kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي كيش

هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

هتل ترنج كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج كيش Kish Toranj Hotel در حال حاضر يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره كيش و اولين هتل دريايي ايران است كه در سال 1394 در سواحل شمال غربي جزيره كيش بنا شده است. هتل ترنج كيش با 100 عدد سوئيت منحصر به فرد خود كه بر روي آب هاي خليج هميشه فارس واقع شده اند از گردشگران ويژه تور كيش استقبال ميكند كه اين واحدهاي اقامتي با متراژهاي 40 ، 60 و 120 متري با اسكله چوبي به طول 1 كيلومتر به يكديگر متصل شده اند. از ويژگي هاي خاص سوييت هاي هتل ترنج كيش مي توان به كف شيشه اي تمام سوييت ها اشاره كرد كه ميهمانان تور كيش مي توانند از داخل سوييت، كف دريا را تماشا كنند و همچنين براي رفاه حال مسافران تور كيش رفت و آمد در هتل با ماشين هاي گلف صورت مي گيرد. هتل ترنج كيش به دليل استفاده از مواد اوليه و طراحي دوستدار محيط زيست، اولين و تنها هتل ايران مي باشد كه موفق به دريافت تنديس دوستدار و حامي محيط زيست گرديده است. مسافران تور كيش مي توانند در طول سفر خود از صرف وعده هاي غذايي در رستوران بين المللي،فست فود،كافي شاپ و... هتل ترنج كيش با نمايي از غروب و طلوع آفتاب در دريا نهايت لذت را ببرند. همچنين لازم به ذكر مي باشد كه هتل ترنج كيش در دو فاز طراحي شده است كه فاز اول (بر روي آب مي باشد) كه تكميل گرديده و فاز دوم بر روي ساحل مي باشد كه در حال تكميل شدن است. هتل ترنج كيش يكي از بهترين و لوكس ترين هتل هاي جزيره كيش است كه مسافران تور كيش در صورت رزرو اين هتل مي توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج كيش استفاده نمايند.

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل پارميدا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.



برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۲:۱۵ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :