kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي كيش

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با يك  بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است. هتل سورينت صدف كيشداراي 555 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانانتور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 244 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 500 نفر با تمام  امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

هتل پارميدا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 55 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 755 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد.هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره  كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 244 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با  توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيرهكيش مي باشد.

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 13900 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد.  فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 244 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 13833 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 13811 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي  و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 13922 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 13855 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 55 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده  برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.


برچسب: هتل هاي كيش، بهترين هتل هاي كيش، هتل هاي خوب كيش، معروف ترين هتل هاي كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۳:۴۴ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :