kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي كيش

هتل ترنج كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج كيش Kish Toranj Hotel در حال حاضر يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره كيش و اولين هتل دريايي ايران است كه در سال 13944 در سواحل شمال غربي جزيره كيش بنا شده است. هتل ترنج كيش با 100 عدد سوئيت منحصر به فرد خود كه بر روي آب هاي خليج هميشه فارس واقع شده اند از گردشگران ويژه تور كيش استقبال ميكند كه اين واحدهاي اقامتي با متراژهاي 40 ، 60 و 1200 متري با اسكله چوبي به طول 1 كيلومتر به يكديگر متصل شده اند. از ويژگي هاي خاص سوييت هاي هتل ترنج كيش مي توان به كف شيشه اي تمام سوييت ها اشاره كرد كه ميهمانان تور كيش مي توانند از  داخل سوييت، كف دريا را تماشا كنند و همچنين براي رفاه حال مسافران تور كيش رفت و آمد در هتل با ماشين هاي گلف صورت مي گيرد. هتل ترنج كيش به دليل استفاده از مواد اوليه و طراحي دوستدار محيط زيست، اولين و تنها هتل ايران مي باشد كه موفق به دريافت تنديس دوستدار و حامي محيط زيست گرديده است. مسافران تور كيش مي توانند در طول سفر خود از صرف وعده هاي غذايي در  رستوران بين المللي،فست فود،كافي شاپ و... هتل ترنج كيش با نمايي از غروب و طلوع آفتاب در دريا نهايت لذت را ببرند. همچنين لازم به ذكر مي باشد كه هتل ترنج كيش در دو فاز طراحي شده است كه فاز اول (بر روي آب مي باشد) كه تكميل گرديده و فاز دوم بر روي ساحل مي باشد كه در حال تكميل شدن است. هتل ترنج كيش يكي از بهترين و لوكس ترين هتل هاي جزيره كيش است كه مسافران تور كيش در صورت رزرو اين هتل مي توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج  كيش استفاده نمايند.

هتل ايران كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 88 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفنVOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري  جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها  در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 1200 نفر نيز مجهز مي باشد.

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 13855 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 55 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك  سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 13900 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد.  فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 244 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 13900 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيشاست كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است. هتل سورينت صدف كيش داراي 555 اتاق و سوييت  زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 244 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 500 نفر با  تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

مطالب مرتبط :

تور كيش نوروز 96


برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۴۲:۴۸ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :