kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

مراكز خريد آنتاليا

مركز خريد لاورا آنتاليا

مركزخريد لاورا آنتاليا در سال ۲۰۰۴ گشايش شد . لاورا داراي ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمايندگي احد از بهترين برندهاي بازرگاني جهان هستند. اين مركز خريد داراي پاركينگ سرپوشيده با گنجايش ۶۰۰ اتومبيل ست .۲ سوپرماركت بزرگ ،۶ سالن سينما مجهز به بالاترين سيستم هاي ويدئويي و صوتي ، ۱۴ رستوران با غذاهاي سنتي و بين المللي و … از ديگر امكانات اين مركز خريد است كه آنرا به يگانه از مكان هاي گردشگران تور آنتاليا تبديل نموده است .در لاورا علاوه بر خريد ، ميتوانيد ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم كنيد ، مزه غذاهاي تركي را بچشيد ، در مراكز بازي سرگرم شويد ، بهترين پوشاك ها را بخريد ، از نمايندگي هاي معتبر ابزارها آرايشي بهداشتي تهيه كنيد و در واپسين،انجام از كيفيت اجناسي كه خريداري نموده ايد ، اطمينان داشته باشيد و هر چيز را كه بخواهيد در آنجا پيدا كنيد .

 جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

 مركز خريد مارك آنتاليا 

مركز خريد مارك آنتاليا در سال ۲۰۱۳  و با مساحت ۵۱۰۰۰ مترمربع در ابتداي منطقه كنيالتي در مركز شهر آنتاليا ، بنا شده است و يكي از جديدترين مراكز خريد در شهر آنتاليا است . در اين مركز خريد آنتاليا  ۱۵۵  مغازه و چند رستوران به همراه پاركينگ بزرگ كه ظرفيت ۳۰۰۰ اتومبيل را دارد ، مشاهده خواهيد كرد  . معماري ساختمان مركز خريد ، مدرن و شيك مي باشد و انواع مارك هاي مشهور ترك و ماركهاي معروف ديگر ، هركدام شعبه اي در مركز خريد مارك آنتاليا دارند .

 

مركز خريد ديپو آنتاليا

مركز خريد ديپو آنتاليادر قسمت شرق آنتاليا واقع شده است كه فضايي شاد و دوستانه دارد  و برخي از مارك هاي معروف دنيا و همچنين مارك هاي  مطرح تركيه كه به خوبي در سراسرتركيه شناخته شده اند در ديپو شعبه دارند.اين مركز خريد بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و داراي پيست اسكي و پارك بازي و كارتينگ مي باشد شايد نسبت به مراكز خريد ديگر آنتاليا ارزانتر باشد البته اين مورد كمي سليقه اي مي باشد  در طبقه همكف اين مركز خريد نمايندگي مك دونالد و كينگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سينما و آرايشگاه نيز در طبقه دوم اين مركز خريد وجود دارد اين مركز خريد به فرودگاه آنتاليا نزديك است اين مركز خريد تعدادي شاتل آماده در مراكز مختلف شهر دارد كه در ساعت هاي مشخص وظيفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رايگان به ديپو را بر عهده دارند .باتور آنتاليا مي توانيد از خريد در ديپو آنتاليا لذت ببريد.

 

-خريد-ديپو-آنتاليا1.jpg

-خريد-ديپو-آنتاليا.jpg

-خريد-ديپو-آنتاليا4.jpg

 

مركز خريد كاليسي آنتاليا

يكي از بهترين مراكز خريد Kaleici است، كه نزديك ديوارهاي شهر مستقر است. با پياده روي تا ديوار شهر شما شانس يافتن موارد زيادي براي خريد داريد. عطر غذاها و ادويه جات به همراه سر و صداي بازاريان شما را به گذشته تركيه و اين شهر تاريخي ميبرد. علاقه مندان به اين مركز خريد مي توانند با تور آنتالياهمراه شوند .

 

-خريد-كاليسي-آنتاليا1.jpg

خيابان آتاتورك :

از ديگر مراكز خريد آنتاليا خيابان آتاتورك آنتاليا مي باشد كه در منطقه اي قديمي قرار دارد.در سرتاسر اين خيابان مراكز خريد، رستوران محلي و فروشگاهاي مختلف زيادي وجود دارد. در اين خيابان شما شاهد برند هاي معروف خواهيد بود كه مي توانيد با هر سليقه و بودجه اي لوازم خريد خود را تهيه كنيد. علاوه بر اين ،اين خيابان داراي كافه ترياهاي فراوان و زيبايي مي باشد كه شما مي توانيد بعد از گشتي در اين خيابان با صرف يك قهوه ترك خريد خود را به پايان برسانيد .

 

_آتاتورك_مركز_خريد_آنتاليا_3.jpg

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا زمستان 95

تور آنتاليا دي 95 

تور آنتاليا بهمن 95

تور آنتاليا اسفند 95 

تور آنتاليا نوروز 96

تور آنتاليا از شيراز

تور آنتاليا از اصفهان

تور آنتاليا از مشهد

تور آنتاليا از كرمانشاه

تور آنتاليا از تبريز


برچسب: مراكز خريد آنتاليا، بازارهاي آنتاليا، پاساژهاي آنتاليا، بهترين مراكز خريد آنتاليا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۲:۴۳ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :