kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

جاذبه هاي گردشگري كيش

كارتينگ كيش 

كارتينگ يكي از ورزش هاي هيجان انگيز و مفرح مي باشد كه هرساله اين مجموعه تفريحي پذيراي زيادي از گردشگران تور كيشمي باشد. اين مجموعه تفريحي اولين پيست كارتينگ در ايران به حساب مي آيد كه زمين آن به طول 800 متر و عرض 7 متر مي باشد. يكي از بزرگ ترين پيست هاي خاورميانه و ماشين هاي كنترل از راه دور هم در اين مجموعه وجود دارند. كارتينگ كيش يكي از بهترين مجموعه تفريحي و گردشگري براي گردشگران عزيز تور كيش نوروز 96 مي باشد كه مي توانند بهترين و به يادماندني ترين لحظات را در كنار عزيزانشان سپري كنند. 

 kartingkish1jpg.jpg

 

kartingkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

آب انبار سنتي كيش

آب انبار سنتي كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني و جذاب جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 1372 خورشيدي در يك آب انبار باستاني كه به منظور جمع آوري آب هاي سطحي  ساخته شده بود براي گردشگران تور كيش نوروز 96 بنا گرديده است. اين آب انبار از 2 گنبد و 5 بادگير تشكيل شده است و نحوه معماري آن به شيوه و سبك معماري يزد مي باشد. اين باد گير ها به منظور خنك نمودن فضاي داخلي اين آب انبار احداث شده است. از آنجا كه ايران در منطقه كم‌باران واقع شده، ايرانيان در گذشته براي ذخيره آب آشاميدني، اقدام به ساخت آب‌انبار مي‌كردند كه در حال حاضر مي‌توان بقاياي اين سازه‌هاي ارزشمند را در گوشه و كنار سرزمين پهناورمان (به ويژه در نقاط كم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آب‌هاي سطحي منتهي به آب‌ انبارهاي سنتي، امروزه از دستگاه آب‌ شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي‌شود. آب انبار سنتي كيش هر ساله پذيراي گردشگران تور كيش نوروز 96 مي باشد. 

ab_anbar_kish_2_hpg.jpg

 

ab_anbar_kish_1_jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

گذر هنرمندان كيش

گذر هنرمندان كيش يكي از جاذبه و تفرجگاه ديدني جزيره زيباي كيش مي باشد كه در ضلع غربي جزيره كيش قسمتي از پياده رو بلوار دريا  تنديس ها و مجسمه هاي زيبايي از بزرگان ايراني به چشم مي خورد. از جمله اين بزرگان مي توان به غلام حسين بنان ، محمد تقي جعفري ، حسين بهزاد ، پروين اعتصامي را نام برد. قرار گرفتن اين مجسمه ها در كنار پياده رو باعث شده تا گردشگران تور كيش در حين گذر از خيابان و پياده رو اين مجسمه هاي بي نظير را از نزديك ديدن كنند. در كنار اين تنديس ها قسمتي از زندگينامه اين هنرمندان براي آگاهي و آشنايي گردشگران تور كيش قرار داده شده است. در ضمن گذر هنرمندان كيش به جاذبه هاي ديگر مانند ساحل مرجان و اسكله تفريحي نزديكي دارد.

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

پارك ساحلي مرد ماهيگير كيش

پارك ساحلي مرد ماهيگير كيش در زميني به مساحت 4000 متر مربع در سواحل كرانه هاي شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است و مجسمه مرد ماهيگير دارنده بزرگترين مجسمه فيگوراتيو كشور در ارتفاع 12 متري از زيباييهاي اين پارك ساحلي مي باشد. در اين پارك زيبا 2 آبنما وجود دارد كه در دو جهت شرقي و غربي پارك احداث شده و توسط يك جوي آب 100 متري به هم متصل شده اند. گردشگران تور كيش مي توانند در اين پارك ساحلي لحظاتي را به خوشي در كنار خانواده سپري كنند. با توجه به دارا بودن درختان بزرگ و تنومند در اين پارك ساحلي بهترين جايگاه براي استراحت گردشگران تور كيش مي باشد. در ضمن نورپردازي خاص و زيباي اين پارك ساحلي توجه زيادي از گردشگران تور كيش را به خود جلب كرده است. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

ساحل درختان نارگيل كيش

ساحل درختان نارگيل كيشبهترين انتخاب براي گردشگران تور كيش علاقه مند به فضاي سبز مي باشد، اين ساحل در شرق جزيره كيش و در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع شده است و با درختان نارگيل فراوان ، لور قديمي و آلاچيق هاي متنوع در امتداد ساحل، يكي از قشنگترين سواحل جزيره كيش به شمار مي رود. اين ساحل آرامش منحصر به فردي را به مسافران تور كيش مي دهد كه از قدم زدن در سواحل آن خسته نخواهند شد. 

nargil1.jpg

مطالب مرتبط :  

تور كيش نوروز 96 




برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي ديدني كيش، جاذبه هاي گردشگري وديدني كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۳:۱۸ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :