار متر مربع در مركز نمايشگاه هاي بين المللي كيش آغاز به كار كرد.
دبير اجرايي دومين نمايشگاه طلا و جواهر، سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي و صنايع وابسته كيش نيز از حضور 15 شركت خارجي در اين نمايشگاه خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه 15 شركت كننده از كشورهاي خارجي نظير: تركيه، تايلند، هند، ارمنستان و ايتاليا نيز حضور دارند كه بيانگر رشد صد در صدي حضور بخش خارجي در اين نمايشگاه است.

وي با اشاره به اينكه در صورت مهيا بودن شرايط، امكان سرمايه گذاري بخش هاي خارجي در اين زمينه وجود دارد اظهار كرد: اين نخستين بار است كه كشورهاي تايلند، روسيه و لهستان براي شركت در چنين نمايشگاهي وارد ايران مي شوند لذا شرايط مناسبي براي دعوت شركاي تجاري ديگر در اين صنعت فراهم شده است.
دبير اجرايي دومين نمايشگاه طلا و جواهر كيش افزود: اگر قرار است صادراتي صورت بگيرد با توجه به علاقه و استقبال مسئولين سازمان منطقه آزاد كيش، امكانات لازم و زير ساخت‌هاي مناسب پروازهاي بين‌المللي، امكانات رفاهي و گردشگري، معافيت‌هاي مالياتي و امكان ثبت شركت به صورت صددرصدي خارجي را دارد كه با توجه به اينكه اين امكانات در سرزمين اصلي فراهم نيست، جزيره مرجاني كيش مي تواند بهترين فرصت و مكان براي اين رخداد نيكو باشد.


-كيش.png

 

 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مريم محمدي، رئيس اداره پيرامون زيست سازمان منطقه آزاد كيش از دستگيري 5 متخلف دامنه زيست محيطي در كيش تازه عدل و گفت: خارج كردن مرجان ها اعم از زنده و مرده از آب و خريد و فروش و حفاظت اين نوع از جانداران دريايي جرم محسوب مي شود.

وي افزود: متاسفانه اخيرا نگريسته شده كه برخي از گردشگران تور كيش و ساكنان اقدام به نگهداري مرجان ها و يا بيرون كردن آنها از جزيره كيش را داشته اند كه با تصادف سازمان رو به رو شده است.

رئيس گردانيدن پيرامون زيست كيش به اين موضوع اشاره كرد كه طي دو ماه گذشته به طور تقريبي از 5 متخلف كه هدف خارج كردن مرجان هاي دريايي را داشته اند بالغ بر 30 كيلو مرجان كشف شده كه با پيگرد قضايي رو به رو شده است  لازم است كه مسافران تور كيش از پيامدها اين مساله آگاه باشند.

محمدي جريمه برونرفت هر كيلو مرجان اعم از زنده و مرده را بالغ بر 4 ميليون تومان در كيش گرفته شده است و فرمودند: مسافران تور كيش بايد بدانند كه بيرون بردن جانداران دريايي زنده و مرده شامل مرجان ها، ستاره دريايي، سكه دريايي، صدف و ... جرم محسوب مي شود كه جرائم سنگيني نيز در بر دارد.در كيش بالغ بر 36 نوع مرجان از عمق كم الي عمق 12 متري جزيره داريم كه بيانگر تنوع زيست محيطي خوب اين ناحيه است.

وي افزود: افرادي كه سعي در خروج جانداران كيش داشته باشند، در اثناء خروج دستگير و تحويل مقامات قضايي داده مي شوند.

رئيس گردانيدن محيط زيست كيش پافشاري كرد: بعضي از كسان بعد از دستگيري اظهار مي كنند كه از جرم اين مساله مطلع نبوده اند اين در حالي است كه قوانين زيست محيطي به چهره روشن اعلام شده است و دست زدن به اكوسيستم هر ناحيه اي جرم محسوب مي شود و از مسافران تور كيش تقاضا مي كنيم تحت كارايي كسان سودجو پيمان نگيرند.


-فرودگاه-جزيره-كيش.jpg

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد جزيره كيش، اجراي پروژه هاي عمراني و توسعه اي در زمينه ارتقا امكانات و خدمات بندري و فرودگاهي با هدف خدمات گردشگري تور كيش و دستيابي به استانداردهاي مطلوب در پهنه جهاني  جايگاه جزيره كيش را در بازار پر رونق گردشگري بين المللي تثبيت مي كند.

بر ارائه اين گزارش از مهر 92 الي مرداد 95 و در مدت 35  ماه به طور ميانه هر دو ماه يك طرح عمراني يا برنامه گسترش در فرودگاه بين المللي جزيره كيش اجرا شده است كه اين از عزم جدي مسئولان و نگاهي فراملي در زمينه گسترش صنعت گردشگري تور كيش در اين منطقه حكايت مي كند.

 

ايجاد اولين باند استاندارد ويژه هواپيماهاي عريض پيكر كشور در جزيره زيبا كيش

فرودگاه بين المللي جزيره كيش به عنوان مهمترين مبدا ورودي در افزايش رضايتمندي گردشگران تور كيشاين ناحيه نقش موثري دارد. در همين راستا از ابتداي فعاليت دولت تدبير و اميد  گسترش زير ساخت ها، امكانات و خدمات فرودگاهي و دستيابي به استانداردهاي بين المللي در فرمان كار سازمان منطقه آزاد كيش پيمان گرفت.

تعريض، بهسازي و روكش باند جنوبي به طول تقريبي 4 كيلومتر كه با منظور ساخت و آماده سازي نخستين باند استاندارد كشور براي فرود هواپيماهاي عريض پيكر ايرباس A380 اجرايي شد جزيره كيش را در بين ساير مقاصد گردشگري منطقه متمايز كرده است.

در اين طرح عمراني و توسعه اي عمليات اجرايي مرمت و نوسازي باند پيشين فرودگاه بين المللي جزيره كيش كه در برخي قسمت ها مستهلك شده و نيازمند ترميم بود نوسازي انجام گرفت و پس از زيرسازي و تثبيت و تحكيم بستر، روسازي و آسفالت باند در دو لايه سپريدن شد. عمليات تعريض باند نيز مقارن با مرمت و نوسازي اجرا شد. پيش از اين باند جنوبي فرودگاه بين المللي كيش 45 متر پهنا داشت و در هرسمت 3 و نيم متر شانه خاكي جاسازي شده بود كه پس از تكميل مراحل تعريض باند  15 متر به پهناي باند افزوده و پهنا شانه هاي خاكي باند هم دو برابر شد. در حال آماده باند جنوبي جزيره كيش با عرض 60 متر ودر مجموع 7 و نيم متر شانه خاكي در هر سمت نخستين باند استاندارد كشور براي فرود هواپيماهاي عريض پيكر مي باشد.

ساخت دومين پايانه بزرگ فرودگاهي كشور در جزيره زيبا كيش

پايانه مسافري فرودگاه بين المللي كيش با ظرفيت پذيرش سالانه چهار و نيم ميليون گردشگر و مسافر تور كيش كه پس ازپايانه  فرودگاه بين المللي امام خميني در تهران، دومين پايانه عظيم كشور خواهد بود كه مراحل ساخت و تجهيز آن تا نيمه نخست سال 96 به پايان مي رسد. اين پايانه جديد در زميني به مساحت 1861 متر مربع بنا شده است كه شامل فضاهاي عمومي، گمرك خروجي و ورودي، كريدورها، مهار گذرنامه، رستوران بين المللي و نمازخانه ها و موتور خانه بوده و رويه همرفته 41 هزار و822 متر مربع زير بنا دارد. ساخت 6 پل هوايي انتقال مسافران تور كيش به هواپيما از امكانات اين پايانه است كه بزرگترين سالن يكپارچه پروازهاي داخلي بوده و تاكنون با بيش از 50 درصد پيشرفت فيزيكي، مراحل زير ساختي آن تكميل شده است. طراحي و مهندسي تاسيسات اين پايانه به گونه اي است كه مرحله نازك كاري بنا را به سرعت آغاز كرده و مقارن عمليات نماسازي و نصب نماي شيشه اي نيز اجرايي شود. در حال حاضر كميته هاي مختلف مسئوليت برگزاري مناقصه جهت گزينش پيمانكار براي خريداري و نصب تجهيزات لازم را بر دوش دارند كه اين روند با سرعت و دقت پيوستگي دارد.

گفتني است كه بر اساس طرح جامع كيش اين پايانه جديد مسافري فرودگاه بين المللي كيش تا 20 سنه نياز جزيره را براي ارائه خدمات دلخواه در بالاترين حد استانداردهاي بين المللي به گردشگران تور كيش تامين خواهد كرد.

ساخت برج مراقبت و ديده باني فرودگاه بين المللي جزيره كيش

ساخت برج مراقبت و ساختمان عملياتي جديد فرودگاه كيش بازيربناي 1700 متر و محوطه سازي بيش از 2500 متر مربع يكي ديگر از پروژه هاي عمراني است كه باهدف فزوني سطح ايمني پروازها و ارائه خدمات دلخواه تر به ساكنان و گردشگران تور كيش جزيره در مدت سه سنه ماضي اجرا شده است.

گسترش و نوسازي گيت هاي ورودي پروازهاي داخلي و اضافه كردن بيش از 2 هزار متر مربع به فضاي داخلي اين سالن، طرح عمراني ديگري در فرودگاه بين المللي جزيره زيبا كيش است كه ارتقا سطح خدمات و افزايش رضايتمندي گردشگران تور كيش را به ارمغان آورده است. همچنين جهت راه اندازي و سهم برداري از بزرگترين سايت زيربنايي هلي كوپتري يكپارچه كشور، اجراي تاسيسات زير بنايي اين سايت پيش درآمد شده كه تا چند ماه آينده به سهم برداري مي رسد.

بهره وري روشنايي سطوح پروازي فرودگاه كيش و افزايش ايمني و سلامت مسافران تور كيش

افزايش ظرفيت برق اضطراري فرودگاه و نصب و بهره برداري دستگاه هاي يوپي اس (تامين برق اضطراري) در فرودگاه بين المللي جزيره كيش از ديگر طرح هايي بود كه با منظور پيشروي كردن روشنايي سطوح پروازي فرودگاه كيش ازCAT1به CAT2 و افزايش ايمني و سلامت مسافران تور كيش اجرا شد. نصب و راه اندازي 8 دستگاه پكيج تهويه مطبوع با ظرفيت 3000 نفر در جهت افزايش ظرفيت سيستم هاي برودتي پايانه ها و سالن هاي فرودگاهي، پيونديدن سيستم فاضلاب فرودگاه به شبكه شهري، خريد دستگاه ديزل ژنراتور جهت راه اندازي ساختمان تكنيكال بلاك و برج مراقبت جديد و پرواز هم از ديگر طرح هاي عمراني در فرودگاه بين المللي كيش است.

با توجه به نياز فرودگاه بين المللي جزيره كيش به افزايش ظرفيت سوخت رساني، اسناد لازم جهت عملياتي شدن طرح سوخت رساني تهيه و اجراي آن ابتدا شده است.همچنين در جهت افزايش رضايتمندي مسافران تور كيش و شركتهاي هواپيمايي مستقر در محوطه فرودگاهي ، 70 درصد ناوگان حمل و نقل و هندلينگ فرودگاهي نو سازي شد. تشكيل تيم مديريتي اپرون و تامين و افزايش تعداد تجهيزات خودرويي، انفرادي و نيروي انساني در گردانيدن اثير نشاني و رهايي فرودگاهي و ارتقا طبقه بندي اين اداره به CAT 8و اخذ مجوزهاي لازم از سازمان هواپيماي كشوري براي ثبت فرودگاه هندورابي در سيستم جامع و جهاني فرودگاهي، تكميل مراحل ساخت و تجهيز و پيش درآمد سهم برداري از ساختمان برج مراقبت و تكنيكال بلاك جديد فرودگاه كيش و استقرار كاركنان معاونت عمليات هوانوردي در ساختمان جديد از ديگر طرح هاي موفقي بود كه در 35 ماه گذشته در فرودگاه بين المللي جزيره كيش اجرا شده است.

فنس كشي 10 كيلومتر از محوطه فرودگاه كيش در جهت ارتقا درجه امنيت و نگهداري فرودگاهي و جلوگيري از ورود آهوان به اين محوطه، نصب محافظ سايت رادار با قصد پيشگيري از آسيب هاي احتمالي و مراقبت از اين رادار كه تمامي معارض و عمليات هوايي جنوب كشور را پوشش مي دهد، ساخت آشيانه تعمير و نگهداري هواپيماهاي پهن پيكر و واگذاري زمين به سرمايه گذاران بخش خصوصي براي اجراي طرح، نصب و راه اندازي سيستم هاي DCSو FIDS از آنگونه طرح ها و برنامه هاي متعددي است كه در 35 ماه گذشته در فرودگاه بين المللي جزيره كيش اجرا شده است.

فرودگاه بين المللي كيش و كسب رتبه ابتدا فرودگاه هاي كشور در تكريم حقوق مسافران تور كيش

در دو نيم سال گذشته برپايي سه سيستم مديريت كيفي، محيط زيست و ايمني و بهداشت با هدف ايجاد سيستم جامع، كسب گواهينامه هاي سيستم مديريت يكپارچه I.M.Sدر فرودگاه بين المللي جزيره كيش را درپي داشت . ضمن اينكه به دليل تلاش مستمر در پهنه خدمات فرودگاهي و ايجاد امكانات رفاهي براي مسافران و گردشگران تور كيش و پيشروي كردن سطح كمي و كيفي خدمات، شركت مادر تخصصي فرودگاههاي كشور پس از انجام مميزي هاي فراوان فرودگاه بين المللي كيش را در زمينه تكريم ارباب رجوع و تامين امكانات مسافران به عنوان رتبه پيش درآمد در كشور معرفي كرد.

برگزاري اجلاس هاي جهاني و منطقه اي ايكائو با هدف معرفي پتانسيل ها و امكانات ايران در سطح جهاني، برگزاري كامياب نمايشگاه دو سالانه صنايع هوايي و هوانوردي با حضور مفصل شركتهاي خارجي و داخلي، اجراي اولين مانور مشترك شبانه با محوريت آتش نشاني، رهايي و امداد با حضور 32 يگان انتظامي فرودگاهي و شهري با قصد افزايش آمادگي جهت مقابله با سوانح و اولين مانور طرح اضطراري با حضور 300 تن از نيروهاي مختلف فرودگاهي بخشي از عملكرد قابل توجه سازمان منطقه آزاد كيش در زمينه خدمات و طرح هاي فرودگاهي است.

     

-صنعت-دريانوردي-در-جزيره-كيش.jpg

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد جزيره كيش، اين همايش و نمايشگاه 27 تا 30 مهرماه در جزيره زيباي كيش برگزار مي شود و تا كنون شركت هاي بيش از 11 كشور خارجي و شركت هاي داخلي در قالب 36 كمپاني و 45 كمپاني دروني ضمن ارائه واپسين دستاوردها و نوآوري ها در گستره صنعت دريايي و صنايع وابسته به نمايش خدمات و محصولات خود، به شناسايي دستاوردهاي جديد تحقيقاتي، محصولات، پروژه ها و تبادل اطلاعات مي پردازند و همچنين گردشگران و مسافران تور كيش نيز ميتوانند از اين نمايشگاه بازيد به عمل آورند.

همچنين، مديريت و اقتصاد دريايي، صنايع نفت و گاز دريايي، دريانوردي و ترابري دريايي، قوانين، مقررات و استانداردها، ايمني، بهداشت و پيرامون زيست دريايي، شرايط محيطي دريايي، طراحي و ساخت شناورهاي دريايي، تأسيسات ساحلي و فراساحلي، تكنولوژي هاي امروزين و انرژي هاي تجديد پذير دريايي و سرمايه هاي انساني از آنگونه محورهاي اين كنگره است.

در اين راستا، پژوهشگران، دانشگاهيان، متخصصان، سياست گذاران، مديران و ساير صاحب نظران علاقمند به توسعه صنايع و امور دريايي، مقالات خود را  در اين كنگره 4 روزه ارائه مي كنند.

سخنراني مسئولان و مديران ارشد دريايي كشور، نطق اساتيد برتر دروني و بين المللي، ارائه نطق هاي علمي و مقالات تخصصي، برگزاري كارگاه، ميزگرد و پنل هاي تخصصي، جلسات كميته هاي تخصصي انجمنتور كيش و برگزاري نمايشگاه بين المللي صنايع دريايي و ديانوردي از برنامه هاي اين كنگره است.

شايان ذكر است، اين همايش و نمايشگاه بين المللي از سوي مجلس مهندسي دريايي ايران و سازمان منطقه آزاد كيش با همكاري ارگان هاي دريايي مملكتي برگزار مي شود.

     

-بين-رفتن-نظم-حمل-و-نقل-عمومي-با-تريپ.jpg

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، علي رضا عادلي معاونت حمل و نقل و شدامد شركت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد كيش ضمن اشاره به اينكه توريسم تور كيش به عنوان يك پديده اقتصادي صنعت مادر در سنه هاي تازه باره پروا قرار گرفته است، گفت: سعي هاي فراواني در حال اتمام است لغايت از نفوذ عوال مؤثر در تضعيف گردشگري تور كيش بازداري شود و امكانات رشد و توسعه اين صنعت فراهم شود.

وي شيوع پديده پرداخت كميسيون Trip به رانندگان اتومبيل هاي هايس و ميني بوس هاي شخصي بدست مديران مراكز پذيرايي، اقامتيتور كيش، تفريحي و توريسم را بهم زدن در شبكه حمل و نقل عمومي جزيره عنوان كرد و گفت: اين فرمايش موجب ايجاد رقابت توان تندرست در جزيره كيش شده است. بدين منظور اقتضا ميكند با متصديان تاسيس ترابري خودروهاي پلاك شخصي كه امنيت اجتماعي را نيز به مخاطره انداخته اند، تصادف قانوني شود.

عادلي افزود: با توجه به اينكه حاصل فعاليت اشخاص حقيقي و حقوقي مجاز و غير مجاز تقسيم هاي گردشگري و مراكز اقامتي، تفريحي و پذيرايي، جذب مسافر تور كيش و توريست به طريق هاي غير متعارف پرداخت تريپ است، ضروريست بانيان فرمايش كه همان صاحبان كانترهاي مستقر در بازارها، هتل ها، مبادي ورودي فرودگاه و بندرگاه و به اخص دفاتر خدمات توريسم و آژانس هاي هواپيمايي هستند، بدست مراجع مربوطه شناسايي شده و با آنان برخورد قانوني شود. زيرا هر نوع فعاليت در فرمايش حمل و نقل مستلزم دريافت پروانه از شوراي ترافيك است.

سرپرست معاونت حمل و نقل كمپاني عمران، آب و خدمات جزيره زيباي كيش در ادامه گفت: در حال حاضر رانندگان خودروهاي هايس و ميني بوس شخصي، بدون انسجام با مراجع ذيربط و دريافت مجوزهاي قانوني ضمن انعقاد قرار عدل با مراكز ياد شده با بكارگيري يك تن به عنوان عكاس به طور خويش مختار در سطح شهر اقدام به جابجايي رهنورد مي كنند. حال آنكه اين اقدام علاوه بر اخلال در ناوگان حمل و نقل عمومي جزيره، بطور يقين سبب دلزدگي گردشگران تور كيش مي شود. زيرا رانندگان اين اتومبيل ها با معرفي مسافر به مراكز طرف قرار داد به طريق هاي مختلفي، آنان را سر كيسه كرده و مبالغ گزافي را دريافت مي كنند.

وي در خصوص حذف تريپ از خدمات گردشگري تورهاي كيش گفت: جهت ساماندهي مراكز خدمات پذيرايي، اقامتي، بازارها و مراكز فروش خدمات توريسم اقداماتي از جمله برگزاري جلسه با مديران آژانس ها و شركت هاي تاكسي راني، آگاهي رساني به رانندگان وسايل نقليه عمومي، صدور و ابلاغ بخشنامه انضباطي درباره تريپ و شايعه پراكني و اعمال برخوردهاي قانوني اعم از لغو امتياز تاكسي، بر خورد با رانندگان خاطي، ناچيز كردن كارت تردد، توقيف خودرو در پاركينگ، در ضمن تاسيس گشت مشترك با همكاران يكتا بازبيني گردشگري تور كيش، برپايي مأموران و اتومبيل هاي گشت در محل رستوران هاي موزيك زنده، يادآوري شفاهي به رانندگان تاكسي و ميني بوس ها، جلوگيري از كار و جنبش ميني بوس هاي پلاك سفيد فاقد مجوز هاي لازم در خصوص تورگرداني و خدمات توريسم از معاونت گردشگري و معاونت ترابري و ترافيك اتمام شده است.

همچنين عادلي يادآور شد: با پروا به سياست هاي ابلاغي از سوي سازمان جزيره كيش هيچكدام از هتل ها حق در اختيار اخذ ميني بوس هاي اختصاصي نداشته و بر اساس شرح وظائف مصوب ابلاغي، تورگرداني جزء جدانشدني خدمات گردشگري تور كيش است. در اين راستا هيچ راننده ميني بوس پلاك شخصي حق گرفتن تريپ از مراكز پذيرايي، اقامتي، گردشگري، ورزشي و بازارها را نداشته و در چهره مشاهده هر نوع تخلف، اتومبيل متوقف و به پاركينگ هدايت مي شود و فرد خاطي نيز جهت رسيدگي به تخلف به مراجع ذيصلاح معرفي مي شود. وانگهي با افرادي كه اقدام به پرداخت تريپ كنند برخورد قانوني خواهد شد.

وي خاطر نشان ساخت: در مقوله گسترش گردشگري تور كيش بايد با فرهنگ سازي درباره روند صحيح برخورد با رهنورد و نهادينه كردن روش هاي درست تبليغات مطابق با استانداردهاي قانوني عمل كرد.در بسياري از كشورها در كانترهاي گردشگري، به جاي اينكه خدمات گردشگري بفروشند، فقط به شناسايي جاذبه هاي توريسم مي پردازند. اعتقاد من اين است كه بايد توأمان تعليم رفتاري و نزاكت سازي، بين مديران، دست اندركاران و حتي كاركنان مراكز گردشگري تور كيش برپايي شود و به تناسب آن در بحث حمل و نقل هم اين دانش سازي سپريدن شود تا بتوان به يك نقطه ايده آل رسيد. بدون اين مقدمات و مراحل اوليه، جزيره كيش با معضلات زيادي در بخش گردشگري مواجه مي شود. اگر گردشگران تور كيش پول خوب بپردازد اما در عوض خدمات ضعيفي گرفتن كند، مناطق وكشورهاي رقيب در اين ميدان گوي پيشي را مي ربايند.

سرپرست معاونت ترابري و ترافيك كمپاني عمران، آب و خدمات منطقه آزاد كيش با ذكر اينكه رانندگان وسايط نقليه عمومي در جزيره كيش جزو زحمتكش ترين افراد هستند، ضمن اعلام سامانه 141 براي ساكنان و گردشگران تور كيش جهت آگاهي رساني تخلفات احتمالي درشبكه ترابري جزيره به مسئولان، گفت: ما در بحث رسيدگي به تخلفات، دو اصل سرعت عمل و دقت در عمل را دلخواه داريم.

شايان ذكر است در ناوگان ترابري جزيره كيش شمار 79 ميني بوس پلاك عمومي، 55 ميني بوس پلاك شخصي، 22 هايس، 128 تاكسي زرد،523 تاكسي سفيد و 14 تاكسي مشكي لندني مشغول خدمات رساني به ساكنان و گردشگران تور كيش هستند.

 


برچسب: اخبار تور كيش، بهترين اخبار كيش، مهم ترين اخبار كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۰:۳۵ توسط:zeynab موضوع: