kishhhhtur kishhhhtur .

kishhhhtur

هتل هاي 4 ستاره استانبول

هتل ترويا تكسيم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترويا تكسيم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel يك از هتل هاي 4 ستاره منطقه تكسيم استانبول است كه در محله تپه باشي در سال 1990 ميلادي بنا شده است. اين هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوييت همراه با اينترنت رايگان،بدون استعمال دخانيات،تهويه مطبوع و سيستم گرمايشي و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعاليت ميكند. فاصله هتل ترويا تكسيم استانبول تا اماكان تاريخي و توريستي همچون كاخ توپكاپي،اياصوفيه،مركز همايش هاي لطفي كردار و... نزديك بوده و مراكز تجاري و خريد استانبول همچون ميدان تكسيم استانبول،خيابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنين فاصله هتل ترويا تكسيم استانبول تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 19 كيلومتر ميباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمايي از شاخ طلايي استانبول دعوت ميكنيم و گردشگران تور استانبول ميتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهاي تركيه اي و يوناني لذت ببرند. قهوه ترك معطر و شيريني هاي خوشمزه كافه هتل ترويا تكسيم استانبول نيز به شما ميهمان تور استانبول پيشنهاد ميگردد. ميهمانان هتل ميتوانند از سالن بدنسازي و سونا در طول اقامت به صورت رايگان استفاده نمايند. هتل ترويا تكسيم استانبول تنها 250 متر تا ميدان تقسيم فاصله دارد اكثر رستوران ها و تئاترهاي معروفاستانبول در گوشه و كنار هتل واقع شده اند. اين هتل در سال 2008 به صورت كامل و در سال 2013 به صورت دوره اي بازسازي شده است. هتل ترويا تكسيم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تكسيم و منطقه تاريخي بي اوغلو واقع شده است و انتخاب ايده آل براي اقامت ميباشد.

-ترويا-تكسيم-استانبول.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-1.jpg

 

عكس ها، تصاوير و امكانات هتل ترويا تكسيم استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران بين المللي،كافه بار،خدمات تحويل بار و چمدان،تهويه مطبوع,روم سرويس 24 ساعته،اينترنت WIFIرايگان،آسانسور،پاركينگ اختصاصي،سالن بدنسازي و سونا،سالن برگزاري جلسات و... .

-ترويا-تكسيم-استانبول-2.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-3.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-4.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل متروپوليتن تكسيم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Metropolitan Taksim Hotel

هتل متروپوليتن تكسيم استانبول Istanbul Metropolitan Hotel هتلي با گريد 4 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 2015 ميلادي در منطقه تقسيم شهر استانبول بنا شده است. هتل متروپوليتن تكسيم استانبول در 6 طبقه و با تعداد كل 86 اتاق (60 اتاق استاندارد،22 اتاق دلوكس،4 سوييت) با لوازم مدرن همچون مبلمان ها،تخت ها،كتري برقي،حمام مجزا با لوازم بهداشتي رايگان،سشوار،گاوصندوق و... همه و همه با در نظر گرفتن تمام نيازهاي مهمان تور استانبول انتخاب و تزئين شده است. هتل متروپوليتن استانبول به اماكان تاريخي و توريستي استانبول مانند برج گالاتا،كاخ دلمه باغچه،مسجد آبي،اياصوفيا و... و به امكان گردشگري و خريد همچون بوتيك ها و رستوران ها و كافه هاي خيابان استقلال و تقسيم استانبول نزديك ميباشد و همچنين فاصله هتل متروپوليتن استانبول تا فرودگاه بين المللي اتاتورك استانبول تركيه حدود 21 كيلومتر و 30 دقيقه با ماشين است. ميهمان تور استانبول هتل ميتوانند وعده غذايي خود را در رستوران فيروزه هتل با انواع غذاهاي تركيه اي و بين المللي ميل نمايند و همچنين در عصرها از صرف يك فنجان قهوه و تنقلات در كافه دارچين لذت ببرند. اين هتل داراي سه سالن مدرن با امكانات جيد براي برگزاري جلسات،سمينار،آموزش و... نيز ميباشد. هتل متروپوليتن تكسيم استانبول با طراحي منحصر بفرد و معماري ساده در هماهنگي با جزئيات لوكس يك تجربه منحصر به فرد را براي گردشگران تور استانبول به ارمغان مي آورد.

-متروپوليتن-تكسيم-استانبول.jpg

-متروپوليتن-تكسيم-استانبول-1.jpg

عكس ها،تصاوير و امكانات هتل متروپوليتن تكسيم استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران تركيه اي و بين المللي،كافه بار،سيستم تهويه مطبوع،صبحانه بوفه،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،اجاره اتومبيل،خدمات نظافت اتاق 24 ساعته،لاندري و خشكشويي،تحويل گل در اتاق،دكتر،خياطي،تحويل روزنامه در اتاق و... .

-متروپوليتن-تكسيم-استانبول-2.jpg

-متروپوليتن-تكسيم-استانبول-3.jpg

-متروپوليتن-تكسيم-استانبول-4.jpg

-متروپوليتن-تكسيم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل برلين استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Berlin Hotel

هتل برلين استانبول Istanbul Berlin Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره است كه در سال 2000 ميلادي در منطقه شيشلي شهر استانبول و محله Nişantaşı بنا شده است. اين هتل در 9 طبقه و در كل با 39 اتاق و سوييت زيبا،تميز با امكاناتي مدرن نظير سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره اي، ميني بار،سشوار،لوازم آرايشي رايگان و... آماده خدمات رساني هر چه بهتر به مسافران تور استانبول مي باشد. هتل برلين استانبول از جهت موقعيتي نزديك به كافه هاي متعدد،بارها،رستوران ها و بوتيك هاي معروف ميباشد و فاصله هتل تا اماكن تاريخي و توريستي شهر همچون مركز كنوانسيون لطفي كردار 850 متر،كاخ دلمه باغچه و ميدان تكسيم(تقسيم) 20 دقيقه بصورت پياده و تا برج گالاتا 10 دقيقه با ماشين است. فاصله هتل برلين استانبول تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 20 كيلومتر ميباشد و تنها 250 متر با مترو ايستگاه عثمان بي فاصله دارد. ميهمانان تور استانبول مي توانند صبح خود را با صبحانه بوفه با كيفيت هتل آغاز كنند و از گردش در منطقه لذت ببرند. اين هتل در سال 2011 ميلادي آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

-برلين-استانبول.jpg

-برلين-استانبول-1.jpg

عكس ها،تصاوير و امكانات هتل برلين استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران و كافه بار،تهويه مطبوع و سيستم گرمايشي،سونا،ترانسفر فرودگاهي،روم سرويس 24 ساعته،كاركنان مسلط به چند زبان،سرويس نگهباني،خدمات تحويل بار و چمدان،اينترنت بي سيم و... .

-برلين-استانبول-2.jpg

-برلين-استانبول-3.jpg

-برلين-استانبول-4.jpg

-برلين-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل گراند آسيان استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Grand Asiyan Hotel

هتل گرند آسيان استانبول Istanbul Grand Asiyan Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در سال 1987 در منطقه لاللي شهر استانبول ساخته شده است. اين هتل درطبقه و در مجموع با 87 اتاق تميز و زيبا آماده پذيرايي از مسافران تور استانبول مي باشد. همگي اتاق ها داراي تلفن،تلويزيون ال سي دي،ميني بار،گاو صندوق،سشوار،حمام با وان،توالت فرنگي،اينترنت بي سيم رايگان،سيستم تهويه مطبوع و بخاري مركزي مي باشند. هتل گراند آسيان استانبول در قلب تاريخي و قديمي استانبول واقع شده است و گردشگران تور استانبول به راحتي مي توانند از جاذبه هاي توريستي نظير مسجد سلطان احمد،كاخ توپكاپي،موزه اياصوفيه،آب انبار كليساي قديمي،بازار سرپوشيده،چشمه آلماني،ميدان سلطان احمد و... ديدن به عمل آورند. استانبول بسيار از توجه و علاقه شما خوشحال مي شود و دو روي سواحل خود را به شما نمايان مي سازد و با دو قاره به شما خوش آمد مي گويد،اروپا در سمت چپ و آسيا در سمت راست. حال شما در منطقه اروپايي آسيايي حضور داريد و هيچ گردشگر تور استانبول از شما خوش شانس تر نخواهد بود.همچنين ويژگي ديگر تنگه بسفر و پل بسفر مي باشد كه ميتوانيد شكوه آن را مشاهده بفرماييد. پشت شما كاخ توپكاپي همان محل فرمانروايي بسياري از امپراطوري هاي عثماني مي باشد. همين ويژگي ها بود كه استانبول را به عنوان پايتخت فرهنگي جهان در سال 2010 برگزيد. اگر شما مسافران تور استانبول قصد بازديد از ديگر مكان هاي گردشگري در شب را داريد، قدم زدن در خيابان استقلال  بهترين گزينه خواهد بود و مي توانيد با كمي پياده روي بيشتر از دومين ساب وي قديمي جهان ديدن به عمل آوريد. شما مي توانيد راه برگشت خود را از تونل 601 متري تاريخي ساب وي كه در سال 1875 ساخته شده طي كرده به پل گالاتا برسيد و سپس گذري به برج گالاتا داشته باشيد و شهر استانبول را از زاويه هايي كه ژنوايي سازنده برج گالاتا مشاهده ميكرد ببنيد و وعده شام خود را در رستوران پاساژ قديمي چيچك تجربه كنيد. فاصله هتل گراند آسيان استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 20 كيلومتر مي باشد. اين هتل در سال 2007 به طور كامل بازسازي شده است.

 -گرند-آسيان-استانبول.gif

-گرند-آسيان-استانبول-2.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل گراند آسيان استانبول :

پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع و سيستم گرمايش،رستوران،كافي شاپ و بار،اينترنت بي سيم رايگان،ترانسفر فرودگاه،استخر سرپوشيده،سونا خشك و بخار،ماساژ،سرو غذا در اتاق،خشكشويي و لاندري،خدمات نگهداري بار و چمدان،آسانسور،صندوق امانات داخل اتاق،صرافي.

-گرند-آسيان-استانبول-3.gif

-گرند-آسيان-استانبول-4.gif

-گرند-آسيان-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل مارماراي استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارماراي استانبول Istanbul Marmaray Hotel يك هتل 4 ستاره تقريبا نوساز ميباشد و در سال 2011 ميلادي در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.اين هتل 15 دقيقه با ميدان تكسيم استانبول و مراكز تفريحي و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارماراي استانبول در 17 كيلومتري فرودگاه بين المللي آتاتورك تركيه استانبول قرار دارد. اين هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوييت تشكيل شده است و آماده سرويس دهي به مسافران تور استانبول مي باشد.در نزديكي اين هتل اماكن توريستي و تاريخي استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد اياصوفيه ، قصر و موزه توپ كاپي قرار دارد. در 400 متري اين هتل ايستگاه قطار و بندر يني كاپي استانبول مي باشد. اين هتل به اينترنت بي سيم مجهز مي باشد. فاصله تراموا تا هتل مارماراي استانبول 500 متر است.

-مارماراي-استانبول.gif

 

امكانات و تصاوير هتل مارماراي استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،كتابخانه،تهويه مطبوع، بار،سيستم گرمايش،صرافي،امكانات جلسه و عروسي،خدمات خانه داري،سرو صبحانه در اتاق،خشكشويي،اتوشويي،رنت اتومبيل،فكس و كپي،سالن بدنسازي،ماساژ،سونا،مركز سلامت و آبگرم،حمام سنتي تركي و بخار و...

-مارماراي-استانبول-1.gif

-مارماراي-استانبول-2.gif

-مارماراي-استانبول-3.gif

-مارماراي-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 
مطالب مرتبط:

برچسب: هتل هاي 4 ستاره استانبول، بهترين هتل هاي استانبول، هتل هاي خوب استانبول، هتل هاي معروف استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۰:۳۷ توسط:zeynab موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :