kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي خوب كيش

هتل آفتاب شرق كيش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق كيش از دسته هتل هاي 3 ستاره كيش با كيفيت بالاست كه در سال ۱۳۸۵ در زميني به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفيت هاي مختلف در نوار ساحلي جزيره كيشاحداث شد. اين هتل در محله بومي نشين كيش در نزديكيبازار عرب هاو ابندايجاده جهانواقع شده كه دوري از مراكز خريد از معايب آن به حساب مي آمد ولي با گذاشتن سرويس اين عيب به مزيت تبديل شد و باعث شد تا گردشگران تور كيش نوروز 96 و ساير مسافران يه گشت سياحتي هم در جاده زيباي جان داشته باشند. گردشگراني كه قصد رزرو هتل در كيش را دارند و يك هتل سه ستاره در كيش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق كيش را در نظر داشته باشند.

امكانات هتل آفتاب شرق كيش:

رستوران،اتاق بيليارد،كافي نت،كافي شاپ،ميني بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهي،اينترنت رايگان،تاكسي سرويس،خشكشويي و ... ميباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش نوروز 96 و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل شباويز كيش o.gifo.gif Hotel Shabaviz Publishing Company kish

هتل شباويز كيش از هتل هاي 2 ستاره در زميني به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتداي جاده جهان واقع در جنوب شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است. اين هتل به صورت ويلايي براي مسافران تور كيش نوروز 96 طراحي شده است. هتل شباويز كيش از 92 اتاق و 2766 تخت خواب تشكيل شده است. اطراف اين هتل فضاي سبز وجود دارد. ظرفيت اتاق ها در اين مجموعه 2 تا 5 تخته مي باشند كه هيچ يك از آنها قابليت نفر اضافه را ندارد. هتل شباويز كيش از فرودگاه  11 كيلومتر فاصله دارد كه با اتومبيل 144 دقيقه زمان مي برد.

امكانات هتل شباويز كيش:

لابي، پاركينگ، لاندري، كافي شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، يخچال، سرويس ايراني، حمام و صبحانه رايگان، سيستم اعلام حريق، تاكسي سرويس، نمازخانه و ... ميباشد.

_شباويز_كيش1.jpg

_شباويز_كيش_2.jpg

_شباويز_كيش_3.jpg

_شباويز_كيش_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل عالي قاپو كيش o.gifo.gif Alighapoo hotel kish

هتل عالي قاپو كيش Alighapoo hotel kish

هتل عالي قاپو كيش از هتل هاي ۲ ستاره كيش است كه در زميني به مساحت حدودا ۳۴۰۰ مترمربع ساخته شده و داراي ۲۸اتاق و ۱۲۸۸ تخت مي باشد. اين هتل در انتهاي بلوار دريا واقع شده و به دليل معماري خاص و زيبا توجه بسياري از گردشگرانتور كيش را به خود جلب ميكند.فاصله هتل عالي قاپو كيش تا فرودگاه 100 دقيقه ميباشد.

امكانات هتل عالي قاپو كيش:

يخچال،تلويزيون،تلفن،سرويس بهداشتي فرنگي،تاكسي سرويس،سالن ورزشي،پاركينگ،فضاي سبز،سيستم اعلاق حريق و... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل گلديس كيش  Goldis hotel kish

هتل گلديس كيش از دسته هتل هاي 2 ستاره ميباشد كه در سال  در بلوار ايران 1369 افتتاح گرديد.اين هتل در زميني به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلديس كيش در سال 1379 با تغييراتي كه در سازمان عمران جزيره كيش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارايه خدمات به مسافران خارجي تور كيش شد.

امكانات هتل گلديس كيش:

لابي،كافي شاپ،اينترنت،فروشگاه،سونا،جكوزي،تاكسي سرويس،صندوق امانات اختصاصي،رستوران،ترانسفر،فضاي سبز،خشكشويي،ميني بار و ... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ريان قائم كيش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ريان قائم كيش از دسته هتل هاي 3 ستاره ميباشد كه در سال 1390 در مركز جزيره كيش به بهره برداري رسيده است و داراي 2 فاز نيز ميباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد كه با امكاناتي خوب آماده پذيرايي از ميهمانانتور كيش ميباشد.. از نظر رستوران و غذا، ميهمانان هر دو هتل، از يك مكان و غذا استفاده ميي كنند و اين هتل، از نظر موقعيت مكاني براي دسترسي به دريا و مجتمع هاي تجاري بسيار عالي است.

امكانات هتل ريان قائم كيش:

تاكسي سرويس،صندوق امانات،رستوران،كافي شاپ،ترانسفر فرودگاهي،لابي،پاركينگ،اينترنت،سيستم تهويه مطبوع،صندوق امانات و... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

تور كيش نوروز 96


برچسب: هتل هاي خوب كيش، بهترين هتل هاي كيش، لوكس ترين هتل كيش، مجلل ترين هتل كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۲:۲۵ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :