kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

جاذبه هاي گردشگري كيش

اسكوتر برقي كيش

skoter1jpg.jpg

درباره اسكوتر برقي كيش :

اسكوتر برقي كيش همان دوچرخه يا موتورهاي كوچك برقي هستند كه با استفاده از آنها مي توانيد در جاده مخصوص دوچرخه سواري به ديدن زيبايي هاي جزيره زيباي كيش برويد و لحظاتي را به خوشي سپري كنند. اگر اسكوترها به طور كامل شارژ شده باشند گردشگران تور كيش مي توانند 1 ساعت و حتي بيشتر از يك ساعت از آنها استفاده كنند. نيروي محرك اسكوترها از باتري تامين شده و نحوه استفاده از ازاين اسكوترها به وسيله گاز و ترمز مي باشد.

نكات مهم در مورد استفاده از اسكوتر برقي :

با سرعت بالا نرانيد. از سمت راست حركت كنيد. توجه به زمان داشته باشيد كه قبل از اتمام شارژ باطري به ايستگاه برگرديد. علاقه مندان به اسكوتر سواري مي توانند در برخي از مراكز تفريحي كيش از جمله اسكله تفريحي و پارك ساحلي مرجان از ايستگاه هاي مخصوص اسكوتر هاي برقي را اجاره نمايند.

موزه و نماد شهري كيش

 moze1jpg.jpg

درباره موزه و نماد شهري كيش :

موزه و نماد شهري كيش در قسمت غربي جزيره زيباي كيش واقع شده است كه در سال 1393 براي گردشگران تور كيش بنا گرديده است. اين موزه يك مجموعه تفريحي و گردشگري به حساب مي آيد كه در زميني به وسعت 61 هكتار در نزديكي كشتي يوناني و كلبه هور قرار گرفته است.  اين نماد يك سازه بتوني به طول 50 متر مي باشد كه به شكل دو صدف و مرواريدي در ميان آن طراحي شده است.در قسمت پايين نماد موزه كيش يك طبقه به وسعت 3500 مترمربع قرار دارد كه شامل 4 سالن گالري، آمفي تئاتر، بخش اداري، كافي شاپ و كارگاه آموزشي قرار گرفته است. در قسمت دور نماد كيش پيست دوچرخه سواري به عرض 4 متر و به طول 3 كيلومتر و بخشي به عنوان شاتل به عرض 6 متر و طول 2750 متر طراحي شده است. اين موزه به عنوان دومين سازه بلند بعد از برج ميلاد به حساب مي آيد.

moze2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با شماره 41954-021 تماس حاصل فرماييد.

گذر طبيعت كيش

tabiaat1jpg.jpg

درباره گذر طبيعت كيش :

گذر طبيعت كيش يكي ديگر از جاذبه ها و مكان هاي ديدني و گردشگري جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سواحل شرقي كيش قرار گرفته است. اين طبيعت زيبا در زميني به وسعت 35000 مترمربع كه تقريباً 6000 مترمربع از اين زمين فضاي سبز را دربرگرفته است. دارا بودن گياهان بومي و درختان انجير در اين مجموعه زيبايي و جلوه خاصي به اين طبيعت داده است كه باعث شده گردشگران تور كيش با گذر از اين مجموعه لحظات به ياد ماندني و خوشي را در كنار خانواده سپري كنند. 

امكانات گذر طبيعت كيش :

از امكانات اين پارك زيبا مي توان به وسايل بازي مخصوص كودكان ، دستگاه هاي ورزشي ، نورپردازي ، نصب 15 مجسمه از جنس فايبرگلاس كه برگرفته از انواع گونه هاي پرندگان ، آهوان ، لاك پشت ها مي باشد ، آلاچيق ها ، ساخت آب نماي مرجاني و ...... براي گردشگران تور كيش اشاره كرد. 

tabiaat2jpg.jpg

tabiaat3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن  از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

لاك پشت هاي دريايي كيش 

lakposht1jpg.jpg

درباره لاك پشت هاي دريايي كيش :

از سالهاي بسيار دور به خاطر آرامش و امنيتي كه در سواحل جزيره زيباي كيش برقرار است انواع آبزيان از جمله لاك پشت ها در آنجا آشيانه كرده اند. دو گونه لاك پشت در خليج فارس وجود داشته لاك پشت هاي پوزه عقابي و لاك پشت هاي سبز كه لاك پشت هاي پوزه عقابي در حال خطر انقرض هستند. اين گونه از لاك پشت ها در هر فصل به طور ميانگين 3 بار و با فاصله زماني 15 روز يك بار تخم گذاري مي كنند و لاك پشت هاي درون تخم تقريباً 70 روز بعد از تخم ها بيرون مي آيند و به كمك محيط بان به داخل دريا هدايت مي شوند. بچه لاك پشت ها موقعي كه بزرگ شوند براي تخم گذاري به زادگاه اوليه خود باز مي گردند. لاك پشت هاي دريايي در اولين حلقه چرخه اكوسيستم دريايي قرار گرفته اند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروري است. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساختاين موجودات در راسته ي همراه كروكوديل ها و مارمولك ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند. لاك پشت هاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند كه با زندگي در آب دريا سازش داشته اند. لاك پشت هاي دريايي به عنوان گروهي از جانوران كه معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. 

lakposht2jpg.jpg

lakposht3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با شماره 41954-021 تماس حاصل فرماييد

قلعه وحشت كيش

 

 

درباره قلعه وحشت كيش :

قلعه وحشت كيش يكي از جاذبه هاي ديدني جزيره كيش مي باشد كه به تازگي براي گردشگران تور كيش راه اندازي شده است. اين قلعه اولين قلعه وحشت در ايران مي باشد كه توجه زيادي از گردشگران تور كيش را براي بازديد از اين قلعه به خود جلب كرده است.

اتفاقات جالب و ديدني قلعه وحشت كيش :

در ابتدا كه وارد اين قلعه مي شويد با محيطي كاملا تاريك روبه رو مي شويد كه فردي به عنوان ليدر توضيحاتي را در خدمت گردشگران تور كيش قرار مي دهد. بعد از عبور از مسير پر پيچ و تاب و تاريك قلعه حس ترس را در وجود خود احساس ميكنيد و دنبال مسيري براي خروج از قلعه مي گرديد. اين قلعه هيجان و شور شگفت انگيزي به بازديدكنندگان تور كيش مي دهد. قلعه وحشت كيش نسبت به ديگر جاذبه هاي ديدني كيش قيمت مناسب تري دارد. 

vahshat1jpg.jpg

vahshat3jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش  و اطمينان حاصل كردن  از بهترين قيمت ها با شماره 41954-021 تماس حاصل فرماييد

قايق هاي كف شيشه اي كيش

يكي ديگر از تفريحات منحصربه فرد در جزيره زيباي كيش گشت و گذار در آب هاي اطراف جزيره مي باشد كه با قايق هاي كف شيشه اي اين تفريح امكان پذير مي باشد. اين قايق ها اجازه ديدن انواع موجودات دريايي از جمله مرجان ها ، خرچنگ ها ، ستاره دريايي و .... را به گردشگران تور كيش مي دهد و گردشگران مي توانند بهترين لحظات را در درون اين قايق ها تجربه كنند. اين قايق هاي كف شيشه اي تا آنجا كه به مرجان ها و ماهي هاي زيادتري برسند مسافتي را طي مي كنند. اين قايق هاي كف شيشه اي در اسكله تفريحي اسكان دارند و با استفاده از نورافكن ها امكان گشت و گذار دريايي شبانه براي گردشگران تور كيش فراهم مي باشد. 

ghayeghkish1jpg.jpg

ghayeghkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن  از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط :  

تور كيش ارديبهشت 96

تور كيش خرداد 96

تور كيش تابستان 96

تور كيش تير 96

تور كيش مرداد 96

تور كيش شهريور 96

تور كيش از اصفهان

تور كيش از مشهد







برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي گردشگري كيش، جاذبه هاي ديدني و گردشگري كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۰:۱۹ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :