kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

اخبار كيش

hendvarbi.jpg

علي اصغر مونسان در سنه 1395 جمعي از خبرنگاران براي جذب گردشگر به كيش موفق خواند و  افزود: طي سال جاري بر بنياد نظرات ارائه شده از جانب نمايندگان جامعه بازاريان، هتلداران و...كيش شرايط خوبي را سپري كرده است پيش بيني مي شود براي نوروز 966 نيز شرايط عالي بهمراه دارد و البته نبايد شرايط اقتصادي كشور را ناديده بگيريم.وي افزود: با وجود دشواري هاي موجود كه بسياري از شهرهاي كشور با كاهش مسافر تور كيش رو به رو هستند، كيش امسال در اين حوزه رشد چشم گيري داشت و اميدواريم در نوروز 96 نيز بتوانيم مانند نوروز 95 شاهد رشد توريسم در مقايسه با دوره هاي پيش باشيم.

ادامه اخبار كيش

talavajavaher.jpg

دومين نمايشگاه طلا و جواهر، سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي با حضور بيش از 80 غرفه داخلي و خارجي در مساحتي بالغ بر 5 هزار متر مربع در مركز نمايشگاه هاي بين المللي كيش آغاز به كار كرد.
دبير اجرايي دومين نمايشگاه طلا و جواهر، سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي و صنايع وابستهكيش نيز از حضور 15 شركت خارجي در اين نمايشگاه خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه 155 شركت  كننده از كشورهاي خارجي نظير: تركيه، تايلند، هند، ارمنستان و ايتاليا نيز حضور دارند كه بيانگر رشد صد در صدي حضور بخش خارجي در اين نمايشگاه است.

ادامه مطلب...

-كيش.png

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مريم محمدي، رئيس اداره پيرامون زيست سازمان منطقه آزاد كيش از دستگيري  5  متخلف دامنه زيست محيطي در كيش تازه عدل و گفت: خارج كردن مرجان ها اعم از زنده و مرده از آب و خريد و فروش و حفاظت اين نوع از جانداران دريايي جرم محسوب مي شود.

وي افزود: متاسفانه اخيرا نگريسته شده كه برخي از گردشگران تور كيش و ساكنان اقدام به نگهداري مرجان ها و يا بيرون كردن آنها از جزيره كيش را داشته  اند كه با تصادف سازمان رو به رو شده است.

رئيس گردانيدن پيرامون زيست كيش به اين موضوع اشاره كرد كه طي دو ماه گذشته به طور تقريبي از 5 متخلف كه هدف خارج كردن مرجان هاي دريايي را داشته اند بالغ بر 30 كيلو مرجان كشف شده كه با پيگرد قضايي رو به رو شده است لازم است كه مسافران تور كيش از پيامدها اين مساله آگاه باشند.

ادامه مطلب...

-فرودگاه-جزيره-كيش.jpg

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد جزيره كيش، اجراي پروژه هاي عمراني و توسعه اي در زمينه ارتقا امكانات و خدمات بندري و فرودگاهي با هدف خدمات گردشگري تور كيش و دستيابي به استانداردهاي مطلوب در پهنه جهاني  جايگاه جزيره كيش را در بازار پر رونق گردشگري بين المللي تثبيت مي كند.

بر ارائه اين گزارش از مهر 92 الي مرداد 95 و در مدت 35 ماه به طور ميانه هر دو ماه يك طرح عمراني يا برنامه گسترش در فرودگاه بين المللي جزيره كيش اجرا شده است كه اين از عزم جدي مسئولان و نگاهي فراملي در زمينه گسترش صنعت گردشگري تور كيش در اين منطقه حكايت مي كند.

ادامه مطلب...

-صنعت-دريانوردي-در-جزيره-كيش.jpg

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد جزيره كيش، اين همايش و نمايشگاه 27 تا 30 مهرماه در جزيره زيباي كيش برگزار مي شود و تا كنون شركت هاي بيش از 11 كشور خارجي و شركت هاي داخلي در قالب 36 كمپاني و 45 كمپاني دروني ضمن ارائه واپسين دستاوردها و نوآوري ها در گستره صنعت دريايي و صنايع وابسته به نمايش خدمات و محصولات خود، به شناسايي دستاوردهاي جديد تحقيقاتي، محصولات، پروژه ها و تبادل اطلاعات مي پردازند و همچنين گردشگران و مسافران تور كيش نيز ميتوانند از اين نمايشگاه بازيد به  عمل آورند.

ادامه مطلب...

-بين-رفتن-نظم-حمل-و-نقل-عمومي-با-تريپ.jpg

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، علي رضا عادلي معاونت حمل و نقل و شدامد شركت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد كيش ضمن اشاره به اينكه توريسم تور كيش به عنوان يك پديده اقتصادي صنعت  مادر در سنه هاي تازه باره پروا قرار گرفته است، گفت: سعي هاي فراواني در حال اتمام است لغايت از نفوذ عوال مؤثر در تضعيف گردشگري تور كيش بازداري شود و امكانات رشد و توسعه اين صنعت فراهم شود.

 

مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96

تور كيش از شيراز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از تبريز

تور كيش از مشهد

تور كيش از كرمانشاه


برچسب: اخبار كيش، بهترين اخبار كيش، مهم ترين اخبار كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۸:۳۹ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :